היה מצוין, פשוט מעולה. מחיר טוב לדעתי, אמין, הגיע בזמן שאמר ועבד נקי ומסודר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
טליה ש. ירושלים.
משוב: 08/05/2023
תיאור השירות:
התקנת מזגן רגיל בדירה.
חוות דעת:
לירון היה באמת מקסים, הוא עשה עבודה ממש מכל הלב, עשה מעל ומעבר וניקה אחריו. נקבעה שעה והוא הגיע אחריה.
איכות
10
זמנים
8
יחס
10
10
כללי
איריס משען, ראשון לציון.
משוב: 15/09/2024
תיאור השירות:
תיקון סתימה במזגן וגם התקנה של מזגן חדש.
חוות דעת:
אני מאוד מאוד מאוד מרוצה! מקצועי, מחירים טובים בעיניי, אדיבים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
שוקי זילברצן, ראשון לציון.
אשרור: 11/09/2024
משוב: 09/07/2024
תיאור השירות:
בדיקת מזגן מיני מרכזי.
חוות דעת:
הוא עשה בדיקה למזגן שמקרר סביר אך לא מספיק חזק. האופציה של החלפת המיני ירדה מהפרק ועלתה אופציה של התקנת מזגנים חדשים, בשלב זה הוחלט לא לבצע את ההתקנה. הוא היה בסדר גמור!
איכות
9
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
אביחי הורוביץ, מודיעין.
משוב: 03/09/2024
תיאור השירות:
התקנת 2 מזגנים.
תמונות מהשטח:
חוות דעת:
הייתי מרוצה במאה אחוז! עשה עבודה מעולה, נקייה ועם אווירה טובה. מקצוען אמיתי ויחס אישי. ממליץ מאוד!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
מורן ברוקס, חולון.
אשרור: 30/08/2024
משוב: 01/07/2024
תיאור השירות:
החלפת כבל במזגן.
חוות דעת:
היה ממש מצוין מכל הבחינות! היה חשוב לי שהתקלה תטופל באותו היום. לירון הגיע בשעה מאוחרת וטיפל בתקלה במקום. נתן שירות מקצועי ואמין ובמחיר הוגן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
עדי אל, חולון.
משוב: 21/08/2024
תיאור השירות:
התקנת מזגן מיני מרכזי מחברת אייר קור 6 כוח סוס כולל התקנת דמפרים.
חוות דעת:
לירון היה נחמד, עשה עבודה מדהימה ונתן שירות מדהים. מגיעים לו כמה שיותר כוכבים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גבריאל לוי, גבעת שמואל.
אשרור: 19/08/2024
משוב: 20/06/2024
תיאור השירות:
אספקת והתקנת מזגן עילי מחברת פמילי 1.5 כוח סוס.
חוות דעת:
היה בסדר גמור, הוא היה מקצועי, מהיר והמחיר היה סביר בעיניי.
איכות
9
מחיר
8
זמנים
9
יחס
10
9
כללי
משה רדי, תל אביב.
אשרור: 15/08/2024
משוב: 16/06/2024
תיאור השירות:
תיקון מזגן.
חוות דעת:
היה מעולה! שירות מהיר, אדיב ומקצועי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 38 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשטכנאי מזגנים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני והתקנות מזגנים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
תעודת טכנאי
אודות
לירן מתעסק בכל תחומי מיזוג האוויר. הוא מספר: ״אני מאוד אוהב את העבודה שלי. הכי אני אוהב להגיע ללקוחות שהיו אצלהם בעלי מקצוע הן התיקונים והן בהתקנות ולא הצליחו לתת ללקוח את המענה המדוייק שלו וכאן אני נכנס לתמונה. עשרות לקוחות מרוצים. עשרות לקוחות שבדקה ה90 קראו לי והצלחנו ביחד להגיע לתוצאות הרצויות ולתיאום ציפיות של הלקוחות״.
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.