הוא אחלה, אני ממש מרוצה מהשירות, מהזמינות ומהמקצועיות. אני עובד עם הרבה בעלי מקצוע ורואים שהוא לעניין, הוא בדק וראה שהנזילה לא מהדוד שלנו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אלכס ב. ראשון לציון.
משוב: 29/06/2022
תיאור השירות:
תיקון מערכות סולרית.
חוות דעת:
היה מעולה, איש נחמד ונעים. מקצועי, מדויק, מחיר הוגן. ממליץ בחום!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
משה בידרמן, ראשון לציון.
אשרור: 29/05/2022
משוב: 16/12/2021
תיאור השירות:
תיקון קצר חשמלי בדוד שמש.
חוות דעת:
גבי מקצועי, יסודי וחביב. מחיר הוגן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אתגר צמיר, ראשון לציון.
משוב: 12/12/2021
תיאור השירות:
החלפת דוד תקול בדוד חדש.
חוות דעת:
כשתיארתי לו בטלפון את הבעיה הסביר לי מה הטיפול הנדרש. כשהגיע, ראינו שנדרשת החלפה של הדוד בגלל פיצוץ במיכל הישן. עשה מאמץ גדול להביא דוד חדש ולהתקין אותו עוד באותו היום (יום שישי). מעבר לכך - אדיב, מקצועי והוגן. ממליץ עליו בחום.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
שרית צברי, ראשון לציון.
משוב: 12/12/2021
תיאור השירות:
החלפת גוף חימום בדוד חשמלי.
חוות דעת:
מעולה! הגיע בזמן, עשה עבודה טובה, היה בסדר מבחינת מחיר והיה מאוד נחמד. אין תלונות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
תמיר מרום, ראשון לציון.
משוב: 31/10/2021
תיאור השירות:
תיקון דוד חשמל.
חוות דעת:
בא בזמן, עשה את העבודה כמו שצריך.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
מירב כ, ראשון לציון.
משוב: 13/05/2018
תיאור השירות:
תיקון תקלה בדוד שמש שכלל החלפת צינור.
חוות דעת:
הוא היה מצוין, מאוד מקצועי, נחמד ונתן שירות מעולה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 1027 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשטכנאי דודי שמש רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקון והתקנות דודים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
תעודת מתקין מערכות סולאריות
אודות
גבי נשוי ואב לילד ואת זמנו הפנוי הוא מבלה בטיולים בטבע יחד עם המשפחה
הוא נכנס לתחום במקרה, כשעבד כאיש שירות של חברת דודים, ואחרי 4 שנים החליט להיות עצמאי ולפתוח עסק.
גבי אוהב את החיוך של הלקוחות בסיום העבודה. "מכל עבודה אני יוצא עם חיוך בסוף. אני אוהב לראות שאנשים מרוצים ממה שאני עושה, כשהלקוח מרוצה גם אני מרוצה."
" לא הייתי עובד במשהו אחר", אומר גבי, "אני אוהב את התחום שלי, העבודה הזאת זו עבודה שאני באמת נהנה לעשות".
כששואלים אותו אם הוא יעזוב אי פעם את התחום הוא עונה, " דבר שעושים 24 שנים לא עוזבים בקלות. זה הדבר שאני יודע לעשות הכי טוב".
גבי עוסק בתחום המערכות הסולאריות כבר 24 שנה, ומנהל בגאווה את חברת זרמים .
גבי מעיד על עצמו שהוא מקצועי ובעל תודעת שירות גבוהה: "המטרה שלי היא לתת שירות ברמה גבוהה, והניסיון הרב שלי בתחום הופך אותי למקצועי מאוד בעבודה. מערכות סולאריות זה תחום שלא הרבה מבינים בו וצריך הרבה ידע ומיומנות".
תחומי ההתמחות:
:: התקנת מערכות סולאריות
:: החלפת קולטים לדוד שמש
:: תיקון דוד שמש
:: תיקון בוילר
:: תיקון קולטים של דוד שמש
:: תיקון מערכת סולארית
:: החלפת דוד במערכת סולארית
לצד לקוחות פרטיים, גבי גאה בעובדה שהוא עובד גם עם ועדי בתים וחברות ניהול שמתחזקות את הבניין.
בחברת "זרמים" מתמחים בתחום המערכות הסולאריות ודוודי השמש, ועל כל עבודה תקבלו אחריות לשלוש שנים.
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.