תיקונים במספר דירות שכללו שפכטל וצבע, תיקון ציר דלת והחלפת ראש מקלחת.
חוות דעת:
היה בסדר בסך הכל, הוא היה הרבה זמן בחו"ל, אז תיקן וחזר, העבודות לא התבצעו בבת אחת. המחיר לדעתי היה גבוה וכשהוא נכנס לעבודה התווספו עוד דברים אז המחיר עלה בהתאם.
רועי ממש אחלה, גם מקצועית וגם כבנאדם שנעים לעבוד איתו. אשמח להעזר בשירותיו בעתיד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
מיתר שמאי, תל אביב.
משוב: 15/10/2024
תיאור השירות:
מריחת סיליקון במקלחת ותיקון דלת הזזה במרפסת.
חוות דעת:
היה מצוין, בחור מקסים, שירות טוב ומהיר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
פרויקט שעה טובה
רועי התחייב לתרום לקהילה עד 3 שעות עבודה בכל חודש, למען נזקקים במסגרת פרויקט "שעה טובה" של אתר מידרג.
רון לוי, תל אביב.
משוב: 01/10/2024
תיאור השירות:
התקנת שולחן מעץ לאישה מבוגרת בהתנדבות.
חוות דעת:
הוא בן אדם מדהים, היה מעולה! היא הייתה תקועה עם העבודה הרבה זמן והייתה מאוד מרוצה ומאוד שמחה מהעבודה!
איכות
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
3.0 שעות נתרמו
על ידי רועי
שירות זה נעשה עבור עמותת ג'סטה.
פרויקט שעה טובה
רועי התחייב לתרום לקהילה עד 2 שעות עבודה בכל חודש, למען נזקקים במסגרת פרויקט "שעה טובה" של אתר מידרג.
רון לוי, תל אביב.
משוב: 28/08/2024
תיאור השירות:
התקנת 2 ידיות אחיזה בשירותים ובמקלחת עבור קשישה בהתנדבות.
חוות דעת:
הוא היה מדהים. התקין הכל תוך רגע, הוא בן אדם זהב.
איכות
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
2.0 שעות נתרמו
על ידי רועי
שירות זה נעשה עבור עמותת ג'סטה.
שירי שגיב, תל אביב.
משוב: 30/07/2024
תיאור השירות:
פינוי מרפאה.
חוות דעת:
באופן כללי היינו מאוד מרוצים!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
ערן אברהם, תל אביב.
אשרור: 30/07/2024
משוב: 01/05/2024
תיאור השירות:
תיקון סדק בקיר דירה.
חוות דעת:
הכל היה מעולה. אולי קצת יקר אבל חוץ מזה הכל עשר.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
שי בלסיאנו, תל אביב.
משוב: 07/07/2024
תיאור השירות:
התקנת וילון ברוחב 3 מטר של חברת איקאה.
חוות דעת:
רועי היה אחלה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
יואב עירון, תל אביב.
משוב: 03/07/2024
תיאור השירות:
הדבקת פנלים, תיקון תריס גלילה, צביעת תקרה הורדת וילונות, פירוק מדפי קיר, אספקת והחלפת אסלה.
חוות דעת:
הוא היה אחלה והמחיר הוגן לדעתי.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 289 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשהנדימן רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקונים קטנים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
אודות
רועי הוא הנדימן בעל עסק שמתמחה במגוון תחומים. הוא מספר: "הדברים שהכי חשובים לי בעבודה הם הדיוק, האיכות, והניקיון (בדגש). אני מאוד ספציפי וקפדן בעבודה שלי, ומה שמיוחד בעסק שלי זה שיש לי פתרון לרוב המקרים".
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.