מוקד מידרג: 1-700-707-233

איך לצבוע עץ צבוע?

צביעת רהיט עץ

צביעת עץ צבוע ממש דומה לצביעת עץ לא צבוע, אבל צריך להוסיף עוד פעולה אחת. קבלו את סדר הפעולות כדי לצבוע עץ צבוע, ממוספרות:

יד 1שיוף - הפעולה הראשונה היא שיוף. לפני שתתחילו צריך לשייף את הצבע הקודם מהרהיט. אפשר להשתמש בנייר זכוכית ואפשר להתשמש במכונה, אבל בזהירות כי שכבת הצבע דקה יחסית לרוב. 

יד 2ליטוש - השלב הבא בצביעת עץ צבוע הוא הליטוש. גם כאן משתמשים בנייר זכוכית או מכונה ועוברים על כל הרהיט כדי לוודא שהוא באותו עובי ונראה ישר. אם צריך כדאי למלא סדקים בעץ בשלב הזה. 

יד 3צבע - השלב הבא הוא הצבע. תמיד כדאי למרוח שתי שכבות של צבע לפחות, ולא יותר משלוש - כדי להבטיח את שרידות הצבע על הרהיט. שימו לב למרוח שכבות דקות! זה ממש משתלם בנראות הסופית. 

יד 4לכה - יש צבעים שמגיעים עם לכה ויש כאלו שלא. אם הצבע בלי לכה אז זה הזמן להוסיף אותה. יש לכה לעץ נגד מזיקים ויש כאלו שעוזרות להגן על הרהיט מפני השמש, בחרו אחת שמתאימה לצרכים שלכם. 

יד 5ייבוש - כמעט סיימתם ואתם יודעים איך לצבוע עץ צבוע ואתם בשלב הכי חשוב - הייבוש. חשוב לייבש את הרהיט לפי הוראות היצרן של הצבע והלכה ולא לגעת בו בכלל, אחרת חבל על כל העבודה הקשה :)


שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק