מוקד מידרג: 1-700-707-233

מיניבוס 8 מקומות מחיר

זה לא סוד שמיניבוסים מציעים את השילוב המושלם של נוחות וגמישות. עם מיניבוס 8 מקומות, תוכלו לצאת לדרך בקבוצה מצומצמת של חברים או בני משפחה, ולהנות מנסיעה נוחה ומרווחת. מחיר השכרת מיניבוס 8 מקומות לנסיעה קצרה נע בין 1,800-2,200 ויכולות להשתנות בהתאם למרחק ולמסלול הנסיעה. גללו קצת למטה ותמצאו כל מה שתצטרכו לדעת על מחיר מיניבוס 8 מקומות.


מיניבוס 8 מקומות מחיר

מיניבוס 8 מקומות - לא קטן מידי אבל מספיק אינטימי. לעומת השכרת אוטובוס או מיניבוס 20 מקומות, מיניבוס 8 מקומות מיניבוס 8 מקומות מאזן בין מרחב אישי ונוח לבין חווית נסיעה אינטימית ומגבשת עם החברים והמשפחה! והבונוס הכי גדול, לא תצטרכו להתפצל ל-2 מוניות ולהגיע בנפרד. 

הנה טווח המחירים הכללי שתשלמו על מיניבוס 8 מקומות:

מחיר מחיר מיניבוס 8 מקומות לנסיעה קצרה 1,800-2,200 ₪ (עד שעה לכל כיוון).

מחיר מחיר מיניבוס 8 מקומות לנסיעה ארוכה 2,200-3,500 ₪ (בין שעתיים לכיוון עד ליום טיול מלא).

 

הסעת מיניבוס לטיול

מה משפיע על מחיר מיניבוס 8 מקומות

תכנון נכון יכול לחסוך לכם כאבי ראש וגם כסף, לפני שאתם מתכננים מסלול, הנה כמה דברים שיכולים להשפיע על מחיר השכרת מיניבוס 8 מקומות:

מספר 1 מרחק נסיעה - המחיר של השכרת מיניבוס 8 מקומות תלוי במרחק הנסיעה. מן הסתם ככל שהמרחק גדל, צריכת הדלק, זמן הנסיעה ושחיקת הרכב עולים, וגם העלויות עולות בהתאם. 

מספר 2 זמני נסיעה - פקקים לא רק מעכבים אתכם בדרכים, יציאה בשעות הבוקר הפקוקות או בשעות אחה"צ יכולות להאריך משמעותית את זמן הנסיעה לגרום לבזבוז דלק מיותר.
טיפ טיפ שלנו: אם מתאפשר צאו לדרך בשעות המוקדמות של הבוקר (לפני 7:00) או בשעות הערב המאוחרות (אחרי 20:00), כשהתנועה דלילה יותר.

מספר 3 כביש אגרה - נסיעה בכבישי אגרה (כמו כביש 6) תייקר את המחיר של מיניבוס 8 מקומות ב -100 ש"ח נוספים.

מספר 4 שעות נוספות - יום עבודה סטנדרטי של נהגי הסעות מסתיים לאחר 9 שעות. כל שעת עבודה נוספת תחויב בתוספת תשלום של 10%. לדוגמה: נסיעה הלוך חזור מתל אביב לירושלים, בעלות של 2200 ש"ח כולל מע"מ, תכלול תוספת תשלום של 220 ש"ח לכל שעת עבודה נוספת.

סימן קריאה חשוב לציין: נהיגה רציפה של למעלה מ-12 שעות אסורה על פי חוק. לכן, אם אתם מתכננים טיול של מספר ימים, אתם צריכים לדאוג מראש לסידורי לינה מתאימים גם לנהג המיניבוס.

 

  מיניבוס תא מטען

דוגמאות להצעות מחיר - מיניבוס 8 מקומות

קביעת מחיר למיניבוס 8 מקומות יכולה להיות קצת מורכבת, בגלל שכמו שציינו קודם, היא תלויה בלא מעט גורמים. בגלל זה, אספנו לכם שתי הצעות מחיר שיעזרו לכם לעשות קצת סדר: 

 

אוטובוס מחיר נסיעה הלוך חזור מתל אביב לאזור ירושלים

נקודה הסעה עם מיניבוס 8 מקומות

נקודה מרחק נסיעה כולל: 130 ק"מ.

נקודה רכב הסעה ונהג צמוד ל-9 שעות.

נקודה איסוף מנקודה אחת.

מחיר סה"כ:  2,200 ש"ח כולל מע"מ. 

 

אוטובוס מחיר נסיעה כיוון אחד מאזור תל אביב לאילת

נקודה הסעה עם מיניבוס 8 מקומות

נקודה מרחק נסיעה כולל: 370 ק"מ.

נקודה איסוף מנקודה אחת.

מחיר סה"כ: 3,500 ש"ח לכיוון כולל מע"מ.

 

מיניבוס הסעות 8 מקומות

שירותי הסעות - חשוב לדעת

רגע לפני שאנחנו מתניעים, הינה כמה טיפים חשובים על השכרת מיניבוס 8 מקומות שכדאי שתדעו:


מספר 1 תנו מידע כמה שיותר מדויק. כאמור, מחירי הסעות מיניבוס הם דינאמיים ומשתנים בהתאם למרחק, צריכת הדלק, מספר העצירות ועוד. לכן, חשוב לסגור מראש עם נהג ההסעות את כל הפרטים כדי שהוא יוכל ידע לתת לכם הצעת מחיר מדוייקת. אל דאגה.

מספר 2 לא כל מי שמחזיק מיניבוס מורשה להפעיל חברת הסעות. שוק ההסעות בישראל לא תמיד מפוקח, חשוב לוודא שחברת ההסעות שאתם בוחרים בעלת רישיון הפעלה תקף.

מספר 3 לא תמיד נהגי ההסעות יהיו מוכנים להיענות לכל נסיעה. לדוגמה, נסיעה במיניבוס 8 מקומות לא תמיד כלכלית. הסיבה לכך היא שנסיעות קצרות במיניבוס בתוך העיר לא משתלמות לנהגי ההסעות, עלויות התפעול של המיניבוס והדלק, גבוהות יחסית. מומלץ לתכנן את הנסיעה מראש ולבדוק מראש עם חברת ההסעות אם היא זמינה לביצוע נסיעות מהסוג הזה.

 

מושבים במיניבוס

חברות הסעות מומלצות למיניבוס 8 מקומות

כבר ציינו שמיניבוס מציע נוחות וגמישות. אבל ידעתם שיש עוד מרכיב חיוני לא פחות? נהג חברמן שיהפוך את הנסיעה למושלמת. אספנו לכם רשימה של חברות הסעות מומלצות, לכל חברה יש דירוג ומשוב על כל נסיעה שנעשתה דרכה באתר, כך שתוכלו לבחור בקלות את החברה המתאימה ביותר לצרכים שלכם, נסיעה טובה!


;

שאלות נפוצות לדף זה

מה משפיע על מחיר מיניבוס 8 מקומות?

1. מרחק הנסיעה: ככל שהמרחק גדל, כך המחיר עולה, לכן כדאי לחשב מסלולים ונקודות עצירה מראש.

2. זמני נסיעה: נסיעה בשעות פקוקות גורמת לבזבוז דלק ומאריכה את זמן הנסיעה, מה שעלול להוביל לתוספת תשלום.

3. שעות נוספות: נהיגה מעל 9 שעות מחייבת תשלום נוסף עבור שעות נוספות.

4. כבישי אגרה: נסיעה בכבישי אגרה כרוכה בתשלום נוסף.

כמה עולה מיניבוס 8 מקומות?
  •  מחיר מיניבוס 8 מקומות לנסיעה קצרה 1,800-2,200 ₪ 
     
  •  מחיר מיניבוס 8 מקומות לנסיעה ארוכה 2,200-3,500 ₪.

אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק