מוקד מידרג: 1-700-707-233
מירי ר. חיפה.
משוב: 25/12/2024

תיאור השירות:
החלפת חלקים בניאגרה סמויה בעקבות נזילת מים.
חוות דעת:
הוא אמר שיש חלק אחד מקולקל - המצוף- וחלק נוסף שלא מקולקל אבל המליץ להחליף כי לא ידוע כמה זמן הוא יעבוד. התיקון כולו לא היה זול בעיניי, אבל לא רציתי להימצא שוב במצב שצריך לתקן אז הסכמתי להחליף. הוא היה שם סביב השעה, ורואים שממש הסתבך. טען שהמערכת שלי לא בסדר ושאף פעם לא קרה לו ושמשהו משובש. זה נראה מהצד שהוא לא ממש ידע להתמודד עם הבעיה אבל במקום להכיר בזה ולוותר הוא המשיך עד שאיכשהו הנזילה הפסיקה. כמובן שאמר לי שיש אחריות על התיקון והחלקים. כמה ימים לאחר מכן שמתי לב שהוא אמנם תיקן את הנזילה אבל כשלוחצים על הלחצן הגדול הוא מיד חוזר והוא לא משחרר הרבה מים (מתנהג כמו הלחצן הקטן). זה לא היה קודם בוודאות. הוא מיד אמר שזה לא קשור אליו ושהבעיה בחלק נוסף (כבר השלישי)- בפעמון. טען שאין קשר לתיקון שעשה למרות שזה לא קרה קודם. ויתרתי על זה כי לא היה לי כי להתווכח, אבל היה ממש לא סבלני ולא נחמד בכלל לתחושתי. לאחר חודש ימים- הבעיה שהייתה בהתחלה, שוב חזרה על עצמה! לאחר לחיצה- המים ממשיכים לזרום כל הזמן. בדיוק כמו שהיה בהתחלה! אבל דוד החליט שהספיק לו. הוא טוען שהבעיה חדשה (ממש לא! זאת הייתה הבעיה שלשמה קראתי לו מלכתחילה) והוא לא מוכן לקחת אחריות. זאת כבר הבעיה שלי. אז ממליצה לכם לשים לב טוב טוב אם אתם מחליטים לקרוא לו. האיש לא מקצועי בעיניי. לא תיקן שום בעיה וסתם לקח תשלום, לא נותן אחריות וגם הרגשתי הוא לא דובר אמת על מנת לא להגיע לתקן.
דירוגים:
כללי
0
איכות
0
מחיר
2
זמנים
3
יחס
0

גירסאות קודמות

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק