הוא היה מאוד מקצועי, נחמד וגבה מחיר סביר בעיניי. אח"כ הייתה בעיה נוספת והוא הגיע לטפל בה.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
10
יחס
9
9
כללי
אחיה נסים, ראשון לציון.
אשרור: 15/10/2024
משוב: 07/08/2024
תיאור השירות:
מילוי גז למזגן מרכזי גדול כולל תוספת שלט למזגן.
חוות דעת:
פשוט היה מעולה! ארז נחמד מאוד, מקצועי ואדיב. הוא ענה בשעה מאוחרת לקראת ערב והגיע תוך 20 דקות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
קובי כהן, ראשון לציון.
אשרור: 09/10/2024
משוב: 07/08/2024
תיאור השירות:
תיקון מזגן.
חוות דעת:
שירות מעולה!!! המזגן הפסיק לעבוד, ארז פתח את התקלה במהירות ובמקצועיות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
ירין בן, ראשון לציון.
אשרור: 08/10/2024
משוב: 01/08/2024
תיאור השירות:
תיקון מזגן ישן והחלפת מפסק.
חוות דעת:
ארז היה מאד נחמד, אפילו התחבר עם הכלבה הלחוצה שלנו שבד"כ לחוצה אבל הייתה מאד רגועה. עשה את העבודה מאד מהר, גבה מאיתנו מחיר מאד הוגן והשאיר רושם מאד חיובי - ממליצים !!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
טל קידן, בית דגן.
משוב: 16/09/2024
תיאור השירות:
ביקור טכנאי עבור תקלה במזגן מיני מרכזי.
חוות דעת:
הוא היה בסדר, זיהה את הבעיה ואמר שלא יכול לטפל בזה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
רחלי אדרי, ראשון לציון.
משוב: 02/09/2024
תיאור השירות:
החלפת מנוע במזגן מרכזי מחברת Tadiran.
חוות דעת:
הוא היה הכי טוב, עשר! הוא בן אדם מקסים, הגיע במוצאי שבת, השירות היה מהיר והתשלום בעיניי ממש סבבה. אני באמת ממליצה בחום, היה מצוין!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 254 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשטכנאי מזגנים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני והתקנות מזגנים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
תעודת גמר
אינוונטר
אודות
ארז גולדשטיין הוא ממשיך המסורת המשפחתית של התעסקות בתחומי הקירור. כל המשפחה שלו עוסקת בתיקוני מקררים, חוץ ממנו – שהחליט ללכת דווקא על מזגנים.
"אני מאוד אוהב את המקצוע", הוא מספר. "יש בזה המון סיפוק, במיוחד אם אני מצליח לתקן מזגן במקום שהיו בו ארבעה טכנאים לפניי שלא הצליחו. יש בזה המון יצירה, אדרנלין, וסיפוק מלקוחות מרוצים."
הוא מספר על מקרה שזכור לו במיוחד. "התקשר אליי מישהו שהיו אצלו שלושה או ארבעה טכנאים שלא הצליחו למצוא את התקלה שהייתה לו במזגן. אני הגעתי אליו ומהר מאוד מצאתי את התקלה אבל הוא לא האמין לי. אמרתי לו שאם הפיתרון שלי לא עובד הוא לא משלם - לא על חלקים ולא על השירות. כמה ימים אחר כך קיבלתי ממנו מכתב הכרת תודה שהיה שווה את הכל. זה כיף לקבל את הדברים האלה, זה נותן סיפוק מאוד גדול."
הוא נשוי ואב לשלושה, וכשהוא לא מתקן מזגנים הוא אוהב לבנות דברים, לחשוב על המצאות ולייצר מאפס, ונהנה מטיולים.
ארז עובד בתחום מיזוג האוויר כבר 27 שנים, ומנהל בגאווה את העסק המתמחים בתיקוני מזגנים.
"אני מאוד משתדל להיות אמין עם הלקוחות שלי", מספר ארז. "אם נתתי את המילה שלי אני אעמוד בה, גם אם זה אומר להפסיד כסף לפעמים. האמינות אצלי היא מעל הכל."
תחומי ההתמחות:
:: תיקון מזגן
:: תיקון מיזוג מיני מרכזי
:: תיקון מיזוג מרכזי
:: ניקוי פילטרים במזגן
הםמתמחים בכל תיקוני המזגנים, ועל כל עבודה ניתנת אחריות בין חצי שנה לשנה.
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.