ארז הסביר לפני העבודה את האפשרויות השונות. בפועל מצא פתרון יצירתי וזול וביצע עבודה מעולה! ממליץ עליו בחום.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אבי צפדיה, פתח תקווה.
אשרור: 13/11/2022
משוב: 31/07/2022
חוות דעת:
הייתי מאוד מרוצה! הכל היה בסדר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
תומר רחמים, פתח תקווה.
משוב: 22/08/2022
חוות דעת:
היה מצוין!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
רומן קולן, פתח תקווה.
משוב: 27/03/2018
תיאור השירות:
בדיקה ומילוי גז במזגן עילי 1 כ"ס של חברת אלקטרה.
חוות דעת:
הוא מעולה. בן אדם נחמד ואמפתי, הגיע בזמן ונתן שירות טוב.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גרגורי א. פתח תקווה.
אשרור: 05/09/2017
משוב: 04/07/2017
תיאור השירות:
החלפת כרטיס פיקוד במזגן מיני מרכזי אלקטרה.
חוות דעת:
סך הכל היה בסדר גמור!
איכות
10
מחיר
7
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
ארנון שטרן, כפר סירקין.
משוב: 27/08/2017
חוות דעת:
השירות שקיבלתי היה בסדר!
איכות
8
מחיר
8
זמנים
8
יחס
8
8
כללי
גריגורי יופה, פתח תקווה.
אשרור: 22/08/2017
משוב: 22/06/2017
תיאור השירות:
מילוי גז ובדיקה מקיפה במזגן.
חוות דעת:
אני מרוצה מהשירות! בעל מקצוע ישר, טוב, מקצועי, הגיע בשעה שקבענו והיה מאוד מדויק.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
זהבית שפירא, פתח תקווה.
משוב: 21/08/2017
תיאור השירות:
בדיקת מזגן מיני מרכזי של חברת תדיראן.
חוות דעת:
הוא היה ממש אמין מבחינת תשלום, נחמד ומקצועי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
דניאל לורנסי, גבעת שמואל.
משוב: 21/08/2016
חוות דעת:
היה מצויין! אני מאד מרוצה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אהוד ק. גבעת שמואל.
אשרור: 09/08/2016
משוב: 08/06/2016
תיאור השירות:
תיקון מזגן מיני מרכזי - החלפת פיקוד, עינית ושלט. הפחתת רעשים ממנוע המזגן.
חוות דעת:
ארז היה מצוין. התרשמתי ממקצועיות, יושר, יחסי אנוש, ונדיבות (למשל לא גבה כסף על טיפול ברעשי המזגן, הגיע במוצ"ש ונשאר זמן רב לצורך התיקון). מומלץ בחום!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 254 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשטכנאי מזגנים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני והתקנות מזגנים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
תעודת גמר
אינוונטר
אודות
ארז גולדשטיין הוא ממשיך המסורת המשפחתית של התעסקות בתחומי הקירור. כל המשפחה שלו עוסקת בתיקוני מקררים, חוץ ממנו – שהחליט ללכת דווקא על מזגנים.
"אני מאוד אוהב את המקצוע", הוא מספר. "יש בזה המון סיפוק, במיוחד אם אני מצליח לתקן מזגן במקום שהיו בו ארבעה טכנאים לפניי שלא הצליחו. יש בזה המון יצירה, אדרנלין, וסיפוק מלקוחות מרוצים."
הוא מספר על מקרה שזכור לו במיוחד. "התקשר אליי מישהו שהיו אצלו שלושה או ארבעה טכנאים שלא הצליחו למצוא את התקלה שהייתה לו במזגן. אני הגעתי אליו ומהר מאוד מצאתי את התקלה אבל הוא לא האמין לי. אמרתי לו שאם הפיתרון שלי לא עובד הוא לא משלם - לא על חלקים ולא על השירות. כמה ימים אחר כך קיבלתי ממנו מכתב הכרת תודה שהיה שווה את הכל. זה כיף לקבל את הדברים האלה, זה נותן סיפוק מאוד גדול."
הוא נשוי ואב לשלושה, וכשהוא לא מתקן מזגנים הוא אוהב לבנות דברים, לחשוב על המצאות ולייצר מאפס, ונהנה מטיולים.
ארז עובד בתחום מיזוג האוויר כבר 27 שנים, ומנהל בגאווה את העסק המתמחים בתיקוני מזגנים.
"אני מאוד משתדל להיות אמין עם הלקוחות שלי", מספר ארז. "אם נתתי את המילה שלי אני אעמוד בה, גם אם זה אומר להפסיד כסף לפעמים. האמינות אצלי היא מעל הכל."
תחומי ההתמחות:
:: תיקון מזגן
:: תיקון מיזוג מיני מרכזי
:: תיקון מיזוג מרכזי
:: ניקוי פילטרים במזגן
הםמתמחים בכל תיקוני המזגנים, ועל כל עבודה ניתנת אחריות בין חצי שנה לשנה.
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.