היה מצוין, הייתי מרוצה, עזר דרך הפלאפון בלי לקחת כסף.
איכות
10
יחס
10
10
כללי
אריה גייזר, אור יהודה.
אשרור: 08/12/2020
משוב: 09/10/2020
תיאור השירות:
החלפת פאנל לניאגרה מוסתרת.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור, היה מקצועי והחליף מה שצריך להחליף. בסוף הוא ראה שהערכת המחיר שלו הייתה גבוהה מדי אז הוא הוריד במחיר. הוא הגיע למחרת, בשעה שקבענו והיה מאד שירותי. אני נותן לו את המקסימום בכל המדדים, באמת.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
ציפי אורן, יהוד.
משוב: 14/05/2020
תיאור השירות:
בדיקה האם יש נזילה בצנרת הביתית ואת מד המים הביתי.
חוות דעת:
היה מאוד נחמד. לשאלתי מה המחיר, הפתיע אותי ואמר שאין הוא גובה על כך תשלום. פשוט צדיק, הלוואי וירבו כמוהו!
איכות
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
חן רייך, אור יהודה.
משוב: 23/10/2017
תיאור השירות:
תיקון ניאגרה דולפת.
חוות דעת:
היה מצוין!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גיא ג. יהוד.
אשרור: 04/04/2017
משוב: 31/01/2017
תיאור השירות:
תיקון נזילה בניאגרה.
חוות דעת:
שירות ברמה הגבוהה ביותר. החל מהיחס בשיחת הטלפון הראשונית, דרך המאמץ להגיע מוקדם ככל האפשר והטיפול בבעיה באופן מקצועי וללא רבב ועד המחיר ההוגן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אחיה פ. מזכרת בתיה.
משוב: 05/02/2023
תיאור השירות:
בדיקה, ניקוי מסננים והגברת לחץ מים בברזים.
חוות דעת:
אורן היה ממש אחלה, הוא עמד בזמנים, לקח מחיר מחיר הוגן לדעתי ובנוסף גם הרגיע אותי, שזה היה חשוב.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
ברי עידן, תל אביב.
משוב: 16/12/2022
תיאור השירות:
החלפת צינור מתחת לכיור מטבח.
חוות דעת:
היה נפלא. הגיע תוך דקה ועשה את השירות כמו שצריך במחיר הגיוני בעייני, היה תקתקן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אור לוטן, גבעתיים.
משוב: 12/12/2022
תיאור השירות:
החלפת מנגנון בניאגרה סמויה.
חוות דעת:
הייתי ממש מרוצה ממנו מכל הבחינות ואני ממליץ עליו בחום!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
יגאל ו. תל אביב.
משוב: 09/12/2022
תיאור השירות:
מציאת פתרון לתקלת מים.
חוות דעת:
היה ממש אחלה! היה מהיר, שירותי ומקצועי. עזר גם ללא תוספת בעוד תקלה. מומלץ ביותר!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
רני וינגרטן, חיפה.
אשרור: 28/09/2022
משוב: 28/06/2022
תיאור השירות:
החלפת מנגנון בניאגרה סמויה.
חוות דעת:
אורן שלח עובדים שהיו ממש אחלה. רואים שהם יודעים את העבודה. הייתי מרוצה :)
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 2014 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
אודות
אורן הוא דור שני לאינסטלטורים. מגיל קטן הוא נצמד לאבא שלו, שעוסק בתחום כבר 45 שנה וממנו קיבל את האהבה לתחום. הוא עבד איתו 8 שנים, עד שהחליט לפתוח עסק בעצמו.
הוא נשוי ומגדל באושר שלושה ילדים, שאולי יהיו המשך לדור האינסטלציה .
"אני אוהב את תחושת הסיפוק מההצלחה", אומר אורן, "נהנה ממציאת פתרונות. זה תחום שמשתנה מיום ליום. גם אחרי 22 שנה עדיין לומדים משהו חדש כל הזמן. אני קם בבוקר לעבודה עם חיוך".
כשהוא לא בעבודה, תוכלו למצוא אותו עושה כושר, רוכב על אופניים והולך להשתלמויות.
בעתיד הוא רואה את עצמו ממשיך באותו מקום, "אין לי כוונות להתרחב אלא להיות אינסטלטור בוטיק ולתת יחס אישי לאנשים. התחלתי בתור אינסטלטור קטן ואני לא מתכוון לגדול. אני אוהב את מה שאני עושה והקשר עם הלקוחות חשוב לי".
אורן הוא אינסטלאטור והבעלים של חברתו, המתמחה בעבודות אינסטלציה.
אורן התחיל את דרכו כבר בגיל 16, והתמחה באינסטלציה במרכז לימוד טכנולוגי (מלט"ב). מאז הוא מתחזק בגאווה גופים ומוסדות ממשלתיים גדולים, מספרות מוכרות, רשתות נרחבות ואפילו את הלונה פארק!
אורן מעיד על עצמו שהוא יוצר קשר מיוחד עם הלקוחות. "אצלי כל לקוח מקבל שירות כאילו זה הבית שלי. אני נותן לבנאדם תחושה של שקט, ואם הבעיה חוזרת אני קודם כל הולך ללקוח שכבר שילם ולא מחפש מהר כסף חדש. אני רוצה לשמור על הלקוחות שלי ועל השם שלי".
העובדים של אורן, הוא מספר, מקצועיים ואיכותיים. "אני בוחר אותם בפינצטה. אלו אנשים אמינים, איכותיים וכל הלקוחות אוהבים אותם".
תחומי ההתמחות:
:: עבודות אינסטלציה
:: הקמת תשתיות של מערכות מים
:: הקמת קווי ביוב ראשי
:: הקמת תשתיות לבתים פרטיים
בחברתו של אורןמתמחים בכל סוגי עבודות האינסטלציה. על תיקונים תקבלו אחריות של מינימום שנה ועל החלפת צנרת תקבלו חמש שנות אחריות.
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.