יוצא מן בכלל. אריק היה הטכנאי השלישי לטפל בבעיה.
עבד בסבלנות עד שמצא את הבעיה ותיקן אותה בקלילות ובנעימות.
הגיע בזמן והיה שירותי בצורה בלתי רגילה.
פשוט תענוג!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
משה אשכנזי, תל אביב.
אשרור: 03/06/2024
משוב: 18/10/2023
תיאור השירות:
תיקון מקרר.
חוות דעת:
אריק היה מעולה ואני מרוצה מאוד. הוא המליץ לי מה לעשות וחסך לי המון כסף. הוא מקצוען אמיתי. המקרר ישן מאוד, הוא המליץ לי לקנות מקרר חדש וביצע תיקון זמני עד שיהיה לי את המקרר החדש.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
רותם ש. תל אביב.
משוב: 22/11/2023
תיאור השירות:
בדיקת מקרר.
חוות דעת:
היה בסדר גמור. הוא בא, אמר שלא צריך לתקן וצריך לקנות חדש. היה אחלה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
סביון מידלש, תל אביב.
משוב: 21/11/2023
תיאור השירות:
תיקון מקרר.
חוות דעת:
מצויין! הכל, הכל! פשוט מצויין!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
תמר נאור, תל אביב.
אשרור: 26/06/2022
משוב: 26/04/2022
תיאור השירות:
תיקון מקרר.
חוות דעת:
היה מעולה ברמות על!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
ערד טולדי, תל אביב.
אשרור: 07/06/2021
משוב: 04/02/2020
תיאור השירות:
ייעוץ טלפוני עבור תיקון מקפיא במקרר.
חוות דעת:
הוא היה טוב מאוד, הוא נתן לי הנחיות ברורות, היה ממש מקסים, הוא עזר לי כי הוא רצה לעזור לי ולא כדי להוציא ממני כסף, הוא הציע לי לנסות לפתור את הבעיה באופן עצמאי ולעקוב אחר ההנחיות שנתן לי בשיחה כדי לפתור את הבעיה, הבעיה אכן נפתרה ואני מאוד מרוצה ממנו.
איכות
10
יחס
10
10
כללי
ניר ממון, תל אביב.
משוב: 05/11/2020
תיאור השירות:
תיקון דלת מקרר שלא נסגרה עד הסוף.
חוות דעת:
אריק מעולה מקצועי והכי חשוב ישר כמו סרגל.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אלי אילדיס, תל אביב.
אשרור: 19/08/2020
משוב: 20/05/2020
תיאור השירות:
ייעוץ טלפוני לגבי תיקון מקרר.
חוות דעת:
המקרר לא עבד, התקשרתי לאריק והוא הנחה אותי לנתק אותו מהחשמל ל-26 שעות ולהפשיר, זה עזר והמקרר עובד.
איכות
10
יחס
10
10
כללי
תמר אור כהן, תל אביב.
אשרור: 02/08/2020
משוב: 19/12/2019
תיאור השירות:
יעוץ טלפוני עבור תיקון מקרר של חברת האייר.
חוות דעת:
אמר לי מה לעשות בשביל לתקן את המקרר ולא לקרוא לטכנאי, חסך לי כסף, המקרר עובד, אדיב ונשמע מקצועי.
איכות
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 1027 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשטכנאי מקררים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקון מקררים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
אודות
אריק לא גדל עם כפית זהב בפה. כשהגיע לתיכון, הבין שלא תצמח לו תועלת מלהמשיך בלימודים תיאורטיים והחליט ללכת ללמוד מקצוע. הוא עבר ללמוד בבית הספר המקצועי "אורט רמת-גן" והתמחה בתחום החשמל.
"קיץ אחד, כשהייתי בן 14, אני ובן הדוד שלי הפלנו בטעות ג'יפ לנד רובר למזח באילת. דוד שלי, שהיה מנהל מתקן החשמל באילת, נתן לנו בתור עונש להחליף את כל החוטים באוטו. עסקתי בזה כל החופש הגדול שלי – עד שהאוטו היה כמו חדש".
אחרי הצבא החל לעבוד כטכנאי שירות, במקביל להמשך השתלמות בלימודים בשעות הערב. אחרי מספר שנים כמנהל השירות של אמפא-אמקור באילת, הפך לעצמאי.
גם בעבודה נתקל אריק בחוויות מצחיקות. "יום אחד צלצלה אליי לקוחה שהייתה משוכנעת שיש לה שד במכונת הכביסה וביקשה שאני אוציא אותו. המכונה שלה קיפצצה בגלל תקלה טכנית, אבל היא לא הסכימה לקבל את זה. אז זרמתי איתה – תיקנתי את התקלה ונתתי לה להרגיש את הזרם במכונה. היא חשבה שהשד יצא ונרגעה".
זה מה שאוהב אריק במקצוע – את העבודה המקצועית, יחד עם העבודה מול הלקוח. בזמנו הפנוי, הוא מוציא לאור ספרים וכרגע אף עובד על ספר שמדבר על היחס שבין הלקוח לאיש המקצוע. ובעתיד? "אני נהנה מהעבודה שלי. כל עוד אני מסוגל לתת תועלת ולתרום – אני יעשה את זה". זו הגישה
אריק התחיל את דרכו המקצועית כהנדסאי חשמל. כהנדסאי, הוא בעל מומחיות אוניברסאלית לכל מוצרי החשמל ולכן, מאז סיום לימודיו, כבר 40 שנה שהוא משמש כטכנאי שירותי קירור והנדסת חשמל לציוד המטבחי לגווניו – מקררים, מקפיאים ועוד.
בהתחלה, היה אריק טכנאי בכיר ומנהל שירות בחברות גדולות כמו ג'נרל אלקטריק. כשהחליט לפנות לדרך עצמאית, בשנת 1978, הקים את החברה הפרטית שלו – "אריק שירותי קירור והנדסת חשמל". כיום, הוא נושא רישיון ממשלתי ומשמש גם כעד מומחה בכיר במערכת בתי המשפט.
"אני אוהב את העבודה שלי. אני נמצא עם מברג עליי גם כשאני הולך לחתונה. אם יש בעיה בחשמל – אני מיד מתייצב לעזור. הכסף הוא עבורי אמצעי, לא מטרה. כשאני פותר בעיות ועוזר לאנשים במצוקה, אני מרגיש סיפוק רב; הכסף יגיע אחר כך".
תחומי התמחות:
:: תיקון מקררים
:: תיקון מקפיאים
ועוד..
מסגרת אחריות
אצל "אריק שירותי קירור והנדסת חשמל" תקבלו אחריות של חצי שנה על החלפים.
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.