היה מאוד נחמד ומקצועי, מחיר הוגן, נותן שירות טוב ותקשורת מעולה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
יעל טיקוצינר, פתח תקווה.
אשרור: 27/02/2022
משוב: 29/12/2021
תיאור השירות:
תיקון צנרת.
חוות דעת:
היה מקסים! עשה תיקון צנרת היה שירותי ונעים ופתר את הבעיה במלואה. ממליצה בחום.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
ארז אקשוטי, פתח תקווה.
משוב: 27/06/2021
תיאור השירות:
החלפת מנגנון הניאגרה, חיבור צינור מים.
חוות דעת:
היה מעולה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
יוליה מגילנר, פתח תקווה.
משוב: 19/04/2021
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בדירה.
חוות דעת:
הגיע ההתראה קצרה, היה מאוד נחמד גם בטלפון וגם בבית, פתר את הבעיה במהירות וגבה מחיר הוגן. מומלץ מאוד!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
תמיר ב. פתח תקווה.
אשרור: 16/12/2020
משוב: 15/09/2020
תיאור השירות:
החלפת ברז במטבח.
חוות דעת:
העבודה הייתה מצויינת, השקיע רבות וסך הכל היה בסדר גמור! חשבנו שמדובר תיקון הברז בלבד, ותוך כדי העבודה התברר שצריך להחליף את כל הברז. הוא יכול היה להציע רק סוג אחד של ברז שלא בדיוק רצינו אבל זה רק מה שהיה לו.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
עדנה גבעון ברוך, פתח תקווה.
משוב: 22/10/2020
תיאור השירות:
החלפת צנור מטבח שנשבר בקיר.
חוות דעת:
נוח הגיע מהר מאד. היה רגוע והרגיע אותי. היה מקצועי מאד, פתר את הבעיה המורכבת והיה מצויין! גם מקצועית וגם ביחס ובהתנהלות היה נהדר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אורן ו. פתח תקווה.
אשרור: 26/11/2019
משוב: 03/02/2019
תיאור השירות:
תיקון נזילה בכיור מטבח.
חוות דעת:
היה מצוין ואני מרוצה מהשירות שלו!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
שלי ע. פתח תקווה.
משוב: 06/10/2019
תיאור השירות:
תיקון נזילה והחלפת מנגנון הניאגרה.
חוות דעת:
היה מצוין!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
מיטל דהן, פתח תקווה.
משוב: 21/08/2019
חוות דעת:
אני מרוצה מאוד! ציון עשר ממש בהכל!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אלדר בכר, פתח תקווה.
משוב: 11/08/2019
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בבניין.
חוות דעת:
היה אדיב, הגיע ביום שישי בהתראה קצרה, היה מקצוען ופתר את הבעיה במהירות. ממליץ עליו בחום.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 564 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
מתקין מורשה מיכלי הדחה סמויים חברת GEBERIT
מתקין מורשה לצנרת ואביזרים של חברת GEBERIT
אודות
לתחום האינסטלציה הגיע נוח במקרה, כשחיפש עבודה והתחיל לעבוד בבניין. שם הוא הוצמד לאינסטלטור והבין שהוא אוהב את העבודה. הוא החליט להתמקצע באמצעות קורסים מקצועיים, והשאר היסטוריה.
הוא נשוי, אב לשלושה ילדים וסב לנכדים. כשהוא לא מאתר נזילות, הוא מתנדב ומבצע תיקוני אינסטלציה עבור ניצולי שואה.
בעבודה שלו הוא אוהב את הכל. "אני אוהב את כל מה שקשור לעבודות ידיים וכפיים, יש לי הרבה סיפוק מזה. אני נהנה כשאני מצליח לפתור את הבעיות, ובעיקר אוהב את החיוך מהלקוח."
ומה השאיפות לעתיד? "אני מקווה להמשיך הלאה, להתקדם ולהתמקצע, תמיד יש מה ללמוד ולאן לשאוף."
נוח עוסק בתחום האינסטלציה כבר למעלה מ-20 שנה ומנהל ביד רמה את העסק שהקים על שמו.
במשך שנים רבות הוא עבד עם חברות גדולות ואפילו עם צה"ל, אבל לא מזמן החליט לפרוש כנפיים ופתח עסק עצמאי משלו. הוא עשה קורסים והשתלמויות של משרד העבודה, ומעבר לאינסטלציה יש לו גם ידע בריצוף, צבע וטיח. "יש לזה יתרון גדול", הוא אומר. "אם יש פיצוץ באמבטיה שדורש שבירה של הקיר, אני גם מתקן את הפיצוץ וגם מבצע אחר כך חיפוי לקיר".
תחומי ההתמחות:
:: תיקון צנרת
:: איתור נזילות
:: הכנה לקווי מים חדשים
:: התקנת אסלה תלויה וניאגרה סמויה
:: הלחמות
:: תיקון והחלפת ברזים
כששואלים אותו על לקוח שהוא זוכר במיוחד, הוא מספר: "היה לי לקוח שבטעות עשה לעצמו חור בקיר, הבעיה שמאחוריו היה צינור המים החמים והוא פוצץ אותו. הוא התקשר לכמה בעלי מקצוע ובשיחה איתי הוא כבר נשמע ממש מפוחד. סיפר שהוא והילדים שלו לא התקלחו כבר 3 ימים אבל כולם מציעים מחירים ממש גבוהים. הרגעתי אותו, הגעתי ותיקנתי את הבעיה, ואז כל המשפחה, כל הילדים פשוט חיבקו אותי. לראות את החיוך שלהם היה שווה הכל."
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.