הייתי מאוד מרוצה!
הגיע בזמן, איתר את הבעיה מהר וגם פתר אותה באלגנטיות.
היה מאוד אדיב, נתן מחיר הוגן ואפילו פחות ממה שהעריך לפני שהגיע.
ממליצה בחום.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
רונן חולי, מודיעין.
משוב: 18/12/2024
תיאור השירות:
תיקון נזילה, כולל חציבה בקיר.
חוות דעת:
היה בסדר גמור!
איכות
8
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
איגור גורליק, מודיעין.
משוב: 11/12/2024
תיאור השירות:
פתיחת סתימת ניקוז במרפסת.
חוות דעת:
הייתי מאוד מרוצה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
9
10
כללי
איציק ל. מודיעין.
משוב: 11/12/2024
תיאור השירות:
התקנת ברזים.
חוות דעת:
היה מצוין! שירותי, אדיב ואכפתי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אוניל ביטון, מודיעין.
משוב: 09/12/2024
תיאור השירות:
החלפה של ברז ניל וצינור בשירותים.
חוות דעת:
הכל היה טוב מאד, הייתי מרוצה ממש! בנוסף הוא עזר לי לחזק חיבור של ברז רופף בכיור במטבח.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
שושי לוי, מודיעין.
אשרור: 09/12/2024
משוב: 09/09/2024
תיאור השירות:
בדיקת נזילה. החלפת מיקום אל חזור ליד שעון המים.
חוות דעת:
היה בסדר גמור!
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
אביעד א. מודיעין.
אשרור: 09/12/2024
משוב: 10/10/2024
תיאור השירות:
תיקון מצוף בניאגרה נסתרת.
חוות דעת:
הגיע במהירות. ביצע את העבודה במקצועיות, עלות השרות מאוד סבירה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
דן שלו, מודיעין.
אשרור: 01/12/2024
משוב: 01/10/2024
תיאור השירות:
בדיקת נזילה לדירה למטה.
חוות דעת:
מרוצה מאוד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
רן מזור, מודיעין.
אשרור: 10/11/2024
משוב: 19/07/2024
תיאור השירות:
בדיקת צנרת ביוב נוזלת.
חוות דעת:
שירותי מאוד, איש נחמד ומסביר, הגיע מהר יחסית תוך כדי עבודות אחרות. הגיע לבדוק צנרת ביוב שנוזלת, הסביר לי את הבעיה המרכזית לנזילה וביצע פתרון זמני.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
רומן פולונסקי, מודיעין.
אשרור: 08/11/2024
משוב: 09/09/2024
תיאור השירות:
ניסיון התקנת מכסה אסלה.
חוות דעת:
לא מי יודע מה, לא עמד במה שביקשנו ויכל להגיד את זה גם בטלפון לפי התמונות. לקח תשלום על ביקור והתבאסנו מכך.
מחיר
3
זמנים
9
יחס
5
4
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 2626 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
אודות
כשאבי למד באורט, הוא התחיל בכלל בתחום החשמל. אחרי תקופה מאוד קצרה, הבין שחשמל לא מעניין אותו ועבר לתחום האינסטלציה. שם, סוף סוף מצא את מקומו – הוא גילה עניין במערכת הצינורות והמשאבות, הסתקרן לדעת איך המים עוברים מקומה לקומה, וכל התחום הלהיב אותו מאוד.
במקביל, היה מתמחה אצל אינסטלטור שלימד אותו לעבוד. בבוקר היה עובד אצלו במסגרת הלימודים, ואחר הצהריים – בעבודות פרטיות. אחרי שהרגיש שלמד מספיק – החליט לצאת לדרך עצמאית ועם השנים רכש לו מאות לקוחות פרטיים וציבוריים.
לפעמים, הוא נתקל בעבודה במקרים מצחיקים. לפני כמה שבועות התקשרה אליו לקוחה שהותקנה אצלה צנרת חדשה, וסיפרה שיש לה סתימה במטבח. אבי הגיע לבדוק את המערכות, שהיו תקינות כמובן. לכן, הוא החליט שמשהו חוסם את הקו ואכן בבדיקה קצרה מצא עכברוש. הממצא הגעיל את הלקוחה כל כך, עד שהיא ברחה מהדירה..
אבי נשוי ואב לשלושה ילדים מוצלחים, שבהם הוא מתגאה מאוד. למרות השנים הרבות בתחום, הוא מעיד על עצמו שהוא עדיין נהנה מהעבודה ומוצא סיפוק בפתרון בעיות ובעזרה לאנשים. שרק ימשיך ככה
אבי מכנה את עצמו "אינסטלטור מתקופת העופרת", ולא סתם . הוא בן 56, ועוד לפני שהתגייס לצבא החל לעבוד בתחום האינסטלציה בחברת "חירות" – חברת-בת של סולל בונה, שעיסוקה היה הכשרת בעלי מקצוע בתחום האינסטלציה.
אבי צבר ניסיון רב בעבודות קטנות ולאט לאט התפתח עד לעבודות הגדולות והמורכבות ביותר. חדרי האמבטיה במלון קינג דייוויד בירושלים, למשל, הם חלק מתיק העבודות שלו. כיום, הוא עצמאי כבר 32 שנים.
תחומי התמחות:
:: כל סוגי עבודות האינסטלציה
:: בעיות צנרת
:: טיפול בקווי ביוב
:: טיפול במאגרי מים
מלבד החיוך, אבי מעניק גם אחריות על כל התקנה שהוא עושה (האחריות על האביזרים עצמם היא באחריות החברה).
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.