הגיע בפרק זמן קצר מרגע הפניה אליו, איתר מהר מאד את מקור הבעיה ופתר אותה בצורה מושלמת.
אם אצטרך בעתיד שירות נוסף בתחום אין לי ספק במי אבחר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
שי קאופמן, אודים.
משוב: 14/02/2023
חוות דעת:
שירות מצוין!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
טל יהונתן, נתניה.
אשרור: 14/11/2022
משוב: 23/05/2022
תיאור השירות:
החלפת ברז ברבור במטבח.
חוות דעת:
הוא היה אחלה! ניסיתי להחליף את הברז לבד והוא עזר לי עם זה. הוא לקח מחיר הוגן לדעתי וממש הסביר מה ואיך לעשות. אדם נחמד, אדיב וחייכן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
חנן זריהן, נתניה.
משוב: 28/06/2022
תיאור השירות:
בדיקת נזילה בכיור.
חוות דעת:
חוות הדעת שלי בסך הכל טובה. הוחלף סיפון בכיור של האמבטיה בעלות גבוהה. עדיין קיימת נזילה, ניסה לתקן פעמיים נוספות, אך עדיין קיימת הנזילה.
איכות
8
מחיר
6
זמנים
9
יחס
9
8
כללי
רז תמיר, אבן יהודה.
משוב: 11/02/2022
תיאור השירות:
החלפת צינור מפוצץ במטבח דירתי.
חוות דעת:
הוא היה מצויין ויסודי. הזמין את החלק החסר והלך לאסוף אותו בעצמו מהדואר. רוני עשה עבודה מא' עד ת' עם שירות מעולה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אבינועם ה. גבעת אולגה.
משוב: 19/01/2022
תיאור השירות:
תיקון פיצוץ בצנרת בחצר פרטית.
חוות דעת:
הוא הגיע בזמן, ביצע עבודה מהירה ויעילה. השאיר נקי בסיום העבודה. לקח מחיר קצת יקר בעיניי.
איכות
10
מחיר
7
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
ולרי בניזרי, נתניה.
אשרור: 17/08/2021
משוב: 03/05/2020
תיאור השירות:
תיקון צינור ניקוז באמבטיה.
חוות דעת:
היה מדהים! רוני פשוט בנאדם הגון וישר. פתר את הבעיה במהירות, נתן שירות מעולה במחיר הוגן והלוואי והיו עוד אנשי מקצוע כמוהו!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
יבגני זלוטניקוב, נתניה.
משוב: 16/08/2021
תיאור השירות:
החלפת מנגנון הניאגרה לשירותים בנוסף להחלפת ברז וצינור המחוברים אליה.
חוות דעת:
היה מצוין, שירות טוב והגיע מהיום להיום. את המחיר הוא אמר מראש, הוא לא היה זול אבל הרגשתי שהוא הוגן.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
מירי חורם, נתניה.
אשרור: 15/06/2021
משוב: 17/11/2020
תיאור השירות:
תיקון נזילה בניאגרה.
חוות דעת:
היה מעולה, הוא נחמד, מקצועי ונתן מחיר הגון.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 1198 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
הסמכה צילום תרמוגרפי
המכון הישראלי לעדים מומחים בביתי משפט
מנהלי מערכות אינסטלציה
מנהל מערכות אינסטלציה
אודות
רוני בכלל עסק בתחום התעופה, והוא גם בוגר בית הספר לתעופה. אבל כשהבין שיש לו רקע טכני טוב ושאינסטלציה זו האהבה האמיתית – הוא החליט להקדיש את עצמו ללימודים בתחום.
"בשבילי הלקוח במקום הראשון. אני לא מוכן לעשות חצי עבודה, או שאני עושה או שלא. ככה יוצא שכמעט כל לקוח משאיר לי חיוך על הפנים".
חוץ מלעסוק באינסטלציה, יש לרוני גם תעודה של עד מומחה ובורר בבתי משפט, ובזמן הפנוי שעוד נשאר לו הוא גם מדריך טיולי ג'יפים.
הוא מעיד על עצמו שהוא פרפקציוניסט, ולא מוכן לוותר עד שהוא ימצא את הפיתרון לתקלה. ולגבי השאיפות לעתיד? "אני כמובן רוצה להישאר בתחום האינסטלציה, ורק להיות בריא ומאושר."
רוני עוסק בתחום האינסטלציה כבר 15 שנה, והוא הבעלים של עסק שמתמחה בכל סוגי עבודות האינסטלציה.
"אני אוהב את העבודה ואוהב הכל בה", הוא מספר, "אני אוהב את הסיפוק מלהוציא לקוחות מרוצים ואת האתגר שיש בעבודה. כל הזמן לומדים משהו חדש, זה תחום שהוא מאוד מתפתח."
תחומי ההתמחות:
:: איתור נזילות באמצעות מכשור
:: פתיחת סתימות
:: החלפת צנרת
:: תיקוני אינסטלציה
:: תיקון מקלחון
רוני מתמחים בתיקוני אינסטלציה ואיתור נזילות, ועל כל עבודה תקבלו אחריות לשנה.
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.