הכל היה טוב מאד, הייתי מרוצה ממש! בן אדם מקסים ושירותי. הגיע עם כלים מתאימים והגיע מדויק בזמן שקבענו והמחיר היה גם ממש הוגן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
צבי הולנגר, חולון.
אשרור: 08/08/2021
משוב: 09/06/2021
תיאור השירות:
תיקון נזילה מאסלה סמוייה.
חוות דעת:
היה בסדר, אני בכללי מרוצה.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
שי יהושוע, חולון.
אשרור: 14/11/2020
משוב: 14/09/2020
תיאור השירות:
החלפת צינורות נוזלים בברז במטבח.
חוות דעת:
הגיע תוך שעתיים, הציע אפשרויות ופתר את הבעיה לשביעות רצוני. מומלץ בחום!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
מרק נבראט, חולון.
משוב: 08/11/2020
תיאור השירות:
ניקוי צינור הביוב בבית שכלל שירותי ביובית.
חוות דעת:
היה מצוין ובינתיים אנחנו מבסוטים!
איכות
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
מקסים בלגראי, בת ים.
אשרור: 01/03/2020
משוב: 30/12/2019
תיאור השירות:
תיקון נזילה בצינור במרפסת שירות.
חוות דעת:
התקשרתי אליו בבוקר ותוך שעתיים כבר היה אצלי. כשהגיע אמר מה כן ומה לא יכול לעשות, כלומר, הסביר מה יכול לקרות ולא ניסה לעשות עלי קופה. היה מאוד אדיב ונחמד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
מאיה ב, חולון.
משוב: 27/01/2020
תיאור השירות:
איתור ותיקון נזילה בגג.
חוות דעת:
היה בסדר גמור! הגיע לאתר נזילה, הוא עלה לגג, מצא את מקור את הנזילה, אני מרוצה מהכל ולקח מחיר סביר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אלי בורר, בת ים.
משוב: 08/01/2020
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בצנרת של כיור מטבח.
חוות דעת:
מגיע 10!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
ענת א. חולון.
אשרור: 01/01/2020
משוב: 15/04/2019
חוות דעת:
סך הכל היה טוב!
איכות
8
מחיר
8
זמנים
9
יחס
9
8
כללי
בנצי אדירי, חולון.
אשרור: 17/12/2019
משוב: 29/05/2019
תיאור השירות:
החלפת ברזים.
חוות דעת:
נח היה מצוין, אינסטלטור מעולה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 564 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
מתקין מורשה מיכלי הדחה סמויים חברת GEBERIT
מתקין מורשה לצנרת ואביזרים של חברת GEBERIT
אודות
לתחום האינסטלציה הגיע נוח במקרה, כשחיפש עבודה והתחיל לעבוד בבניין. שם הוא הוצמד לאינסטלטור והבין שהוא אוהב את העבודה. הוא החליט להתמקצע באמצעות קורסים מקצועיים, והשאר היסטוריה.
הוא נשוי, אב לשלושה ילדים וסב לנכדים. כשהוא לא מאתר נזילות, הוא מתנדב ומבצע תיקוני אינסטלציה עבור ניצולי שואה.
בעבודה שלו הוא אוהב את הכל. "אני אוהב את כל מה שקשור לעבודות ידיים וכפיים, יש לי הרבה סיפוק מזה. אני נהנה כשאני מצליח לפתור את הבעיות, ובעיקר אוהב את החיוך מהלקוח."
ומה השאיפות לעתיד? "אני מקווה להמשיך הלאה, להתקדם ולהתמקצע, תמיד יש מה ללמוד ולאן לשאוף."
נוח עוסק בתחום האינסטלציה כבר למעלה מ-20 שנה ומנהל ביד רמה את העסק שהקים על שמו.
במשך שנים רבות הוא עבד עם חברות גדולות ואפילו עם צה"ל, אבל לא מזמן החליט לפרוש כנפיים ופתח עסק עצמאי משלו. הוא עשה קורסים והשתלמויות של משרד העבודה, ומעבר לאינסטלציה יש לו גם ידע בריצוף, צבע וטיח. "יש לזה יתרון גדול", הוא אומר. "אם יש פיצוץ באמבטיה שדורש שבירה של הקיר, אני גם מתקן את הפיצוץ וגם מבצע אחר כך חיפוי לקיר".
תחומי ההתמחות:
:: תיקון צנרת
:: איתור נזילות
:: הכנה לקווי מים חדשים
:: התקנת אסלה תלויה וניאגרה סמויה
:: הלחמות
:: תיקון והחלפת ברזים
כששואלים אותו על לקוח שהוא זוכר במיוחד, הוא מספר: "היה לי לקוח שבטעות עשה לעצמו חור בקיר, הבעיה שמאחוריו היה צינור המים החמים והוא פוצץ אותו. הוא התקשר לכמה בעלי מקצוע ובשיחה איתי הוא כבר נשמע ממש מפוחד. סיפר שהוא והילדים שלו לא התקלחו כבר 3 ימים אבל כולם מציעים מחירים ממש גבוהים. הרגעתי אותו, הגעתי ותיקנתי את הבעיה, ואז כל המשפחה, כל הילדים פשוט חיבקו אותי. לראות את החיוך שלהם היה שווה הכל."
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.