לא הייתי בבית והוא שיתף פעולה ושלח תמונות, עשה עבודה מקצועית והשאיר את המקום נקי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
סטס מדבדייב, אשדוד.
משוב: 15/12/2022
תיאור השירות:
החלפת סיפון ושלושה ברזים והחלפת ברז ניל.
חוות דעת:
היה נהדר! הגיע בשעה מאוחרת, היה שרותי מאוד, הסביר הכל והמליץ מה כדאי.
איש מקצוע מעולה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
נילי ביידא, אשדוד.
משוב: 11/12/2022
תיאור השירות:
תיקון נזילה בשירותים ופתיחת סתימה בכיור במטבח.
חוות דעת:
הוא היה מצוין. המחיר היה הוגן לדעתי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
סרגיי וודובוזוב, אשדוד.
משוב: 16/11/2022
תיאור השירות:
אספקת והחלפת שלושה ברזים באמבטיה.
חוות דעת:
מעולה! ההתייחסות, צורת הדיבור והעבודה. באמת ממש טוב.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
שושנה לוי, אשדוד.
משוב: 28/09/2022
תיאור השירות:
אספקת והחלפת מצופים בשתי ניאגרות סמויות.
חוות דעת:
לא יכול להיות יותר טוב! מתן אדם מושלם מכל הבחינות, ממש קסם של אדם.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
רונן פינצבסקי, אשדוד.
משוב: 11/09/2022
תיאור השירות:
התקנת שני ברזים בכיור חדר המקלחת.
חוות דעת:
יחס טוב ושירות מקצועי. הוא בן אדם נחמד, ממש על הכיפאק.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
שי שיף, אשדוד.
משוב: 05/09/2022
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בכיור אמבטיה ושיפור זרימת צנרת גז.
חוות דעת:
מתן היה מצוין, אדיב, אכפתי, אמין, כל מה שעשה היה אחלה ואני מדרג אותו הכי גבוהה שאפשר. אני הייתי מרוצה ממנו!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
ליטל ספיר, אשדוד.
משוב: 25/07/2022
תיאור השירות:
החלפת קו מים שהתפוצץ.
חוות דעת:
הוא היה מקסים, אחלה אינסטלטור. מאוד מומלץ.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
רפי שמאי, אשדוד.
משוב: 12/06/2022
תיאור השירות:
התקנת אל חזור בצינור מים.
חוות דעת:
הוא היה מקצועי ועשה עבודה טובה. המחיר היה יקר לדעתי אבל אני בסך הכל מרוצה.
איכות
9
מחיר
5
זמנים
6
יחס
10
9
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 873 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
אודות
מתן הגיע לתחום האינסטלציה לגמרי במקרה. "האמת היא שלמדתי שמאות ומכונאות רכב, ובזמן הלימודים אחי הציע לי לבוא לעבוד יחד איתו באינסטלציה. מאז זה נשאר ככה", הוא צוחק. "אני מאוד אוהב את העבודה שלי, ואוהב לעזור ללקוחות שצריכים אותי. הרבה פעמים אני מגיע לבתים אחרי סתימה או פיצוץ, ואני יכול לסדר את הבעיה ולעזור ללקוח. מבחינתי זה הדבר הכי חשוב".
מתן נשוי, ואוטוטו יהפוך לאבא לזאטוט קטן :) כשהוא לא בעבודה, כנראה שתוכלו למצוא אותו עם אשתו, מטיילים או משפצים את הבית החדש שלהם..
ומה לגבי העתיד? "אני מקווה להמשיך ולהתקדם בתחום האינסטלציה, ותמיד לדאוג שיהיה לי את כל המידע על הדברים החשובים בתחום".
מתן הגיע לתחום האינסטלציה לפני כשמונה שנים, והיום הוא עומד בראש עסק משלו.
אחד הדברים שמייחדים את מתן בעבודה שלו הוא שיתוף הפעולה ועזרה לאינסטלאטורים אחרים. "יש לנו ציוד מתקדם, שמאפשר לנו לעשות הרבה דברים שלא הרבה אינסטלטורים אחרים יכולים לעשות. לכן כמעט כל האינסטלאטורים באזור מכירים אותנו וחברים שלנו, והרבה פעמים הם פונים אלינו כדי שנעזור להם. אנחנו תמיד עושים את זה בשמחה,שיתוף הפעולה הזה הוא אחד הדברים שאני הכי אוהב".
האתגר הגדול של מתן הוא להצליח לפתור בעיות שאינסטלאטורים אחרים לא הצליחו. "מאתגר אותי לפתור סתימות קשות, או כל דבר שאינסטלטורים אחרים ניסו לפתור לפני ולא הצליחו. זאת תחושה טובה".
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.