היה מעולה! ממש עשר בהכל! חנן הגיע במהירות מהרגע לרגע, החזיר את הגומיה של הדלת למקום במקצועיות וזריזות. בנוסף, פתח את הפילטר שהיה תקוע והדריך אותי לפעם הבאה. אחלה חנן, תודה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
ניר ראובינוף, מעלה אדומים.
משוב: 26/09/2023
תיאור השירות:
בדיקת כרטיס במייבש כביסה של AEG.
חוות דעת:
השירות היה ממש טוב. חנן מקצועי, הוא בדק הכל אבל בסוף בחרנו שלא לתקן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
יהודה שגיא, מעלה אדומים.
משוב: 12/02/2023
תיאור השירות:
החלפת רצועה במייבש כביסה מחברת AEG.
חוות דעת:
היה יותר ממצוין ואקח אותו שוב אם אצטרך.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
ליאת שגב, מעלה אדומים.
אשרור: 05/01/2023
משוב: 04/10/2021
תיאור השירות:
תיקון תנור אפייה של חברת סימנס.
חוות דעת:
הכול היה מעולה מעולה מעולה! הוא הגיע הרבה לפני שציפיתי וקיבלנו שירות מצוין. הוא היה אצלי תוך שעתיים מהרגע שהתקשרתי אליו, הסביר, ייעץ והסביר לגבי עוד מכשיר בבית ללא תשלום. כיף לקבל שירות כזה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
מיכה מתן, מעלה אדומים.
משוב: 01/01/2023
תיאור השירות:
החלפת גוף חימום וברז חשמלי במכונת כביסה.
חוות דעת:
חנן היה מצוין, הוא בחור מקסים ואני מאוד מרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
עמליה כהן, מעלה אדומים.
אשרור: 11/12/2022
משוב: 29/09/2022
תיאור השירות:
אספקת והחלפת גוף חימום במכונת כביסה של חברת AEG.
תמונות מהשטח:
חוות דעת:
הוא מדהים! יש לנו מכונת כביסה AEG עם לוח פיקוד אלקטרוני, היא התחילה להשמיע לנו רעשים מוזרים אבל לא היה סימן תקלה שמופיע בספר הדרכה. התקשרתי אליו והוא ישר אמר שהוא לא מומחה במכונות של החברה הזאת, אבל הציע לי לנסות לבדוק אם יש נעילת ילדים, מה שהסתבר בדיעבד לשנינו שלא היה. שלחתי לו סרטון של המכונה ואחרי כשעה הוא התקשר אליי אחרי שכבר איבדתי תקווה ואמר שהוא בדק באינטרנט את הדגם ואחרי כל מה שהוא קרא, הוא חושב שזאת תקלה בגוף חימום. הוא אמר שהוא מבין שזה ערב חג ושיש בעיה למצוא בעל מקצוע, שאם אני רוצה הוא יגיע מתוך רצון לעזור ואם יתגלה שהתקלה היא לא בגוף החימום הוא לא יחייב אותי. הוא היה מעל ומעבר. התייעצתי עם בעלי שהיה ממש חסר אמונה ואמרתי לו שהוא נשמע פשוט בחור שרוצה לעזור. אני לא רגילה להיתקל בבעלי מקצוע בכאלה והוא באמת הצליח לגעת לי בלב. הוא הגיע, פירק את גוף החימום, שהיה מכוסה בשכבה עבה של אבנית, וידא שבחיבור לגוף חימום חדש, המכונה אכן עובדת ואכן זאת באמת הייתה התקלה, הוא תיקן את זה והיה מדהים. אני חושבת שהוא אלוף. ממליצה בחום! הוא גם היה צנוע כי הוא אמר שהוא לא יודע אם זאת באמת התקלה וגם היה בו רצון ללמוד, הוא הלך, קרא באינטרנט והוא בא ממש מתוך רצון ללמוד ולעזור. הוא עשה לי ממש שנה טובה ואני מקווה שזה ירים לו, מגיע לו! תמיד מרגש לגלות שיש עוד אנשים כאלה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
שרה הוד, מעלה אדומים.
משוב: 23/11/2022
תיאור השירות:
אספקת והחלפת מסנן במים במכונת כביסה של חברת Bosch.
חוות דעת:
הוא היה ממש טוב, אני מרוצה. אני לא מכירה את המחיר אבל זה לא היה נראה לי יקר מידי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גולן אוחנה, מעלה אדומים.
משוב: 14/09/2022
תיאור השירות:
החלפת לוח בקרה לתנור אפייה של חברת פיליפס.
תמונות מהשטח:
חוות דעת:
היה מצוין, יעיל ומקצועי.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
יפה כהן, מעלה אדומים.
משוב: 20/05/2022
תיאור השירות:
תיקון מכונת כביסה בוש שכלל החלפת מנוע.
חוות דעת:
היה מאוד נחמד!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
מזל כהן, מעלה אדומים.
משוב: 12/12/2021
תיאור השירות:
תיקון מכונת כביסה ומייבש כביסה.
חוות דעת:
שירות מצוין! עבודה מקצועית והיה ממש נחמד. ממליצה בחום !
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 2399 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשטכנאי מוצרי חשמל רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני מכשירי חשמל. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
אודות
חנן הוא דור שני בתחום תיקון מוצרי החשמל – אבא שלו התחיל והוא למד את העבודה ממנו והתאהב.
הוא נשוי, וכשהוא לא מתקן מוצרי חשמל תוכלו למצוא אותו עוסק באהבה השנייה שלו – ריצות למרחקים ארוכים. הוא מוסמך כמאמן ריצות ארוכות מטעם וינגייט, והחלום שלו זה לפתוח קבוצת אימון לילדים כשיצא לפנסיה.
הוא מספר על לקוחות שזכורים לו במיוחד. "הייתי במאה שערים אצל זוג שבדיוק התחתן, הם הזמינו אותי לתקן להם מכונת כביסה שלא מוציאה מים ולא סוחטת. הגעתי ופתאום ראיתי שהמשאבה הרעישה בצורה נוראית. פתחתי אותה ומצאתי שרשרת זהב. הלכתי לאישה ושאלתי אותה אם משהו אבד לה, היא לא הבינה מה אני רוצה, וכשהראיתי לה את השרשרת היא התחילה לבכות. מסתבר שזו היתה מתנת החתונה שלה והיא אבדה לה, הם חיפשו את זה המון זמן. הם הודו לי מאוד."
ומה לגבי השאיפות לעתיד? "השאיפה שלי היא בע"ה שתהיה הרבה עבודה, שאשאר במקום הראשון ושיהיו לי מלא חוות דעת טובות".
חנן עוסק כבר מאז שנת 2000 בתיקון מוצרי חשמל ביתיים, ומנהל ביד רמה את העסק שלו.
"אני מאוד פדנט בעבודה שלי", הוא מספר. "חשוב לי שהלקוח יוצא מרוצה ואם יש תקלה חוזרת זה ממש יכול לבאס אותי. זה לא קורה הרבה אבל כשכן, זה מציק לי שלקחתי תשלום והתקלה לא נפתרה. אני כמובן תמיד חוזר לתקן".
כששואלים אותו מה אוהב בעבודה, הוא ישר עונה – "הלקוחות". הוא מעיד על עצמו שהוא נהנה לפגוש אנשים חדשים כל הזמן, לפתור להם את התקלות ולהוציא אותם מרוצים.
תחומי ההתמחות:
:: תיקון מכונות כביסה
:: תיקון מייבשי כביסה
:: תיקון תנורי אפייה
"למרות שאני כבר הרבה שנים בתחום, אני כל הזמן מגלה דברים חדשים, תקלות חדשות, מכונות חדשות, ואני אוהב את זה. תמיד יש מה ללמוד, פעם כל המכשירים היו מכניים והיום הכל אלקטרוני ומתופעל על ידי קוד מחדש, זה מאתגר ומעניין כל הזמן."
שאלות ותשובות עם חנן
לתשומת לבך!
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.