מעולה, תענוג לקבל שירות. חלק ממנגנון הנעילה נשבר, מה שתקע את החלון ולא היה ניתן לפתוח אותו. אמנון זיהה את התקלה במהירות, הסביר בצורה ברורה מה התקלה ואיך ניתן לתקן. כל העבודה הייתה מסודרת, נקייה ונעשתה בשקיפות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
סיגל מנטש, ראשון לציון.
אשרור: 08/10/2024
משוב: 27/06/2024
תיאור השירות:
תיקון נעילת חלון זכוכית לממ"ד.
חוות דעת:
היה פשוט מעולה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אילן קנרי, ראשון לציון.
אשרור: 19/08/2024
משוב: 18/06/2024
חוות דעת:
היה מעולה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
מיכל קרמר רשף, ראשון לציון.
אשרור: 18/08/2024
משוב: 08/05/2024
תיאור השירות:
החלפת ידית בחלון ממ"ד.
חוות דעת:
מעולה. מאוד נחמד, מאוד אדיב, הגיע מהר והכל היה באמת מצוין. זה היה דחוף אז לא בדקתי מחיר ואני לא יודעת להגיד אם זה היה הוגן או לא.
איכות
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
יוסי בזה, ראשון לציון.
משוב: 22/07/2024
תיאור השירות:
תיקון צירים בחלון ממ"ד.
חוות דעת:
הוא היה מצוין, עשה עבודה טובה ובא בזמן.
איכות
9
מחיר
10
זמנים
10
יחס
9
10
כללי
דביר גנור, ראשון לציון.
משוב: 21/05/2024
תיאור השירות:
תיקון שני חלונות ממ"ד.
חוות דעת:
הכל היה טוב מאד, הייתי מרוצה ממש!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
בלה מץ, ראשון לציון.
אשרור: 22/03/2024
משוב: 12/12/2023
תיאור השירות:
החלפת ידית בחלון ממ"ד.
חוות דעת:
היה בסדר גמור, מומלץ! הוא מצוין, אם אצטרך שוב אקרא לו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
שי גרינברג, ראשון לציון.
משוב: 07/01/2024
תיאור השירות:
תיקון חלון בחדר ממ"ד.
חוות דעת:
שירות טוב מאוד. מגיע לו עשר. אמנון היה מקצועי, אמין ועבד מסודר ונקי.
איכות
9
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
לירון קרביץ, ראשון לציון.
משוב: 16/12/2023
תיאור השירות:
תיקון מנעול בחלון ממ"ד ותיקון רעשים בתריס גלילה.
חוות דעת:
היה ממש אחלה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 1048 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשאיש תריסים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני תריסים וחלונות. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
אודות
אמנוןנמצא בתחום התריסים כבר 30 (!) שנה. הוא נשוי פלוס שניים וגר בחולון. בעוד דרכו בתחום תיקון התריסים התחילה כבר בילדות, משנת 2000 הוא נמצא בדרכו העצמאית.
"מה שאני אוהב במקצוע זה את החידוש. אני נמצא בתחום בו כל יום אני פוגש מצבים שונים, מקומות שונים ולקוחות שונים, והדינאמיות הזאת זה מה שאני אוהב." אומר אמנון. "מה גם כשאני פוגש תקלה שעוד לא ראיתי מעולם ואני מצליח לפתור אותה, זה סיפוק אמיתי" הוא מוסיף.
אמנוןמתקן תריסים כבר מגיל 13, כשהיה מצטרף לדודו בעסק. בבגרותו, לאחר כמה שנים של עבודה בחברות תריסים גדולות, הוא יצא לדרך עצמאית.
תחומי התמחות:
:: תיקון תריסים חשמליים
:: תיקון תריסים רגילים
:: תיקון תריסי גלילה
אמנון נותן אחריות של שלושה חודשים על כל תיקון רגיל ואחריות של שנה על חלקים חדשים.
לשאלה מה מייחד אותו במקצוע לעומת אחרים אמר לנו אמנון כי "הדברים שאני מתגאה בהם הם מקצועיות ומהירות תגובה".
בעתיד אמנון רוצה להישאר בדיוק איפה שהוא "לא מעניין אותי לפרוש או להתרחב, באמת שטוב לי איפה שאני ושאני במקצוע שאני אוהב" הוא אומר.
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.