היה מעולה, עזרא עשה יופי של עבודה ואני ממש מרוצה מהשירות שלו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
פרץ שטינברג, בת ים.
משוב: 19/02/2020
חוות דעת:
היה ממש אחלה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
ציפי יעקובי, בת ים.
אשרור: 11/07/2017
משוב: 19/03/2017
תיאור השירות:
החלפת מאיץ בדוד שמש.
חוות דעת:
היה בסדר גמור. הוא היה נחמד והוגן, הכל!
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אביב אינורן, חולון.
משוב: 17/05/2017
תיאור השירות:
תיקון דוד שמש.
חוות דעת:
הוא היה מצוין.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
הילה כהן, פתח תקווה.
אשרור: 06/03/2017
משוב: 15/02/2016
תיאור השירות:
החלפת דוד חשמלי בשל נזילה.
חוות דעת:
היה מעולה! פניתי אליו בערב וביקשתי שיגיע מהר כי הנזילה גדולה ואין לנו מים. היה חשוב לטפל בזה מהר כי בתי חזרה מחול ורציתי שתוכל להתקלח. הוא הגיע למחרת בבוקר מוקדם ככל האפשר, אבחן את התקלה, נתן פתרון זמני ולאחר מכן באותו היום הגיע לבצע את ההחלפה מבלי שמישהו מבני הבית היה נוכח (הדוד בחדר המדרגות) , לא רצה לקבל תשלום עד שוודא שהכל בסדר וגם הקל עלינו בצורת התשלום. קבלתי את החשבונית והאחריות בתיבת הדואר. בקיצור מושלם. תודה רבה עזרא.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אמיר ב. חולון.
משוב: 05/04/2015
תיאור השירות:
החלפת גוף חימום בדוד שמש.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור ותיקן הכל!
גם המחיר היה הוגן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 1857 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשטכנאי דודי שמש רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקון והתקנות דודים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
אודות
עזרא התחיל את דרכו בתחום הדודים יחד עם אחיו. אחיו עסק אז בתחום האינסטלציה, ועזרא, שלמד ממנו את העבודה, אהב את העיסוק דווקא בדודי שמש וחשמל והתפתח בכיוון.
"אני משתדל לבצע את העבודה כמו שהייתי עושה אותה בבית שלי", אומר עזרא. "אני משתדל שהיא תהיה כמה יותר מקצועית, חשובה לי מאוד שביעות הרצון של הלקוח ולא רק הפרנסה."
הוא נשוי ואב לארבעה. אישתו תאומה ואחותו תאומה, מה שגרם לו, כנראה, להביא לעולם זוג תאומות. הוא טוען שאף אחד מהארבעה לא מתכוון להמשיך אותו בתחום הדודים.
הוא אוהב ים, בריכה וטיולים בשטח, ומעיד על עצמו שאם הוא לא היה בתחום הדודים, הוא כנראה היה סופר – הוא עסק בכתיבה מגיל קטן, אבל טוען ש "עברו הימים."
והשאיפות שלו לעתיד? "השאיפה היא לשמור על הלקוחות שלי ולהישאר במה שיש לי, לא מעבר לזה. לשמור על הקיים. אני מרוצה מהמקום שלי, כיף לי ואני אוהב את העבודה. אני אומר תודה לאלוהים כל יום."
עזרא עוסק בתחום דודי השמש והחשמל כבר 30 (!) שנה, ומנהל בגאווה את החברה שלו.
במקצוע שלו הוא מסופק מהעבודה עם הלקוחות. "אני אוהב לצאת מבית של לקוח אחרי שהוא מרוצה ושבע רצון. אני משתדל גם להתקשר יום או יומיים אחרי העבודה כדי לוודא שהכל בסדר. אנשים משלמים לי אז אני מרגיש מחויב אליהם, אני לא יכול לעשות חצי עבודה וללכת."
תחומי ההתמחות:
:: התקנת דודי שמש
:: התקנת דודי חשמל
:: תיקון והתקנת מערכות סולאריות
:: תיקון דודי שמש וקולטים
:: תיקון בוילר
בחברה של עזרא מעניקים שירות בתחום דודי השמש והחשמל, ועל כל עבודה ישנה אחריות.
שאלות ותשובות עם עזרא
לתשומת לבך!
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.