הוא אחלה בעל מקצוע, אחראי, מקצועי וגם ליווה אותנו לאורך כל הדרך בניגוד לאחרים. היינו מאוד מרוצים ממנו!
יחד עם זאת, הזמינות שלו לא גבוהה וצריכים הרבה סבלנות. בנוסף, יש נזילה נוספת - טיפול חדש.
עדיין לא יודעת להגיד בוודאות אם זו תקלה חוזרת או חדשה.
תיקון פיצוץ צנרת פנים; איתור נזילה ואיטום צינורות.
חוות דעת:
הייתי מאוד מרוצה מהשירות, מהמקצועית ומכך שהוא עשה עבודה מאוד מאוד נקייה.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
9
יחס
10
10
כללי
יוסי רוזנבלום, רמות השבים.
משוב: 21/11/2024
תיאור השירות:
איתור ותיקון נזילה תת קרקעית ממערכת השקיה בחצר, כולל פירוק הריצוף והתקנה מחדש.
תמונות מהשטח:
חוות דעת:
היה מצויין. עובד בשכל, במקצועיות וביעילות. מאד הקפיד על הגימור, והשאיר אתר נקי ומצוחצח. הכל בנעימות ובחיוך.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
ספי לוי, נתניה.
משוב: 20/10/2024
תיאור השירות:
איתור 2 נזילות, בניאגרה ובצינור חיצוני של הבניין שיוצא ישירות מהשיבר.
חוות דעת:
הכל היה מאה אחוז!
בנאדם מקסים, ישר ואמין!
אפילו עשה לי הנחה על העבודה! איתר את הנזילות תוך כמה דקות ובלי אף מכשירים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
שלום מלמד, נתניה.
משוב: 27/05/2024
תיאור השירות:
איתור ותיקון נזילה בברז מכונת כביסה.
חוות דעת:
שירות מעולה עם הסבר על התקלה ודרכים לפתרון.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אייל שלומי, עכו.
משוב: 21/02/2023
תיאור השירות:
איתור נזילה בקיר על ידי מצלמה תרמית, החלפת מקטע מהצינור וצביעת הקיר.
חוות דעת:
שניר עשה עבודה מקצועית ואיכותית!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
עדו ש. נתניה.
משוב: 29/04/2018
תיאור השירות:
איתור נזילה בצינור חיצוני.
חוות דעת:
שניר עשה עבודה מקצועית ולשביעות רצוני המלאה. אשמח להעזר בו גם בעתיד. ממליץ.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
קטי ק, נתניה.
משוב: 14/02/2017
תיאור השירות:
עשה בדיקה תרמית לאיתור נזילה.
חוות דעת:
הייתי מאוד מרוצה מהשרות. הוא הגיע מהר והציע מספר דרכים לאיתור הנזילה. בחרתי בבדיקה תרמית ,בדיקה יחסית יקרה אבל הכי מקיפה. אנו סובלים כבר שנה מרטיבות וכל פעם אינסטולטורים אחרים תיקנו במקומות שונים והרטיבות רק החמירה. שניר הצליח לאתר את הנזילה במהירות ובמקצוענות .
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אלכס פישמן, נתניה.
משוב: 20/12/2016
תיאור השירות:
איתור ותיקון נזילה.
חוות דעת:
היה מאוד נחמד!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 16 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשמאתר נזילות רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של איתור נזילות. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
אודות
שניר מספר שהגיע לתחום האינסטלציה בעקבות שירותו הצבאי בחיל חימוש, שם שימש כטכנאי מיכלי מים. מתברר, שאצל שניר התפוח לא נפל רחוק מהעץ, וגם אחיו נמצא בתחום האינסטלציה "אחרי השירות הצבאי התחלתי לעבוד כ-10 שנים אצל אחי, אחרי שרכשתי מספיק כלים החלטתי לצאת לדרך עצמאית"
אם תשאלו אותו, הוא יעיד שהוא פשוט אוהב הכול במקצוע שלו "אני אוהב להכיר אנשים חדשים ובעיקר לעזור ללקוחות שלי". הוא מספר על מקרה שזכור לו במיוחד במסגרת עבודתו "היה לי לקוח שהגיע אליי דרך ממידרג שהמליץ לו עליי. הוא היה בצרה בגלל נזילה שהייתה לו בדירה שהמקור שלה לא היה ברור. אחרי שחברות הביטוח זרקו אותו אחת לשנייה, הצלחתי לאתר את מקור הנזילה, ועכשיו הוא התפנה לטפל בה"
כששניר לא נמצא בעבודה, הוא מספר שאין לו יותר מדי פנאי לתחביבים הודות לכישרון המיוחד של בתו "יש לי ילדה שחיינית מקצועית שמתחרה באליפות ישראל, אז יוצא שאני נמצא איתה בוינגייט כמה שעות ביום, לוקח ומחזיר אותה בכל פעם". אבל אם תשאלו אותו, הוא ממש לא מתלונן על זה "היא מסבה לי הרבה גאווה"
בעתיד, הוא מספר שהוא שואף להמשיך להתפתח בתחומו "ולהגיע למצב שיש לי מעגל לקוחות יציב וקבוע"
שניר עוסק בתחום האינסטלציה, על כך הוא מספר: "חשוב לי לתת שירות אמין ואיכותי" מספר שניר.
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.