זה היה עבור אבא שלי שמאוד התרשם ממנו. הוא אדם נחמד, אמין, בדק בצורה מקצועית עם המכשירים שלו עד שהבין שהמייבש הוא הגורם לקצר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
ניסים מזיג, לוד.
משוב: 01/04/2021
תיאור השירות:
החלפת שקע תלת פאזי.
חוות דעת:
היה ממש אחלה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
לב ח. אשקלון.
משוב: 25/12/2024
תיאור השירות:
בדיקת תקינות הארקה תקופתית בדירה פרטית.
חוות דעת:
ממליץ מאד, רמת מקצועיות גבוה ביותר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
עירן אבגי, אשדוד.
משוב: 24/12/2024
חוות דעת:
היה מצוין! הרצל הגיע, אפיין את התקלה בצורה מהירה ומקצועית, ופתר את התקלה. התשלום היה סביר והוגן לגמרי. אני מרוצה מאוד מהשירות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גיורא אולמרט, רחובות.
משוב: 24/12/2024
תיאור השירות:
איתור תקלה בתאורה ציבורית בבניין ומעקף שעון שבת תקול.
חוות דעת:
מעולה! שרות מקצועי, מהיר ואדיב.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אבירן נבון, ראשון לציון.
משוב: 24/12/2024
חוות דעת:
היה ממש אחלה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גלעד א. באר יעקב.
משוב: 23/12/2024
תיאור השירות:
התקנת גופי תאורה.
חוות דעת:
היה מאוד נחמד!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
מיכל אייזן, הרצליה.
משוב: 23/12/2024
תיאור השירות:
החלפת מפסק לדוד.
חוות דעת:
היה באמת שירות מעבר למצוין! היתה תקלה בדוד. בדק, החליף מפסק וצילם את כל השירות לא לפני שביקש אישור. תענוג. הגיע תוך שעה והיה נעים ומקצועי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
יגאל יצחקוב, חולון.
משוב: 19/12/2024
תיאור השירות:
תיקון והחלפה של מפסקים ותיקון לדים.
חוות דעת:
מצויין! הכל, הכל! פשוט מצויין!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 894 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשחשמלאי רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של עבודות חשמל. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
רישיון
בתוקף עד 30/04/2025
אודות
אל תחום החשמל הגיע הרצל כבר לפני 40 שנה, כשהיה צעיר בן 18 ולמד בבית ספר מקצועי בתחום. בנו גבי התלבט האם להמשיך את המסורת המשפחתית או לפנות לתחום ההייטק, אך בסוף החליט להצטרף לאביו, וכבר 9 שנים שהם עובדים ביחד.
"אני מאוד מתחבר למקצוע", מספר גבי. "זה תחום מאוד רחב, ואני אוהב ללמוד כל הזמן ולחקור דברים חדשים".
הרצל נשוי כבר 34 שנה. וגבי? כרגע הוא רווק, אך לא לאורך זמן, בקרוב מאוד גם הוא מתחתן.
בעתיד הם היו רוצים להמשיך עם העסק שלהם, להגדיל אותו ולהרחיב את קהל הלקוחות.
אל תחום החשמל הגיע הרצל כבר לפני 41 שנה, כשהיה צעיר בן 18 ולמד בבית ספר מקצועי בתחום החשמל. בנו גבי התלבט אם להמשיך את המסורת המשפחתית או לפנות לתחום ההייטק. לבסוף החליט להצטרף לאביו לפני כ 14 שנים. גבי החל ללמוד הנדסאות חשמל וסיים בהצלחה. אני מאוד מתחבר למקצוע, מספר גבי, זהו תחום מאוד רחב ואני למד וחוקר דברים חדשים כל הזמן.
הרצל נשוי 36 שנים, וגבי נשוי מזה 6 שנים בעתיד הם מעוניינים להמשיך להגדיל את העסק ולהרחיב את קהל הלקוחות.
אנחנו עסק משפחתי וחשוב לנו להיות ישרים עם הלקוחות שלנו ולתת שרות ומענה לכל תקלה במחירים הוגנים לכל הצדדים.
בעבר גרו הרצל וגבי בארהב וחזרו ארצה לפני כ 24 שנים. הם מספרים שאחד הדברים שהכי מאתגרים אותם הוא מציאת תקלות מסובכות. יש גורמים רבים שעלולים להפתיע, כמו תקלה קטנה שמסתבכת, אבל האתגר הוא תמיד מציאת הפיתרון.
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.