הוא היה בסדר גמור, הוגן במחיר ומקצועי. בנוסף הוא אמר לי מראש שהרכב נשאר אצלו להמשך טיפול ועשה אחלה רושם. לגבי איכות העבודה כרגע היא טובה אבל רק ימים יגידו האם הכל עובד כמו שצריך. לכן לא דירגתי.
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
אבי חזיזה, רמת ישי.
אשרור: 30/03/2023
משוב: 29/11/2022
תיאור השירות:
החלפת פיוז.
חוות דעת:
מעולה! מומלץ מאוד. איתר את התקלה לאחר שבעלי מקצוע קודמים לא אבחנו את התקלה. החליף פיוז ולא נגבה תשלום. מומלץ ביותר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אלי מזור, אלוני אבא.
אשרור: 26/03/2023
משוב: 29/10/2022
תיאור השירות:
בדיקת מערכת המיזוג והשלמת גז.
חוות דעת:
קיבלתי שירות טוב ויעיל.
איכות
9
מחיר
10
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
עדי מזרחי, רמת ישי.
משוב: 20/03/2023
תיאור השירות:
תיקון חום מנוע גבוה, החלפת נורה ומצבר כולל בדיקת טעינה לרכב מסוג Skoda Fabia שנתון 2011.
חוות דעת:
מקסים, בחור מדהים! היה ממש על הכיפאק. מאוד אהבתי את השירות שלו. הוא עשה עבודה טובה והשקיע. חד משמעית אני חוזר אליו, מהיום רק הוא!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אביגדור לב נהר, גבת.
אשרור: 07/11/2022
משוב: 09/08/2022
תיאור השירות:
החלפת מדחס במזגן ברכב מסוג סוזוקי פלאש.
חוות דעת:
נאסר היה מצוין. עמד בזמנים, טיפל מיד ותוך פחות משעתיים הכל סודר, גם המחיר היה הוגן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
ירון ברייטמן, תמרת.
משוב: 16/08/2020
תיאור השירות:
תיקון מיזוג שכלל מילוי גז.
חוות דעת:
היה ממש אחלה! היה עשר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
ערן ה. הושעיה.
משוב: 22/05/2020
תיאור השירות:
תיקון מזגן ברכב מסוג פז'ו 107.
חוות דעת:
השירות היה מעולה, נאסר ישר עזב את הכל כשהגעתי, הוא חיפש את התקלה, מצא והביא חלק חלופי, כל זה לקח בסביבות השעתיים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אריאל סלומון, הושעיה.
אשרור: 05/01/2020
משוב: 09/07/2019
תיאור השירות:
תיקון והחלפת חלקים במזגן ברכב רנו פלואנס.
חוות דעת:
הם היו בסדר גמור, עשו עבודה טובה ואני בסך הכל מרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אדית באומר, נופית.
אשרור: 07/08/2018
משוב: 26/04/2018
חוות דעת:
קיבלתי שירות מצויין, אדיב ומקצועי. היות והטיפול היה דחוף, סאמר הציע להביא את הרכב כדי שיתרשם מהבעיה. למרות שהיה מתוכנן לקבוע מועד לטיפול, סאמר מיד התפנה ותיקן במקצועיות רבה את התקלה. התרשמתי מאדם אדיב, חרוץ ומקצועי. המחיר היה הגון ביותר. כן ירבו בעלי מקצוע כמוה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
עמרי ס. הרדוף.
אשרור: 26/01/2016
משוב: 25/10/2015
תיאור השירות:
טיפול תקופתי 90 אלף ברכב מסוג פורד סיאסטה 2012, כולל החלפה של דסקיות בלם קדמי, דיסקים, מסנן אוויר למזגן ומסנן שמן במנוע.
חוות דעת:
השרות היה מעולה. הוא עשה עבודה מקצועית. הוא עמד בזמנים והיה מאד תקשורתי. הוא שלח לי תמונות של כל מה שהוא החליף.
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 454 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשחשמלאי רכב רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני מיזוג אוויר וחשמל לרכב. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
אוטוטק רכב קל
אודות
עולם הרכב עניין את נאסר מאז ומתמיד, ואפשר למצוא אצלו עד היום כמה רכבי אספנות שהוא אוהב, אז הוא החליט להפוך את זה למקצוע ופנה לתחום המוסכים.
הוא נשוי ואב לשניים, וכבר עובד על הכשרת דור העתיד – את בנו הוא מלמד את כל סודות המקצוע. כשהוא לא במוסך תמצאו אותו מתנדב במשטרה, במועצה האזורית ובמתנ"סים, ואם כבר נשאר לו זמן פנוי הוא ינצל אותו בים.
"אני משתדל להתחבר ללקוחות", הוא אומר. "העיקר זה לא לקחת עבודה ולעשות כמה שיותר, חשוב לי להרגיש בנוח עם האנשים שאני עובד איתם, והפרנסה מגיעה מפה לאוזן ובזכות המלצות "
הוא מספר על לקוח שזכור לו במיוחד. "היה לי לקוח שהיה לו רעש מהרכב ובמוסך המורשה לא מצאו את הבעיה וגם ביקשו ממנו סכום גבוה לאיתור התקלה. כשהוא הגיע אליי יצאתי איתו לנסיעת מבחן, שמעתי את הרעש ואמרתי לו- "שב כאן, תשתה קפה, אני כבר משחרר אותך". הלקוח לא הבין ושאל אותי אם אני לא מוכן לתקן לו את הרכב, אבל אמרתי לו שיחכה רגע. מסתבר שהבעיה הייתה בסך הכל חיזוק של בורג. הוא היה ממש מופתע ועד היום הוא נשאר לקוח שלי, ושנינו לא שוכחים את הסיפור הזה."
ומה לגבי השאיפות לעתיד? " דבר אחד אני רוצה- שהבן שלי ימשיך את דרכי כמו שלימדתי אותו וחינכתי אותו: לתת שירות טוב, לעשות את המאה אחוז, ולהוציא את הלקוח מרוצה."
נאסר עוסק בתחום המוסכים כבר למעלה מ-20 שנה ומנהל את המוסך שלו ביד רמה. המוסך מהווה מרכז שירות לכלל סוגי הרכבים.
"לתחום המוסכים יש סטיגמה של אי אמינות, יש פחד של הלקוח מול המוסך או מול אנשי המקצוע שאולי ירמו אותו", הוא אומר. "כאן במוסך אנחנו מראים ללקוחות את הכל ומציגים תמונה ברורה. גם כשאני אומר ללקוח מה היתה התקלה אני מסביר לו בדיוק ומראה לו מה החלפתי, וגם מה ההבדל בין החלק הישן לחלק החדש. אני מסביר לו עד שהוא מצליח להבין."
תחומי ההתמחות:
:: תיקון וטיפול בכל סוגי הרכבים
:: הכנה לטסט
:: שינוע לטסט
:: הכנת הרכב לחורף
:: הכנת רכב לקיץ
:: בדיקות דיאגנוסטיקה
:: איתור תקלות אלקטרוניות ברכב
"הכי חשוב לי לראות את הלקוח יוצא שמח ומרוצה, ובהרגשה שהוא באמת קיבל את המקסימום שהוא יכל לקבל."
שאלות ותשובות עם נאסר
לתשומת לבך!
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.