פירוק תריס, פירוק מנוע, חיבור החשמל והרכבה מלאה חזרה של התריס, לרבות בדיקה לתקינות מלאה.
חוות דעת:
היה מעולה! ממש טוב!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
יובל קלר, הרצליה.
משוב: 10/09/2024
תיאור השירות:
תיקון תריס חשמלי.
חוות דעת:
השירות היה מעולה! רן הגיע במהירות, תיקן את הדרוש תיקון ואף כשלים שמצא בהתקנה המקורית. המחיר היה סביר בהחלט לדעתי והשירות מקצועי ונעים. ממליץ בחום.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אפרת בצלאל, הרצליה.
משוב: 27/08/2024
תיאור השירות:
תיקון של תריס גלילה.
חוות דעת:
היה מצוין!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אסף ב. הרצליה.
משוב: 15/08/2024
תיאור השירות:
תיקון תריס גלילה חשמלי.
חוות דעת:
רן מקצועי מאוד ואמין.
איתר את התקלה מיידית, תיקן אותה והוסיף חיזוקים כדי למנוע מצב שיקרה שנית. שירות מעולה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
עומר ש. הרצליה.
אשרור: 11/08/2024
משוב: 12/03/2024
תיאור השירות:
תיקון תריס חשמלי בסלון - החלפת מנוע.
חוות דעת:
הייתי מאוד מרוצה! הכל היה בסדר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
חוה גיטלמן, הרצליה.
משוב: 31/07/2024
תיאור השירות:
תיקון תריס חשמלי.
חוות דעת:
היה פנטסטי! האיש הכי מקצועי, הכי נעים הלכות. לא אקח אף אחד אחר אף פעם. איש מקסים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
איתי שפירא, הרצליה.
משוב: 18/04/2024
תיאור השירות:
תיקון תריס חשמלי ואיתור תקלה בתריס חשמלי נוסף.
חוות דעת:
הוא היה נחמד, הסביר את הבעיה, תיקן אותה והיה שירותי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
דוד א. רמת השרון.
משוב: 29/02/2024
חוות דעת:
היה פשוט נפלא!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אמיר מועלם, רמת השרון.
משוב: 27/02/2024
תיאור השירות:
בדיקת תריס חשמלי.
חוות דעת:
הוא היה ממש אחלה ומעולה! הוא המליץ לא לתקן כי הפתרון לא יהיה אלגנטי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 2622 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשאיש תריסים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני תריסים וחלונות. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
אודות
רן, נשוי ואב לשלושה ילדים מקסימים, מתגורר ביישוב קהילתי ואוהב להיות בבית, לקרוא ספרים (בעיקר שואה ותקומה) ולגדל גינה וירקות.
"סיפור שממש עיצב את דרכי המקצועית היה כשהגעתי ללקוחות שהיו ממש נואשים לגבי התריס החשמלי שלהם, היו 4 בעלי מקצוע לפני בניסיון לתקן את התריס וחשמלאים... כולם טיפול בסימפטומים ולא ירדו לשורש התקלה וכמובן שכל פעם התקלה חזרה. אני הצלחתי להביא את התריס למצב של 100% תקינות כי היה צריך לטפל בתריס בצורה רחבה יותר כי היו כמה נזקים שדרשו טיפול וזה גרם לי להבין כמה חשוב לטפל בגורמים ולא רק בתקלה" הוא חולק.
רן עוסק בתחום התריסים החשמליים. כשנשאל איך הגיע לתחום ענה: "לא ממש "הגעתי" אלא התחום בחר בי – מילדות אהבתי שיש אור ותריסים עושים בדיוק את זה, מזרימים אור לחללים חשוכים
"
תחומי ההתמחות
:: תיקון תריסים חשמליים
רן מספר: "הלקוחות תמיד מופתעים שאני מאוד גמיש, תמיד שם את עצמי בנעליו של הלקוח כשאני מנסה לענות על הצרכים שלו – למשל אם התריס בלוי כולו ואני מבין שהלקוח לא במצב כלכלי להחליף את כל התריס אז אני משתדל למצוא פתרונות יותר נוחים ללקוח. כך גם בדרכי התשלום – אני מאמין בלקוחות שלי והם מאמינים בי וביושר שלי, אם הלקוח מבקש לשלם אחרי העבודה או לשלם בשיק – אין שום בעיה".
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.