היה מצוין! עבד שעתיים וחצי בדיוק בלי הפסקה, אפילו לא הסכים לשתות כוס קפה ולנוח.
אלוף האלופים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
ניר לוי, שוהם.
משוב: 18/11/2024
תיאור השירות:
תיקון מקרר 3 דלתות.
חוות דעת:
היה נהדר! מקצועי ובעיקר אמין.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
יניב ישראל, שוהם.
אשרור: 28/07/2024
משוב: 29/05/2024
תיאור השירות:
בדיקת מקפיא.
חוות דעת:
קיבלתי שירות טוב ויעיל. הזמנתי את אבי לצורך תיקון מקפיא. אבי ביצע בדיקה מקיפה אך ראה שהכרטיס לא תקין. הוא הציע תחלופות לטיפול אך החלטתי שבמחיר הזה עדיף לקנות חדש.( לא שחלילה הוא יקר, פשוט לא השתלם לי להשקיע במוצר הקיים )
איכות
9
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
עופר גן, שוהם.
אשרור: 01/07/2024
משוב: 07/04/2024
תיאור השירות:
תיקון תקלה בתא מקפיא במקרר.
חוות דעת:
היה מצוין!
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
מיכל א. שוהם.
אשרור: 18/06/2024
משוב: 19/11/2023
תיאור השירות:
בדיקת תקלה בווסת במקרר מחברת LG.
חוות דעת:
הוא בעל מקצוע מאוד חביב. הוא לא בדק, הוא הסתכל וראה את המקרר, אמר כמה מילים. הוא ראה שיש קרח בקרר, הוא אמר שאין מה עוד לבדוק וזה נראה כמו תקלה בווסת. הוא נתן מחיר לתיקון התקלה ואני וויתרתי. ובזה זה נגמר. בתחושה הכללית שלי הוא לא בדק מספיק וכשהוא יצא לא הייתי בטוחה במאה אחוז בהבחנה שלו.
איכות
8
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
8
כללי
יוסי ג. שוהם.
משוב: 31/03/2024
תיאור השירות:
שירות עבור מקרר.
חוות דעת:
אחלה שירות!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
צבי שייך, שוהם.
משוב: 01/11/2023
תיאור השירות:
תיקן מקרר של חברת אמקור.
חוות דעת:
הוא אמין ובסדר גמור. גם מבחינת עמידה בזמנים, הגיע בזמן שאמר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אורי מוזס, שוהם.
משוב: 30/10/2023
תיאור השירות:
מילוי גז במקרר של חברת LG.
חוות דעת:
היה בסדר, עשה את העבודה ותיקן את התקלה. המחיר שלקח היה סביר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
דוד גדז, שוהם.
אשרור: 11/08/2023
משוב: 12/06/2023
תיאור השירות:
תיקון והחלפת מאוורר במקרר של חברת שארפ.
חוות דעת:
היה מצוין! הוא היה אדיב והגיע בזמן. בחור נחמד מאוד, מצוין.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אדם עברון, שוהם.
אשרור: 29/06/2023
משוב: 30/03/2023
תיאור השירות:
בדיקת מקרר שהתחמם.
חוות דעת:
המקרר שלנו התחיל להרגיש חם מידי, אבי בא ובדק מה הבעיה, הסביר בצורה מקיפה וברורה מה האפשרויות לטיפול וכמה יעלו, וחשבנו ביחד האם כדאי לתקן או לא. החלטנו לעשות הפשרה של קרח שהצטבר ואז להפעיל מחדש כדי לתת לו עוד כמה ימי עבודה עד שמביא מקרר חדש, כי לתקן את הקיים היה יוצא יקר מידי ולא משתלם. אבי לא ניסה לדחוף לי עבודה שאני לא הייתי צריך! היה ממש מעולה! נהניתי מהשירות האדיב, לקח את הזמן לבדוק לחשוב ולהסביר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 1264 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשטכנאי מקררים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקון מקררים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
אודות
אבי נולד בדרום אפריקה, גדל והתחנך שם עד גיל 20, ושם, בבית הספר למד את כל מה שקשור בעולם הקירור. כשעלה לארץ כבר היה לו ברור שבזה הוא הולך לעסוק – הוא עבד אצל מספר בעלי מקצוע עד שצבר מספיק ניסיון והחליט שהוא בשל לפתוח עסק משלו.
הוא אב לילדים וסב לנכד, וכשהוא לא מתקן מזגנים תוכלו למצוא אותו מבלה את זמנו עם המשפחה, שזה הדבר שהכי חשוב לו. "הרבה פעמים אנחנו רוצים ללכת ולעבוד בשביל המשפחה, אבל אז אנחנו שוכחים את המשפחה בשביל העבודה. הזמן עם המשפחה הוא זמן חשוב וצריך לשמור עליו".
הוא מספר על לקוח שזכור לו במיוחד. "היה לי לקוח שהתקלקל לו המזגן. הוא היה עם ילדים קטנים בבית והם פשוט סבלו מחום. התקלה הייתה מאוד בעייתית וכללה בעיות צנרת. כשראיתי את הילדים שלו ככה סובלים אמרתי שלא משנה מה, אני לא יוצא מהבית עד שאני לא מתקן לו את התקלה. הייתי אצלו משעה שלוש בצהריים עד שש בבוקר שלמחרת. הוא ממש הודה לי והיום אנחנו חברים, נשארנו בקשר טוב."
ולגבי השאיפות לעתיד? "הייתי רוצה להמשיך לעסוק בתחום הקירור, רק בגלל האנשים, זה שווה הכל. הידיעה שאני יכול לעזור ללקוח, לעשות לו טוב, ולהוציא אותו מרוצה היא זו שנותנת לי סיפוק. אני לא פה בגלל הכסף."
אבי עוסק בתחום המיזוג כבר 25 שנה, ומנהל באהבה גדולה את העסק שלו, שמעניק פתרונות למקררים ומזגנים.
"אני אוהב את העבודה", אומר אבי, "ומה שאני הכי אוהב בה זה הקשר עם הלקוחות. בסופו של דבר מה שחשוב בשורה התחתונה זה החיבור החיובי עם הלקוח, הפיתרון של הבעיה, העזרה לבנאדם אחר. אני באמת מאמין שאם הגעתי אליו ועזרתי לו לפתור את הבעיה סימן שזה היה צריך לקרות, הייתי צריך להגיע אליו"
תחומי ההתמחות:
:: תיקון מזגנים
:: תיקון מקררים
:: תיקון מקפיאים
:: התקנת מקררים
:: התקנת מזגנים
הדבר שהכי מאתגר אותו בעבודה הוא ללמוד דברים חדשים, גם אחרי שנים רבות בתחום. " לפעמים אני נתקל במכשירים או טכנולוגיות חדשות שאני לא מכיר. אז אני אומר ללקוח שאת המקרר הזה אני עוד לא מכיר, שיפנה לבעל מקצוע אחר, ואז הולך ללמוד אותו."
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.