היה בסדר גמור מבחינת אמינות, התקשורת והמחיר לפי דעתי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אורי ספיר, תל אביב.
משוב: 09/06/2024
תיאור השירות:
החלפת ברז בכיור.
חוות דעת:
שחר היה על הכיפאק! התקשרנו אליו כדי שיתקין ברז ואחרי שהוא סיים היה נראה שיש נזילה מהברז. התקשרנו אליו, הוא הגיע למחרת מיד כדי לבדוק את התקלה ללא עלות, גילה שלא הייתה נזילה ומאז הכל בסדר.
איכות
9
מחיר
8
זמנים
10
יחס
9
9
כללי
מירי ש. תל אביב.
משוב: 21/05/2024
תיאור השירות:
החלפת ברז בשירותים.
חוות דעת:
יצאנו מרוצים!
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
דב אברמוביץ, תל אביב.
אשרור: 07/05/2024
משוב: 27/02/2023
תיאור השירות:
החלפת ברז מטבח.
חוות דעת:
היה ממש אחלה! היה מאוד נחמד ומקצועי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
יוסי נובק, תל אביב.
אשרור: 06/05/2024
משוב: 16/01/2023
תיאור השירות:
תיקון שני ברזים למכונת כביסה.
חוות דעת:
מאוד מרוצה! הגיע בזמן, עבד בסדר גמור והיה שרותי מאד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
פרויקט שעה טובה
שחר התחייב לתרום לקהילה עד 1 שעות עבודה בכל חודש, למען נזקקים במסגרת פרויקט "שעה טובה" של אתר מידרג.
עידית שרמן, תל אביב.
משוב: 15/04/2024
תיאור השירות:
החלפת ברז בכיור מטבח עבור קשיש בהתנדבות.
חוות דעת:
האיש מאוד מרוצה ממנו, ביקש למסור שהוא מודה לו, מברך אותו, הוא עשה הכל בצורה מקצועית וסידר את הכמה שצריך. הוא היה ממש בסדר והמון תודות!
איכות
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
שעה אחת נתרמה
על ידי שחר
שירות זה נעשה עבור עמותת חיבורים 80-20.
יאיר לונדינסקי, תל אביב.
משוב: 26/03/2024
תיאור השירות:
החלפת ברז השקיה ותיקון מערכת סולארית.
חוות דעת:
שירותי ומנומס מאוד, אמין, גבה מחיר הוגן והסביר על אופן התיקון.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
שגיא דמארי, תל אביב.
משוב: 06/03/2024
תיאור השירות:
החלפת ברז מטבח וסיפון.
חוות דעת:
היה בסדר גמור!
איכות
9
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
בר רחמן, תל אביב.
משוב: 06/02/2024
תיאור השירות:
תיקון נזילה בחיבור ברז מטבח לקיר שכלל החלפת גומיות.
חוות דעת:
הוא היה שירותי ומהיר! בא מהר והלך מהר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 1829 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
תעודה
תחזוקת משאבות ומערכות שאיבה
אודות
שחר התחיל את דרכו בגיל 18, כשעבד ברשת מלונות דן כעוזר איש אחזקה. כשהשתחרר מצבא חזר לעבוד במלון, הפך למנהל אחזקה עד שהבין שאינסטלציה זה התחום שלו. הוא עבד כשכיר במשך כמה שנים, עד שהתמקצע, ואז פתח את העסק שלו.
כשהוא לא מאתר נזילות או פותח סתימות, הוא מקדיש את שעות הפנאי שלו לעזרה לזולת, ומתנדב בעמותה שעוזרת לנזקקים.
הוא מספר על לקוח שהוא זוכר במיוחד- "היה לי לקוח שהגעתי אליו להתקנת ברז. נתתי לו הצעת מחיר כבר בטלפון, אבל ההתקנה עצמה היתה מורכבת, התשתית הייתה ישנה וגם היו חסרים לו חלקים מסויימים להתקנה שנסעתי להביא. בסוף העבודה השארתי את המחיר שהתחייבתי אליו בשיחת הטלפון. הוא רצה לשלם יותר בגלל המאמץ אבל אמרתי לו שאני לא לוקח יותר. הוא התפלא והודה לי מאוד, זה היה מספק."
ולגבי העתיד? שחר מתכנן להישאר עוד זמן רב בתחום האינסטלציה, ומקווה לגדול, להתפתח ולהרחיב את קהל הלקוחות.
שחר עוסק בתחום האינסטלציה ואחזקת מבנים למעלה משני עשורים. הוא מספר כיצד החל את דרכו: "בצעירותי הייתי עובד אחזקה במלון, שם רכשתי פרקטיקה ומיומנות במגוון נושאים. לאחר מכן יצאתי ללמוד את תחום האינסטלציה ועבדתי בחברה קבלנית ובשנת 2007 פתחתי עסק עצמאי הנותן שירות בתחום האינסטלציה! העסק הוא עסק משפחתי ששם דגש על מצוינות ואיכות השרות! בנוסף אני מתנדב פעיל בפרויקט 'שעה טובה' של מידרג, בו אני זוכה לסייע לניצולי שואה, קשישים, חיילים בודדים ועוד ונותן להם שירות מקצועי ללא תשלום."
תחומי התמחות
:: תיקוני אינסטלציה במבני ציבור, דירות ובניינים.
ותק בתחום
משנת 1998.
הכשרה
ניהול מערכות אינסטלציה ותחזוקת מערכות שאיבה, מכללת מישלב.
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.