היה אחלה, הוא הגיע תוך שעה-שעה וחצי, אפילו הקדים וטיפל בבעיה מהר. הוא נתן לי גם טיפ לתחזוקה של הכיור. מבחינת המחיר היה יקר לדעתי אבל הוגן.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
יעל לוי, תל אביב.
משוב: 22/12/2024
תיאור השירות:
התקנת מדיח על שיש עם תוסף לברז כיור.
חוות דעת:
היה בסדר, הכל נעשה כמו שצריך!
איכות
9
מחיר
8
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
רועי וולר, תל אביב.
אשרור: 22/12/2024
משוב: 14/08/2024
תיאור השירות:
החלפת ראש ברז.
חוות דעת:
היה טוב מאוד! אני מאוד מרוצה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
קטיה בריודין, תל אביב.
משוב: 17/12/2024
תיאור השירות:
תיקון של צינור וחיבור של מדיח שנזל.
חוות דעת:
היה ממש אחלה! היה הוגן במחיר, הגיע למרות שהיה ביום לחוץ.
היה אדיב ומקצועי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
תומר א. תל אביב.
משוב: 16/12/2024
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בכיור.
חוות דעת:
ממש אין מילים!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
עדי ר. תל אביב.
משוב: 10/12/2024
תיאור השירות:
תיקון ברז מטבח שנזל מתחת לכיור ומתחת למדיח.
חוות דעת:
היה מצוין! הגיע מהר ובזמן, היה נחמד, אדיב ומקצועי. לאחר שהגיע הבין שהתקלה קטנה יותר ממה שחשב מלכתחילה ולכן גבה תשלום מופחת לעומת מה שהעריך מראש.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
צחי כהן, תל אביב.
משוב: 10/12/2024
תיאור השירות:
פתיחת סתימה קשה בכיור מטבח.
חוות דעת:
מקצוען אמיתי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
עידו קסטיאל, תל אביב.
משוב: 09/12/2024
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בקו הראשי של הבניין שהציפה את חדר האמבטיה הפרטי.
חוות דעת:
היה מצוין מכל הבחינות!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
טל ברגנר, תל אביב.
משוב: 08/12/2024
תיאור השירות:
פתיחת סתימה של צינור ביוב מחוץ לדירה.
חוות דעת:
היה פשוט מדהים!
שחר הוא איש מקצועי ביותר, נאבק לפתוח את הסתימה במשך כשעתיים ללא לאות, לא ויתר ופתח אותה בסופו של דבר בכדי לחסוך לנו עלויות.
בנוסף היה אדיב מאוד. איש מקסים ושירותי מאוד!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
פרויקט שעה טובה
שחר התחייב לתרום לקהילה עד 1 שעות עבודה בכל חודש, למען נזקקים במסגרת פרויקט "שעה טובה" של אתר מידרג.
עידית שרמן, תל אביב.
משוב: 08/12/2024
תיאור השירות:
תיקון נזילה בניאגרה גלויה עבור קשישה בהתנדבות.
חוות דעת:
האישה שהוא תיקן עבורה ממש מתפלאת, היא כל כך מודה לו ובאמת תודה רבה! הוא תיקן מה שביקשתי ועוד כמה דברים. אני תמיד קוראת לו והוא מיד מגיע.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
שעה אחת נתרמה
על ידי שחר
שירות זה נעשה עבור עמותת חיבורים 80-20.
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 2058 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
תעודה
תחזוקת משאבות ומערכות שאיבה
אודות
שחר התחיל את דרכו בגיל 18, כשעבד ברשת מלונות דן כעוזר איש אחזקה. כשהשתחרר מצבא חזר לעבוד במלון, הפך למנהל אחזקה עד שהבין שאינסטלציה זה התחום שלו. הוא עבד כשכיר במשך כמה שנים, עד שהתמקצע, ואז פתח את העסק שלו.
כשהוא לא מאתר נזילות או פותח סתימות, הוא מקדיש את שעות הפנאי שלו לעזרה לזולת, ומתנדב בעמותה שעוזרת לנזקקים.
הוא מספר על לקוח שהוא זוכר במיוחד- "היה לי לקוח שהגעתי אליו להתקנת ברז. נתתי לו הצעת מחיר כבר בטלפון, אבל ההתקנה עצמה היתה מורכבת, התשתית הייתה ישנה וגם היו חסרים לו חלקים מסויימים להתקנה שנסעתי להביא. בסוף העבודה השארתי את המחיר שהתחייבתי אליו בשיחת הטלפון. הוא רצה לשלם יותר בגלל המאמץ אבל אמרתי לו שאני לא לוקח יותר. הוא התפלא והודה לי מאוד, זה היה מספק."
ולגבי העתיד? שחר מתכנן להישאר עוד זמן רב בתחום האינסטלציה, ומקווה לגדול, להתפתח ולהרחיב את קהל הלקוחות.
שחר עוסק בתחום האינסטלציה ואחזקת מבנים למעלה משני עשורים. הוא מספר כיצד החל את דרכו: "בצעירותי הייתי עובד אחזקה במלון, שם רכשתי פרקטיקה ומיומנות במגוון נושאים. לאחר מכן יצאתי ללמוד את תחום האינסטלציה ועבדתי בחברה קבלנית ובשנת 2007 פתחתי עסק עצמאי הנותן שירות בתחום האינסטלציה! העסק הוא עסק משפחתי ששם דגש על מצוינות ואיכות השרות! בנוסף אני מתנדב פעיל בפרויקט 'שעה טובה' של מידרג, בו אני זוכה לסייע לניצולי שואה, קשישים, חיילים בודדים ועוד ונותן להם שירות מקצועי ללא תשלום."
תחומי התמחות
:: תיקוני אינסטלציה במבני ציבור, דירות ובניינים.
ותק בתחום
משנת 1998.
הכשרה
ניהול מערכות אינסטלציה ותחזוקת מערכות שאיבה, מכללת מישלב.
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.