החלפה של שלט למזגן של חברת אלקטרה, היה צורך בשלט מיוחד. והחלפת סטארטר של מנועה למזגן של חברת תדיראן.
חוות דעת:
הוא היה על הכייפאק הגיע בזמן ועשה את העבודה כמו שצריך.
איכות
9
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
מעין בורץ, תל אביב.
אשרור: 15/11/2024
משוב: 16/09/2024
תיאור השירות:
התקנת מזגן ופירוק מזגן ישן.
חוות דעת:
היה מצוין!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
ניר אבס, רחובות.
אשרור: 11/11/2024
משוב: 09/09/2024
חוות דעת:
היה מאוד טוב!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אלון שנהב, גבעתיים.
אשרור: 11/11/2024
משוב: 11/09/2024
חוות דעת:
היה יעיל מאד! בהחלט אמליץ בהמשך!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גלית הלל, ראשון לציון.
משוב: 05/11/2024
תיאור השירות:
התקנת 3 מזגנים 1 ו2 כ"ס.
חוות דעת:
תומר הגיע לתת הצעת מחיר מיד ביום שפנינו אליו ותאם עבודה לעוד יומיים.
היה אדיב, נעים ומקצועי.
שלח תמונות לאחר ביצוע העבודה.
ממליצה מאוד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
תמר עפרוני, רמת גן.
משוב: 03/11/2024
חוות דעת:
היה ממש אחלה! הייתה סתימה במזגן, הגיע תוך 10 דק!!! שירות מעולה, יעיל ואפקטיבי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
יצחק א. תל אביב.
אשרור: 03/11/2024
משוב: 20/08/2024
תיאור השירות:
תיקון מזגן עילי של תדיראן כולל החלפת צנרת גז ומדחס תקול במדחס חלופי משומש.
חוות דעת:
היה מצויין! תומר היה זמין תמיד,יעיל, קשוב והגון גם במחיר. ממליץ בחום.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
משה לבקוביץ, אשדוד.
אשרור: 31/10/2024
משוב: 17/07/2024
תיאור השירות:
ניקוי של פילטרים.
חוות דעת:
באופן כללי היינו מאוד מרוצים!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אלינור סוירי, רמת גן.
משוב: 15/10/2024
תיאור השירות:
התקנת מזגן עילי בחדר קטן כולל פירוק של סורגים.
חוות דעת:
עבד מסודר ותקתק את ההתקנה. תודה רבה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 668 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשטכנאי מזגנים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני והתקנות מזגנים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
אודות
תומר הגיע לתחום המיזוג עוד כילד – כל המשפחה שלו עוסקת בתחום ומהם הוא ספג את הידע. "אבא שלי וכל האחים שלי עוסקים במיזוג, ואפשר לומר שבעצם קיבלנו את זה בירושה. כשהייתי ילד הייתי מצטרף לאבא ולאחים הגדולים שלי לעבודה וככה למדתי את העבודה."
הוא נשוי טרי (בשעה טובה!) וכשהוא לא בעבודה תוכלו למצוא אותו באהבה השנייה שלו – גלישת גלים.
מה שהוא הכי אוהב בעבודה זו הלמידה והסיוע לאנשים. "בעבודה שאני אני כל יום לומד משהו חדש, כל הזמן יש תקלות מורכבות וחדשות, אבל הכי כיף זה לעשות לאנשים טוב בקיץ ובעיקר לתת שירות לאנשים מבוגרים. זה מספק."
ומה השאיפות לעתיד? "להמשיך להתקדם ולהתפתח בתחום המיזוג, זה הדבר שאני הכי אוהב, ולהקים בית."
תומר עוסק במיזוג אויר כבר עשר שנים, ומנהל ביד רמה את העסק שקרוי על שמו.
"חשוב לי בעבודה להיות מאוד מסודר", הוא אומר. "אני מקפיד מאוד על סדר וניקיון ואת מה שאני עושה אני עושה מאהבה."
תחומי ההתמחות:
:: תיקון מזגן מיני מרכזי
:: תיקון מזגן עילי
:: תיקון מזגן מרכזי
:: התקנת מזגן עילי
:: התקנת מזגן מיני מרכזי
::ניקוי פילטרים במזגן
"אני אוהב את העבודה האקטיבית ואת העשייה ונהנה כל יום להגיע למקומות חדשים ולהכיר אנשים חדשים."
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.