היתה לי אפשרות להשוות עם אינסטלטור חובבן שניסה לתקן את הנזילה, עשה עבודה גרועה ולא רצה להחזיר את הכסף. לעומתו ארז הגיע , פתר את הבעיה לקח פחות כסף והיה נעים ושירותי. שאפו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גיא מרחבי, הרצליה.
משוב: 14/07/2024
תיאור השירות:
אבחון של סתימה במכונת כביסה.
חוות דעת:
היה מצוין!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אוסי טליטמן, רמת השרון.
משוב: 25/12/2023
תיאור השירות:
אספקת והחלפת שתי ניאגרות גלויות.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
יניב שוורצמן, הרצליה.
משוב: 02/07/2023
תיאור השירות:
החלפת מצוף בניאגרה של השירותים.
חוות דעת:
היה מאוד נחמד! דייק, זמין, עבודה פשוטה ועשה אותה בקלות. סידר משהו בלי שביקשנו, שיהיה יותר קל לשימוש.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גבי שמעיה, תל אביב.
משוב: 31/10/2022
תיאור השירות:
פתיחת סתימה.
חוות דעת:
היה אחלה לגמרי!
היה זמין ביום שישי, הגיע טיפה מאוחר מהשעה שאמר שיגיע, אבל זה לא היה משמעותי.
פתח את הסתימה תוך כמה דקות ופתר את הבעיה.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
8
יחס
10
9
כללי
מיכל רוזנפלד, הרצליה.
אשרור: 10/07/2022
משוב: 07/04/2022
תיאור השירות:
החלפת ברז.
חוות דעת:
היה מצוין, אני מרוצה מהכל.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
איתי דנינו, הרצליה.
משוב: 14/04/2022
תיאור השירות:
החלפת ברז מקלחת בעקבות התפוצצות צינור.
חוות דעת:
יש לי להגיד עליו רק דברים טובים. הוא אחלה בן אדם עם אחלה של שירות. הוא הגיע תוך זמן קצר מהרגע שהתקשרתי אליו, הציע לנו מגוון פתרונות לבעיה והיה הוגן מאוד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
ינון פלום, הרצליה.
משוב: 17/02/2022
תיאור השירות:
החלפת צנרת בעקבות סתימה.
חוות דעת:
הוא היה מעולה, נעים, מקצועי ואבחן את הבעיה מהר. העבודה הייתה קצת מסובכת אך עמד באתגר בהצלחה, המחיר היה קצת יקר לדעתי אבל אני בסך הכל מרוצה ממנו.
כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
אודות
ארז גר בתל אביב, נשוי באושר ואב לשלושה.
הוא למד אינסטלציה עוד בבית ספר, ואחרי הצבא כבר היה לו ברור שזה הייעוד שלו. שלושה חודשים אחרי שהוא עבד כשכיר הוא החליט לפרוש כנפיים והקים את "ארז אינסטלציה". אבל הוא לא הסתפק רק בלהיות עצמאי ותוך כדי ניהול העסק הוא המשיך ללמוד ולעשות השתלמויות בתחום.
ארז מעיד שהוא מוצא סיפוק בעבודה ונהנה מהקשרים שנוצרים עם הלקוחות. " אני אוהב את העבודה, היא עושה לי טוב. אני נהנה מהאינטרקציה עם הלקוחות, זה נותן סיפוק גדול מהעבודה".
בשעות הפנאי תוכלו למצוא את ארז עוסק באהבה השנייה שלו: הים. כשהוא לא עושה עבודות אינסטלציה הוא משקיע את הזמן בגלישה
ארז מנהל חברה המספקת שירותי אינסטלציה, בבעלותו של ארז קרויזמן.
ארז עוסק כבר 25 שנה בתחום האינסטלציה, ומעיד על עצמו שהוא אוהב את התחום ונהנה מהעבודה.
תחומי ההתמחות:
:: פתיחת סתימות
:: הגברת לחץ מים
:: תיקון ניאגרות וניאגרות סמויות
:: החלפת ברזים
:: החלפת כלים סניטריים
:: תיקון והחלפת קווי מים וביוב
:: תיקון דודים
הם מתמחים בכל סוגי עבודות האינסטלציה ועובדים בדייקנות ומקצועיות. על כל עבודה תקבלו אחריות מלאה.
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.