שחר היה סופר מקצועי, פתר את הבעיה בשיחת טלפון, היה נחמד, תקשורתי, ונדיב. תודה וכן יירבו כמוך!
איכות
10
יחס
10
10
כללי
גיל אילון, גני תקווה.
אשרור: 08/05/2024
משוב: 12/09/2023
תיאור השירות:
תיקון נזילה וכיור שנפל.
חוות דעת:
שחר היה מעולה ואני מרוצה.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
9
10
כללי
אריה א. גני תקווה.
משוב: 27/03/2024
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בכיור מטבח.
חוות דעת:
שחר היה סדר גמור,
איכות
10
מחיר
9
זמנים
9
יחס
10
10
כללי
אייל גנדלר, גני תקווה.
משוב: 11/01/2024
תיאור השירות:
פירוק והתקנה מחדש של 2 ברזי ניל בכיור מטבח.
חוות דעת:
הוא היה מצוין! הגיע בזמן, היה נחמד ועבד מהר. סך הכל בסדר גמור!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
מיכל לוין, קרית אונו.
משוב: 15/12/2023
תיאור השירות:
תיקון נזילה מצינור בין הכיור לביוב בעסק.
חוות דעת:
שחר היה ממש מקצועי ומעולה והכל מצוין שאין מילים לתאר אפילו. ציון 10/10!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גידי גולדברג, גני תקווה.
משוב: 11/12/2023
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בכיור מטבח.
חוות דעת:
הוא בסדר גמור, היה מצוין, הוא בא מהיום להיום והגיע בזמן, בסך הכל העבודה הייתה יחסית קצרה אבל הוא עבד בצורה יסודית ופתח את הסתימה בקלות, המחיר נראה לי קצת יקר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
ליליאן ספיר, קרית אונו.
משוב: 06/11/2023
תיאור השירות:
איתור נזילה ואיטום מסביב לאמבטיה.
חוות דעת:
שחר היה מקסים ואחלה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
חגית שימל, קרית אונו.
משוב: 20/11/2022
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בביוב המרפסת בחדר הרחצה.
חוות דעת:
שחר היה מהממם! נחמד, הגון, בא בזמן, פשוט היה מצוין.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
מאיה קוטליצקי, קרית אונו.
משוב: 19/09/2022
תיאור השירות:
פתיחת סתימה במסעדה.
חוות דעת:
הוא היה מדהים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 2058 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
תעודה
תחזוקת משאבות ומערכות שאיבה
אודות
שחר התחיל את דרכו בגיל 18, כשעבד ברשת מלונות דן כעוזר איש אחזקה. כשהשתחרר מצבא חזר לעבוד במלון, הפך למנהל אחזקה עד שהבין שאינסטלציה זה התחום שלו. הוא עבד כשכיר במשך כמה שנים, עד שהתמקצע, ואז פתח את העסק שלו.
כשהוא לא מאתר נזילות או פותח סתימות, הוא מקדיש את שעות הפנאי שלו לעזרה לזולת, ומתנדב בעמותה שעוזרת לנזקקים.
הוא מספר על לקוח שהוא זוכר במיוחד- "היה לי לקוח שהגעתי אליו להתקנת ברז. נתתי לו הצעת מחיר כבר בטלפון, אבל ההתקנה עצמה היתה מורכבת, התשתית הייתה ישנה וגם היו חסרים לו חלקים מסויימים להתקנה שנסעתי להביא. בסוף העבודה השארתי את המחיר שהתחייבתי אליו בשיחת הטלפון. הוא רצה לשלם יותר בגלל המאמץ אבל אמרתי לו שאני לא לוקח יותר. הוא התפלא והודה לי מאוד, זה היה מספק."
ולגבי העתיד? שחר מתכנן להישאר עוד זמן רב בתחום האינסטלציה, ומקווה לגדול, להתפתח ולהרחיב את קהל הלקוחות.
שחר עוסק בתחום האינסטלציה ואחזקת מבנים למעלה משני עשורים. הוא מספר כיצד החל את דרכו: "בצעירותי הייתי עובד אחזקה במלון, שם רכשתי פרקטיקה ומיומנות במגוון נושאים. לאחר מכן יצאתי ללמוד את תחום האינסטלציה ועבדתי בחברה קבלנית ובשנת 2007 פתחתי עסק עצמאי הנותן שירות בתחום האינסטלציה! העסק הוא עסק משפחתי ששם דגש על מצוינות ואיכות השרות! בנוסף אני מתנדב פעיל בפרויקט 'שעה טובה' של מידרג, בו אני זוכה לסייע לניצולי שואה, קשישים, חיילים בודדים ועוד ונותן להם שירות מקצועי ללא תשלום."
תחומי התמחות
:: תיקוני אינסטלציה במבני ציבור, דירות ובניינים.
ותק בתחום
משנת 1998.
הכשרה
ניהול מערכות אינסטלציה ותחזוקת מערכות שאיבה, מכללת מישלב.
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.