תיקון אסלה סמויה, התקנת צינור למכונת ייצור קרח במקרר, החלפת סיפון וחיבור מדיח לברז.
חוות דעת:
מתן דייקן, איש מקצוע ברמה מאוד גבוהה, נעים הליכות, מסביר בסובלנות מה הוא מתקן וכיצד. למען ההגינות, איני בקיא במחירים הנדרשים. המחיר נראה לי מעט יקר, אך אין ספק שעשה עבודה מצויינת ומגיע לו לקבל את התמורה. ממליץ עליו בלב שלם. במידת הדורך אני אזמין אותו שוב.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אברהם מויאל, ראשון לציון.
משוב: 01/11/2023
תיאור השירות:
פתיחת סתימה במרפסת.
חוות דעת:
היה בסדר גמור. הוא בא, עשה עבודה חמש דקות והלך. עבודה כמו שצריך.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
דין ו. ראשון לציון.
משוב: 19/09/2023
תיאור השירות:
תיקון צנרת והחלפת סיפון.
חוות דעת:
היה על הכיפאק, הוא עשה עוד כמה תיקונים קטנים על הדרך ומגיע לו עשר!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
טלי שם טוב, ראשון לציון.
משוב: 23/03/2023
תיאור השירות:
תיקון טוחן אשפה.
חוות דעת:
הוא היה מעולה! הוא בא צ'יק צ'ק, היה נעים ועשה עבודה מהירה. אני ממליצה, הוא עשר מעשר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גיא קרן, ראשון לציון.
משוב: 01/01/2023
תיאור השירות:
הכנה למדיח כלים כולל התקנת צינור וברז ניל.
חוות דעת:
הוא היה אחלה, סבבה לגמרי. הוא עבד בשקט, ביעילות והכל עובד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אורית מנדלוביץ, ראשון לציון.
משוב: 21/12/2022
תיאור השירות:
פתיחת סתימה.
חוות דעת:
הוא היה מעולה! הגיע בזמן ועדכן כשיצא לכיווני. היה צריך לפתוח סתימה שחשבנו שהיא אצלנו בבית ובסוף הסתבר שזה בקו הראשי של הביוב. אני חושבת שהיה לוקח לו לגלות את זה מהר יותר אם היה מגיע עם כל הציוד, אבל סך הכל הוא היה מעולה, בן אדם מקסים, הוא ראה שאני בלחץ והרגיע אותי, עזר לי לגרוף מים בגלל ההצפה שהייתה, נתן עצות מול הביטוח וגם אמר לי לחכות עם התשלום ליום למחרת העיקר שאני אהיה רגועה.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
מאיה י. ראשון לציון.
משוב: 12/12/2022
תיאור השירות:
תיקון נזילה מתחת לארון ופתיחת סתימה בכיור מטבח.
חוות דעת:
הוא היה מאוד זמין, מאוד שירותי ומאוד אדיב. היו לי מלא שאלות והוא היה סבלני ואענה לי על הכל. גם המחיר היה סבבה לדעתי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אוריאל לנדמן, ראשון לציון.
אשרור: 06/12/2022
משוב: 13/09/2021
תיאור השירות:
החלפת כפתור הפעלה של טוחן אשפה בכיור מטבח.
חוות דעת:
הוא הגיע תוך חצי שעה מאז שהזמנתי אותו, עשה עבודה טובה במקצועיות ובמהירות. אין לי טענה אחת להגיד עליו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
רועי רוזנטל, ראשון לציון.
משוב: 01/12/2022
תיאור השירות:
תיקון ופתיחת סתימה בקו ביוב בבניין.
חוות דעת:
איש מדהים והוגן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
איריס צ. ראשון לציון.
משוב: 24/11/2022
תיאור השירות:
תיקון נזילה בניאגרה.
חוות דעת:
העבודה בוצעה עבור אמא שלי. היא אומרת שהיה מעולה, הוא מקסים, הגיע בשעה שקבעו ויש לאמא שלי מלא קומפלימנטים להגיד עליו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 873 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
אודות
מתן הגיע לתחום האינסטלציה לגמרי במקרה. "האמת היא שלמדתי שמאות ומכונאות רכב, ובזמן הלימודים אחי הציע לי לבוא לעבוד יחד איתו באינסטלציה. מאז זה נשאר ככה", הוא צוחק. "אני מאוד אוהב את העבודה שלי, ואוהב לעזור ללקוחות שצריכים אותי. הרבה פעמים אני מגיע לבתים אחרי סתימה או פיצוץ, ואני יכול לסדר את הבעיה ולעזור ללקוח. מבחינתי זה הדבר הכי חשוב".
מתן נשוי, ואוטוטו יהפוך לאבא לזאטוט קטן :) כשהוא לא בעבודה, כנראה שתוכלו למצוא אותו עם אשתו, מטיילים או משפצים את הבית החדש שלהם..
ומה לגבי העתיד? "אני מקווה להמשיך ולהתקדם בתחום האינסטלציה, ותמיד לדאוג שיהיה לי את כל המידע על הדברים החשובים בתחום".
מתן הגיע לתחום האינסטלציה לפני כשמונה שנים, והיום הוא עומד בראש עסק משלו.
אחד הדברים שמייחדים את מתן בעבודה שלו הוא שיתוף הפעולה ועזרה לאינסטלאטורים אחרים. "יש לנו ציוד מתקדם, שמאפשר לנו לעשות הרבה דברים שלא הרבה אינסטלטורים אחרים יכולים לעשות. לכן כמעט כל האינסטלאטורים באזור מכירים אותנו וחברים שלנו, והרבה פעמים הם פונים אלינו כדי שנעזור להם. אנחנו תמיד עושים את זה בשמחה,שיתוף הפעולה הזה הוא אחד הדברים שאני הכי אוהב".
האתגר הגדול של מתן הוא להצליח לפתור בעיות שאינסטלאטורים אחרים לא הצליחו. "מאתגר אותי לפתור סתימות קשות, או כל דבר שאינסטלטורים אחרים ניסו לפתור לפני ולא הצליחו. זאת תחושה טובה".
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.