מאור מקצוען. התקשרתי אליו תוך פחות משעה היה אצלי, טיפל בבעיה בצורה מקצועית והסביר בצורה טובה מה הוא עושה. מאוד מומלץ!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אמנון טופל, אשקלון.
משוב: 21/11/2024
תיאור השירות:
תיקון.
חוות דעת:
הכל היה טוב מאד, הייתי מרוצה ממש!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אופיר הלד, אשקלון.
משוב: 29/10/2024
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בשירותים.
חוות דעת:
היה מצויין! אני מאד מרוצה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
יאיר תורן, אשקלון.
משוב: 21/10/2024
תיאור השירות:
תיקון גומייה בסיפון בכיור במטבח.
חוות דעת:
הוא נתן מחיר סביר, שירות טוב והגיע מאוד מהר. הוא עשה עבודה יפה סך הכל.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גבריאל בולור, אשקלון.
משוב: 15/10/2024
תיאור השירות:
פתיחת סתימה, החלפת סיפון.
חוות דעת:
אני מאוד מרוצה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
פיני דמסיה, אשקלון.
משוב: 14/10/2024
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בצנרת.
חוות דעת:
הוא היה אחלה והיה לו שירות מצוין. אמר שהוא בא והגיע תוך עשר דקות בערך.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
ספיר אושרי, אשקלון.
משוב: 21/08/2024
תיאור השירות:
החלפת ברז בגינה בבית פרטי.
חוות דעת:
היה מצוין, הוא היה ממש נחמד. בעיניי, היה מחיר טוב. הוא היה באמת עשר מתוך עשר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אליאור רביעי, אשקלון.
משוב: 21/08/2024
תיאור השירות:
החלפת גומייה בניאגרה.
חוות דעת:
מעולה, עשר מתוך עשר. עשה את העבודה כמו שצריך, לדעתי, לקח סכום יפה ואין לי שום תלונות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אופק אבוטבול, אשקלון.
משוב: 05/06/2024
תיאור השירות:
החלפת סיליקון בכיור בשירותים.
חוות דעת:
אחלה בחור! הוא צעיר, עובד יפה, מסודר, יש לו הרבה כלים והארגז שלו נראה מתקדם, הוא נחמד ומסביר הכל. בגדול הייתי מאוד מרוצה ממנו וגם המחיר היה אחלה בעיניי, ביקשו ממני יותר בעבר. אני עוד אקרא לו שוב!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
איתי אלימלך, אשקלון.
משוב: 30/06/2024
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בשירותים.
חוות דעת:
מאור היה מאוד אדיב, חמוד, מהיר ומקצועי, הוא בא ועשה את העבודה כמו שצריך ולפי דעתי המחיר שלקח היה סבבה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 29 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
אודות
מאור הוא אינסטלטור, על כך מספר: "אני אינסטלטור המתמחה בפתרונות מתקדמים לסתימות ביוב ובהתקנת כלים סניטריים. עם הכשרה מקצועית מקיפה וגישה קפדנית לעבודה, אני מציע שירות בשני תחומים עיקריים: פתיחת סתימות ביוב - באמצעות ציוד מתקדם וטכניקות מקצועיות, אני מטפל ביעילות בכל סוגי הסתימות בביוב הביתי, תוך מתן פתרונות מהירים ואמינים. התקנה והחלפה של כלים סניטריים - מספק שירות מקצועי בהתקנה והחלפה של אסלות, כיורים, ברזים ומוצרי אינסטלציה נוספים, תוך הקפדה על איכות העבודה והחומרים. אני מאמין במתן שירות אישי ומקצועי, ומחויב להעניק פתרונות מדויקים ואיכותיים לכל לקוח. בין אם מדובר בסתימה דחופה או בשדרוג חדר האמבטיה, אני כאן כדי להבטיח עבודה נקייה, מקצועית ואמינה".
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.