טיפול 15,000 והחלפת רצועת טיימינג ברכב מסוג סקודה פביה שנתון 2018.
חוות דעת:
הוא היה מצוין ממש.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
טל וישניצקי, קרית מוצקין.
משוב: 20/06/2023
תיאור השירות:
טיפול תקופתי לרכב מסוג סקודה פאביה שנת 2010.
חוות דעת:
היה אחלה של שירות! הוא לגמרי אמין.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
זהר שוורץ, קרית מוצקין.
משוב: 17/03/2023
תיאור השירות:
טיפול 10 אלף והכנה לטסט לרכב סקודה אוקטביה שנתון 2019.
חוות דעת:
היה מעולה. הוא פתר את הבעיה והמחיר היה סבבה בעיניי. חזרתי תוך שעתיים וחצי והאוטו היה מוכן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
יניב אוחנה, קרית ביאליק.
משוב: 13/11/2022
תיאור השירות:
תיקון נזילה מצינור הוישרים, אספקת והחלפת מנוע למגב אחורי ברכב בנזין מסוג סקודה שנת 2010.
חוות דעת:
נאסר מקצועי, מדהים ומסביר פנים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אלי נפתלי, קרית אתא.
משוב: 06/09/2022
תיאור השירות:
טיפול 150 אלף שכלל החלפת בלמים ברכב מסוג סקודה רפיד שנתון 2017.
חוות דעת:
הטיפול היה יעיל ומהיר, הכל היה בסדר סך הכל.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
יבגני פופקוב, קרית ים.
משוב: 04/09/2022
תיאור השירות:
טיפול 120 אלף והחלפת רצועת טיימינג לרכב מסוג סקודה פאביה.
חוות דעת:
נתן אחלה שירות!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
איילין גטה, קרית ביאליק.
משוב: 05/08/2022
תיאור השירות:
החלפת משאבת מים לרכב מסוג סקודה אוקטביה.
חוות דעת:
היה אחלה בן אדם, קואופרטיבי ונתן את השירות הכי טוב שיש. חוץ מהמחיר שיחסית גבוהה, הנתינה והעבודה היו אחלה.
איכות
9
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
דרור ד. קרית אתא.
משוב: 10/07/2022
תיאור השירות:
החלפה של בלמים לרכב מסוג סקודה סופרב.
חוות דעת:
הכל היה פיקס, הוא מצוין.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אליו סאהלו, קרית אתא.
משוב: 07/07/2022
תיאור השירות:
תיקון נזילת שמן ברכב מסוג סקודה פאביה שנתון 2017.
חוות דעת:
הוא היה מצוין, הסביר כל דבר ונתן יחס מעולה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
ישי מ. קרית מוצקין.
משוב: 05/12/2021
תיאור השירות:
החלפת מנוע של מגב אחורי ברכב מסוג סקודה אוקטיבה.
חוות דעת:
הוא עשה עבודה טובה, לא חיכיתי הרבה, היה נחמד מאוד ואין תלונות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 1062 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשמוסך רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של טיפולים ותיקונים לרכבים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
DIPLOMA
הסמכה משנת 1974
העסק הנבחר משנת 1996
דיאגנוסטיקה למערכות הרכב
קידום הבטיחות והבריאות במקומות העבודה
DIPLOMA - תעודת אומן - אוטוטק
אודות
עולם הרכב עניין את נאסר מאז ומתמיד, ואפשר למצוא אצלו עד היום כמה רכבי אספנות שהוא אוהב, אז הוא החליט להפוך את זה למקצוע ופנה לתחום המוסכים.
הוא נשוי ואב לשניים, וכבר עובד על הכשרת דור העתיד – את בנו הוא מלמד את כל סודות המקצוע. כשהוא לא במוסך תמצאו אותו מתנדב במשטרה, במועצה האזורית ובמתנ"סים, ואם כבר נשאר לו זמן פנוי הוא ינצל אותו בים.
"אני משתדל להתחבר ללקוחות", הוא אומר. "העיקר זה לא לקחת עבודה ולעשות כמה שיותר, חשוב לי להרגיש בנוח עם האנשים שאני עובד איתם, והפרנסה מגיעה מפה לאוזן ובזכות המלצות "
הוא מספר על לקוח שזכור לו במיוחד. "היה לי לקוח שהיה לו רעש מהרכב ובמוסך המורשה לא מצאו את הבעיה וגם ביקשו ממנו סכום גבוה לאיתור התקלה. כשהוא הגיע אליי יצאתי איתו לנסיעת מבחן, שמעתי את הרעש ואמרתי לו- "שב כאן, תשתה קפה, אני כבר משחרר אותך". הלקוח לא הבין ושאל אותי אם אני לא מוכן לתקן לו את הרכב, אבל אמרתי לו שיחכה רגע. מסתבר שהבעיה הייתה בסך הכל חיזוק של בורג. הוא היה ממש מופתע ועד היום הוא נשאר לקוח שלי, ושנינו לא שוכחים את הסיפור הזה."
ומה לגבי השאיפות לעתיד? " דבר אחד אני רוצה- שהבן שלי ימשיך את דרכי כמו שלימדתי אותו וחינכתי אותו: לתת שירות טוב, לעשות את המאה אחוז, ולהוציא את הלקוח מרוצה."
נאסר עוסק בתחום המוסכים כבר למעלה מ-20 שנה ומנהל את המוסך שלו ביד רמה. המוסך מהווה מרכז שירות לכלל סוגי הרכבים.
"לתחום המוסכים יש סטיגמה של אי אמינות, יש פחד של הלקוח מול המוסך או מול אנשי המקצוע שאולי ירמו אותו", הוא אומר. "כאן במוסך אנחנו מראים ללקוחות את הכל ומציגים תמונה ברורה. גם כשאני אומר ללקוח מה היתה התקלה אני מסביר לו בדיוק ומראה לו מה החלפתי, וגם מה ההבדל בין החלק הישן לחלק החדש. אני מסביר לו עד שהוא מצליח להבין."
תחומי ההתמחות:
:: תיקון וטיפול בכל סוגי הרכבים
:: הכנה לטסט
:: שינוע לטסט
:: הכנת הרכב לחורף
:: הכנת רכב לקיץ
:: בדיקות דיאגנוסטיקה
:: איתור תקלות אלקטרוניות ברכב
"הכי חשוב לי לראות את הלקוח יוצא שמח ומרוצה, ובהרגשה שהוא באמת קיבל את המקסימום שהוא יכל לקבל."
שאלות ותשובות עם נאסר
לתשומת לבך!
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.