הוא היה חברותי והכל, עשר. היה טוב, הייתי מרוצה, אחלה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
יניב יעקובוביץ, רמת גן.
משוב: 17/12/2024
תיאור השירות:
תיקון נזילה והחלפת מנגנון שבור באסלה.
חוות דעת:
משה מביא שילוב מושלם של מקצועיות ויחסי אנוש.
הוא הגיע אלי מהר ובאותו היום שפניתי, תיקן את הבעיה במהירות, היה מאוד אדיב ונחמד ודאג להסביר כל דבר.
חייב לציין שמשה הוא אחד מבעלי המקצוע הכי טובים ואמינים שנתקלתי בהם ומומלץ בחום.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
טל רט, רמת גן.
משוב: 12/12/2024
תיאור השירות:
תיקון סתימה בכיור.
חוות דעת:
הוא היה בסדר ועזר לי מאוד. אני מרוצה ממנו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
מיכל לביא, גבעתיים.
משוב: 11/12/2024
תיאור השירות:
החלפת ברז בכיור אמבטיה.
חוות דעת:
משה היה אחלה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
דנה חשאי, רמת גן.
משוב: 11/12/2024
תיאור השירות:
סידור סתימה בכיור בחדר רחצה.
חוות דעת:
היה בסדר, ואני מרוצה! היה מהיר, יעיל ומקצועי.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
טל לבל, רמת גן.
אשרור: 10/12/2024
משוב: 10/10/2024
תיאור השירות:
התקנת מדיח לדירה ללא הכנה למדיח, כולל החלפת סיפון, החלפת ברז משולב, קדיחה בארונות וחיבור המדיח.
חוות דעת:
הייתי מאוד מרוצה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אורלי עמנואל, רמת גן.
אשרור: 08/12/2024
משוב: 04/09/2024
חוות דעת:
היה מעולה! היה זמין מאוד, הגיע בדיוק בשעה שקבענו, עשה עבודה נהדרת ואף הציע לבוא שוב אם משהו לא יסתדר, כיוון שבמהלך התקנת הברז היה חסר חלק. ממליצה עליו בחום.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
9
10
כללי
עדי ארד, רמת גן.
משוב: 28/11/2024
תיאור השירות:
פתיחת סתימה.
חוות דעת:
היה מקסים!
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
רן מילשטיין, רמת גן.
משוב: 26/11/2024
תיאור השירות:
תיקון מצוף במיכל הדחה.
חוות דעת:
מקצוען.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 3228 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
התנדבות - "שעה טובה"
אודות
משה האינסטלטור, בכלל התחיל כמשה נהג הסמיטריילר ומשה איש דודי השמש והחשמל , אבל ברגע שהחל לעסוק באינסטלציה הבין שזה מה שהוא אוהב לעשות.
משה השתחרר מהצבא, ומהר מאוד הגיע לתחום האינסטלציה. הוא עבר הכשרות וקורסים והתאהב במפגש עם האנשים.
מגוון האנשים השונים שמשה פוגש בכל יום בעבודתו כאינסטלטור, זה הדבר האהוב עליו בעבודה. אין יום דומה לאתמול, אין אדם אחד שזהה לאחר ואין בעיה זהה לקודמתה. הסיפוק שמשה מרגיש כשהוא פותר בעיה והחיוך של הלקוחות המרוצים בתמורה – זה מה שגורם לתחושת הסיפוק הגדולה בעבודה.
משה נשוי ואב לשני ילדים, בן ובת. כשמשה לא מתקן נזילות או פותח סתימות, אתם יכולים לפגוש אותו מטייל בארץ. מעברו כנהג סמיטריילר משה שמר את האהבה הגדולה שלו לנהיגה – ואת זמנו הפנוי הוא מבלה בטיולי ג'יפים.
משה האינסטלטור עוסק באינסטלציה מזה 25 שנים ומספק את כל שירותי האינסטלציה. משה האינסטלטור מקפיד על מתן שירות מקצועי תוך התייחסות אישית לכל לקוח. שימו לב: משה מכבד כרטיסי אשראי
תחומי ההתמחות
:: פתיחת סתימות
:: איתור נזילות
:: הגברת לחץ מים
:: התקנת מטהרי מים ומסנני מים
:: החלפת צנרת בבניין
:: הקמת קו ביוב
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.