השירות היה מעולה, הגיע בזמן, תיקן והיה חברמן. לקח מחיר הוגן ביותר ובנוסף גם תיקן את הנעילה בויטרינה ללא תשלום נוסף.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
רונית פ. רמת השרון.
משוב: 03/08/2016
תיאור השירות:
החלפת תריס גלילה.
חוות דעת:
הוא היה מעולה, קיבלתי שירות אדיב ואיכותי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אילנה כהן, ראשון לציון.
משוב: 23/12/2024
תיאור השירות:
החלפת מנגנון סגירת ידית חלון ממ"ד.
חוות דעת:
היה ממש בסדר! אחלה!
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
נטלי ברמלר, חולון.
אשרור: 15/12/2024
משוב: 15/10/2024
תיאור השירות:
תיקון תריס פשוט עם חבל.
חוות דעת:
היה פשוט מדהים! היה מעולה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
מריו ש. אשקלון.
משוב: 12/12/2024
חוות דעת:
הכל היה טוב מאד, הייתי מרוצה ממש!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
שרית שור-עמי, חולון.
משוב: 02/12/2024
תיאור השירות:
תיקון ידית וגומי איטום בחלון ממ"ד.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור, מאוד נחמד, תיקן לנו את הבעיה והייתי מרוצה ממנו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אבישי ש. גבעתיים.
משוב: 02/12/2024
תיאור השירות:
תיקון חלון ממ"ד.
חוות דעת:
היה ממש אחלה. אמנון היה מקצוען, הוגן ונחוש לפתור את התקלה למרות שהיה לא פשוט לשחרר את המנגנון. עשה עבודה נקיה וטובה, נתן מחיר מראש ועמד בו.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
שמואל שייכוורג, גדרה.
משוב: 25/11/2024
תיאור השירות:
תיקון חלון עם מנגנון הדף בממ״ד וחלון רגיל בחדר השינה.
חוות דעת:
הייתי מאוד מרוצה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 1048 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשאיש תריסים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני תריסים וחלונות. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
אודות
אמנוןנמצא בתחום התריסים כבר 30 (!) שנה. הוא נשוי פלוס שניים וגר בחולון. בעוד דרכו בתחום תיקון התריסים התחילה כבר בילדות, משנת 2000 הוא נמצא בדרכו העצמאית.
"מה שאני אוהב במקצוע זה את החידוש. אני נמצא בתחום בו כל יום אני פוגש מצבים שונים, מקומות שונים ולקוחות שונים, והדינאמיות הזאת זה מה שאני אוהב." אומר אמנון. "מה גם כשאני פוגש תקלה שעוד לא ראיתי מעולם ואני מצליח לפתור אותה, זה סיפוק אמיתי" הוא מוסיף.
אמנוןמתקן תריסים כבר מגיל 13, כשהיה מצטרף לדודו בעסק. בבגרותו, לאחר כמה שנים של עבודה בחברות תריסים גדולות, הוא יצא לדרך עצמאית.
תחומי התמחות:
:: תיקון תריסים חשמליים
:: תיקון תריסים רגילים
:: תיקון תריסי גלילה
אמנון נותן אחריות של שלושה חודשים על כל תיקון רגיל ואחריות של שנה על חלקים חדשים.
לשאלה מה מייחד אותו במקצוע לעומת אחרים אמר לנו אמנון כי "הדברים שאני מתגאה בהם הם מקצועיות ומהירות תגובה".
בעתיד אמנון רוצה להישאר בדיוק איפה שהוא "לא מעניין אותי לפרוש או להתרחב, באמת שטוב לי איפה שאני ושאני במקצוע שאני אוהב" הוא אומר.
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.