הוא מקצוען. הגיע בזמן, איתר את התקלה והסביר בנעימות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אידה טרסיוק, נתניה.
משוב: 22/03/2017
חוות דעת:
היה בסדר גמור והיינו שבעי רצון!
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
דליה מ. תל אביב.
משוב: 21/07/2016
תיאור השירות:
פתרון נזילה בשירותים.
חוות דעת:
היה אחלה
איכות
9
מחיר
9
זמנים
10
יחס
8
9
כללי
איל פ. תל אביב.
אשרור: 26/04/2016
משוב: 28/02/2016
תיאור השירות:
תיקון נזילה מניאגרה סמויה תוצרת גרואה, עם אסלה תלויה ותיקון נזילה מכיור.
תמונות מהשטח:
חוות דעת:
השירות היה מצוין!
מדובר בטיפטוף מהאסלה החוצה לרצפה כל פעם שמדיחים מניאגרה סמויה של גרואה. בנוסף, טפטפו מים מאחורי הכיור במטבח לתוך הארון. כשדיברנו בטלפון, תיארתי לו את התופעה והוא יעץ לי להפעיל את אחריות החברה. הבנתי שזו בעיית גומיות של הניאגרה והן לא באחריות החברה, ולכן הזמנתי אותו. הוא מהר מאוד הבין איפה התקלות (אני רוצה לציין כי ניסיתי לתקן בעצמי, אבל לא הצלחתי). הנזילה באסלה הפסיקה ובכיור הוא גילה כי האנשים של השיש פגעו בגומיה של הכיור והוא יעץ לי איך אני יכול לתקן בעצמי (לא ניתן להחליף גומיה). הוא הגיע לתיקון בזמן שהבטיח והיחס שלו היה מאוד טוב.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
עודד דיין, נתניה.
משוב: 08/06/2015
תיאור השירות:
החלפת ידיות לברז.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור. הוא סידר את התקלה די מהר והיה מאוד נחמד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
רוי מ. אבן יהודה.
משוב: 17/08/2014
תיאור השירות:
החלפת סנן מים.
חוות דעת:
הוא היה מאוד נחמד מאוד אדיב, היה בסדר גמור!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
יעל מ. נתניה.
משוב: 07/04/2014
תיאור השירות:
תיקון נזילה בצינור בשירותים.
חוות דעת:
היה מצוין. הוא היה בסדר גמור, הגיע בזמן והיה נחמד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 3205 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
התנדבות - "שעה טובה"
אודות
משה האינסטלטור, בכלל התחיל כמשה נהג הסמיטריילר ומשה איש דודי השמש והחשמל , אבל ברגע שהחל לעסוק באינסטלציה הבין שזה מה שהוא אוהב לעשות.
משה השתחרר מהצבא, ומהר מאוד הגיע לתחום האינסטלציה. הוא עבר הכשרות וקורסים והתאהב במפגש עם האנשים.
מגוון האנשים השונים שמשה פוגש בכל יום בעבודתו כאינסטלטור, זה הדבר האהוב עליו בעבודה. אין יום דומה לאתמול, אין אדם אחד שזהה לאחר ואין בעיה זהה לקודמתה. הסיפוק שמשה מרגיש כשהוא פותר בעיה והחיוך של הלקוחות המרוצים בתמורה – זה מה שגורם לתחושת הסיפוק הגדולה בעבודה.
משה נשוי ואב לשני ילדים, בן ובת. כשמשה לא מתקן נזילות או פותח סתימות, אתם יכולים לפגוש אותו מטייל בארץ. מעברו כנהג סמיטריילר משה שמר את האהבה הגדולה שלו לנהיגה – ואת זמנו הפנוי הוא מבלה בטיולי ג'יפים.
משה האינסטלטור עוסק באינסטלציה מזה 25 שנים ומספק את כל שירותי האינסטלציה. משה האינסטלטור מקפיד על מתן שירות מקצועי תוך התייחסות אישית לכל לקוח. שימו לב: משה מכבד כרטיסי אשראי
תחומי ההתמחות
:: פתיחת סתימות
:: איתור נזילות
:: הגברת לחץ מים
:: התקנת מטהרי מים ומסנני מים
:: החלפת צנרת בבניין
:: הקמת קו ביוב
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.