תיקן מנגנון של חלון דריי קיפ, החלפת ידיות של תריסים והחלפת ידיות של ויטרינה.
חוות דעת:
היה מדהים!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אלעד ארז, גבעתיים.
משוב: 05/01/2022
תיאור השירות:
תיקון תריס שלבים שכולל אספקת החלקים.
חוות דעת:
הוא היה תותח, ממש אחלה גבר. הגיע בהתראה קצרה. התרשמתי שהוא היה מאוד ישיר. הוא עשה עבודה מקצועית ויסודית. אני מרוצה מהשירות. המחיר שהוא גבה היה הוגן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
שיאון שחורי, גבעתיים.
משוב: 26/12/2021
תיאור השירות:
תיקון חמישה תריסי גלילה שלא עבדו ואטימת חלון.
חוות דעת:
הוא היה אחלה. התרשמתי שהוא היה נחמד, הוא הגיע בזמן שקבענו ובמיידית. הוא עשה עבודה מקצועית ויסודית. אני מרוצה מהשירות וממליץ עליו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
רועי גבאי, רמת גן.
אשרור: 06/10/2021
משוב: 06/07/2021
תיאור השירות:
תיקון בתריס חשמלי.
חוות דעת:
נתן שירות טוב, עשה עבודה יסודית והמחיר היה הוגן לזמן העבודה שעבד פה.
10
כללי
קיילה טננבאום, גבעתיים.
משוב: 02/05/2021
תיאור השירות:
תיקון חלון בגודל מטר על מטר בדלת אלומיניום.
חוות דעת:
הוא היה ממש מקסים, לקח מחיר הוגן ועשה את העבודה במהירות. הוא בא כשהוא אמר שיגיע, סיים את העבודה תוך יום ואני ממליצה עליו :)
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
שרון מלכה, רמת גן.
משוב: 18/04/2021
תיאור השירות:
תיקון חלון ממד.
חוות דעת:
הכל היה מושלם, אלירן מקצועי, הגיע בזמן, אדיב ונחמד. המחיר היה סביר לדעתי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
רוד באואר, רמת גן.
משוב: 07/04/2021
תיאור השירות:
תיקון חלון תקוע.
חוות דעת:
הוא היה מעולה! נתן לי אחלה שירות והיה נחמד מאוד, הוא עשה את העבודה בצורה טובה ומקצועית ולקח מחיר הוגן. אני התרשמתי ממנו מאוד לטובה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
מאירה פרידמן, גבעתיים.
אשרור: 22/09/2020
משוב: 15/07/2020
תיאור השירות:
תיקון תריס חשמלי עקב כבל קרוע.
חוות דעת:
היה מעולה! הגיע לפני הזמן עם הודעה מראש ותיקן במהירות וביעילות. ידע לאבחן את הבעיה בשיחת הטלפון המקדימה ונתן עלות תיקון. היה אדיב ונעים וניקה אחר כך את מקום התיקון. ממליצה.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 224 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשאיש תריסים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני תריסים וחלונות. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
מתקין מוסמך מטעם סומפי להתקנת מנועי סומפי
אודות
אלירן הוא בעל חברה לעבודות אלומיניום ועל כך מספר: "התחלתי את דרכי בתחום האלומיניום כמתקין מורשה קליל אצל אבי, בחברה המייצרת ומתקינה מערכות אלומיניום לבניינים וללקוחות פרטיים. לאחר כ-10 שנים כשכיר בעסק המשפחתי ולאחר שעברתי הכשרות, הדרכות וצברתי ידע וניסיון רב, החלטתי לפתוח עסק המתמקד בעבודות פרטיות לבתים. אני מייצר ומתקין תריסים חשמליים, חלונות ודלתות לפי הזמנה. אנחנו דוגלים בהצעת פתרונות מתקדמים לפי בחירה אישית ולפי התקן הנדרש".
תחומי התמחות
:: התקנת חלונות ודלתות בלגיים
:: התקנת פרופיל קלאסי ואופיס
:: סדרות קליל או extal וכל סוגי הפרופילים
:: התקנת תריסים חשמליים
:: תיקון תריסים חשמליים
:: התקנת תריסי גלילה
:: תיקון תריסי גלילה
:: תיקוני רשתות
ותק בתחום
10 שנים כשכיר ו-5 שנים כעצמאי.
האחריות כוללת
:: אלירן נותן אחריות של שנתיים על צבע האלומיניום, איטום החלונות מחדירת מים, עבודות פרזול, גלגלים וידיות שהיו בשימוש סביר.
:: 5 שנות אחריות על מנועים.
:: חצי שנה עד שנתיים אחריות על תיקונים.
הכשרה
אלירן עבר קורסים ייעודיים וקיבל הסמכה מטעם חברת מנועי תריסי הגלילה הצרפתית somfy. בנוסף, הוא השתתף בהדרכות מטעם קליל - חלונות מעוצבים.
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.