היה מצוין! שלחתי לו סרטון והוא הדריך אותי ללא תשלום. כל הכבוד!
איכות
10
יחס
10
10
כללי
שימי זגורי, פתח תקווה.
משוב: 12/11/2023
תיאור השירות:
החלפת ברז בכיור מטבח, פתיחת סתימה שומנית.
חוות דעת:
השירות היה מעולה! יחס טוב, פתר את הבעיה ואין ספק שאזמין אותו אם נצטרך.
איכות
9
מחיר
8
זמנים
8
יחס
9
9
כללי
עוז רוזנר, פתח תקווה.
משוב: 27/01/2023
תיאור השירות:
פתיחת סתימה באמבטיה, במכונת כביסה ובמטבח.
חוות דעת:
השירות היה גרוע. לא רק שאחרי שבועיים הכול חזר לקדמותו, אלא גם נגרם לנו עוד יותר נזק.
איכות
1
מחיר
2
זמנים
6
יחס
6
2
כללי
שי חדד, פתח תקווה.
משוב: 01/01/2023
תיאור השירות:
החלפת קבל לדוד חשמל.
חוות דעת:
אבי היה מצוין, הוא היה יעיל ומהיר. אבל הוא איחר קצת.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
8
יחס
10
9
כללי
עמרי יואש, פתח תקווה.
משוב: 23/11/2021
תיאור השירות:
ייעוץ טלפוני בנוגע לתיקון צנרת מי גשמים.
חוות דעת:
היה עשר! פניתי לבעל המקצוע עם בעיה בצנרת מי גשמים. רציתי לבצע תיקון נקודתי ע"י פאצ'. לאחר שתיארתי את הבעיה, בעל המקצוע הסביר לי בצורה מאד מקצועית ונעימה מדוע זו לא הדרך הרלוונטית לבעיה הספציפית הזו. אני בעצמי איש מקצוע ולכן החלטתי לבצע לבד. למרות זאת בעל המקצוע הציע לסייע לי בכל מה שנדרש.
איכות
10
יחס
10
10
כללי
נועה דותן, פתח תקווה.
משוב: 07/02/2019
חוות דעת:
היה מצוין!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
שרון זיני, פתח תקווה.
משוב: 24/04/2017
תיאור השירות:
התקנת מדיח, תיקון פיצוץ מים ותיקון קיר גבס.
חוות דעת:
השירות היה מעולה. הוא הגיע פעמיים, בשני הפעמים הוא עמד בזמנים ועשה עבודה מצוינת.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
שרון זיני, פתח תקווה.
משוב: 01/03/2017
חוות דעת:
הכל היה טוב מאד, הייתי מרוצה ממש!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
ערן ד. הוד השרון.
משוב: 18/08/2014
תיאור השירות:
החלפת צנרת מתחת לכיור.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור, אדיב, מקצועי ועמד בזמנים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
עמנואל היון, ירושלים.
משוב: 24/12/2024
תיאור השירות:
בדיקת נזילה במרפסת שירות.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור, מהיר והעריך נכון את הבעיה.
איכות
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 2628 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
אודות
כשאבי למד באורט, הוא התחיל בכלל בתחום החשמל. אחרי תקופה מאוד קצרה, הבין שחשמל לא מעניין אותו ועבר לתחום האינסטלציה. שם, סוף סוף מצא את מקומו – הוא גילה עניין במערכת הצינורות והמשאבות, הסתקרן לדעת איך המים עוברים מקומה לקומה, וכל התחום הלהיב אותו מאוד.
במקביל, היה מתמחה אצל אינסטלטור שלימד אותו לעבוד. בבוקר היה עובד אצלו במסגרת הלימודים, ואחר הצהריים – בעבודות פרטיות. אחרי שהרגיש שלמד מספיק – החליט לצאת לדרך עצמאית ועם השנים רכש לו מאות לקוחות פרטיים וציבוריים.
לפעמים, הוא נתקל בעבודה במקרים מצחיקים. לפני כמה שבועות התקשרה אליו לקוחה שהותקנה אצלה צנרת חדשה, וסיפרה שיש לה סתימה במטבח. אבי הגיע לבדוק את המערכות, שהיו תקינות כמובן. לכן, הוא החליט שמשהו חוסם את הקו ואכן בבדיקה קצרה מצא עכברוש. הממצא הגעיל את הלקוחה כל כך, עד שהיא ברחה מהדירה..
אבי נשוי ואב לשלושה ילדים מוצלחים, שבהם הוא מתגאה מאוד. למרות השנים הרבות בתחום, הוא מעיד על עצמו שהוא עדיין נהנה מהעבודה ומוצא סיפוק בפתרון בעיות ובעזרה לאנשים. שרק ימשיך ככה
אבי מכנה את עצמו "אינסטלטור מתקופת העופרת", ולא סתם . הוא בן 56, ועוד לפני שהתגייס לצבא החל לעבוד בתחום האינסטלציה בחברת "חירות" – חברת-בת של סולל בונה, שעיסוקה היה הכשרת בעלי מקצוע בתחום האינסטלציה.
אבי צבר ניסיון רב בעבודות קטנות ולאט לאט התפתח עד לעבודות הגדולות והמורכבות ביותר. חדרי האמבטיה במלון קינג דייוויד בירושלים, למשל, הם חלק מתיק העבודות שלו. כיום, הוא עצמאי כבר 32 שנים.
תחומי התמחות:
:: כל סוגי עבודות האינסטלציה
:: בעיות צנרת
:: טיפול בקווי ביוב
:: טיפול במאגרי מים
מלבד החיוך, אבי מעניק גם אחריות על כל התקנה שהוא עושה (האחריות על האביזרים עצמם היא באחריות החברה).
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.