אין כאלה אנשים! הוא יוצא מן הכלל, פשוט אין מילים אחרות, היה ממש מקסים, הייתי מרוצה מהיחס שנתן, הוא ניקה אחריו, הסביר הכל ואמר מראש כמה יעלה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
מאיר כהן, משמר הנגב.
משוב: 17/07/2014
תיאור השירות:
תיקון במערת האינסטלציה.
חוות דעת:
הוא היה מצוין, הייתי מרוצה מהכל. הוא היה אמין, הגיע בזמן והיה חביב וידידותי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אשר רפפורט, להבים.
משוב: 03/12/2013
תיאור השירות:
תיקון נזילה בניאגרה סמויה.
חוות דעת:
הוא היה מעולה!! הוא עבד בצורה מקצועית ויסודית מאוד והיה נחמד. הרבה זמן לא פגשתי כאלה בעלי מקצוע שהם בני אדם דבר ראשון. אני מאוד ממליץ עליו :)
היתה בעיה שלא הסתדרה והוא לקח על עצמו לדבר עם פלסאון, הבוקר הוא צלצל אליי לומר שהוא דיבר איתם ושהם ישלחו חלקים חלופיים. הוא פשוט יצא גבר!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
ליאור ט. להבים.
משוב: 20/01/2013
תיאור השירות:
פתח סתימה בכיור, תיקון ברז 4 כיונים באמבטיה שהוציא זרם חלש.
חוות דעת:
היה בסדר, הוא פתר את הבעיה. בתיקון של הברז הוא פחות הצליח ואמר שצריך מנגנון אחר.
איכות
8
מחיר
9
יחס
9
8
כללי
אלכס פיצקניסקי, להבים.
משוב: 15/07/2012
תיאור השירות:
תיקון נזילה בניאגרה סמויה.
חוות דעת:
היה בסדר גמור, אני מאוד מרוצה! הוא היה זמין, נתן שירות טוב והיה יחס הגיוני בין המחיר שהוא לקח לעבודה שהוא עשה.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
8
9
כללי
ערן ברלב, עומר.
משוב: 29/11/2011
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בשירותים.
חוות דעת:
הוא היה מעולה! הוא עשה עבודה טובה מאוד. הוא מקצועי מאוד. הוא נחמד מאוד, אדיב וסלבני מאוד. הוא קצת יקר אבל הוא הוא עומד בזמנים ויסודי מאוד.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
9
יחס
10
9
כללי
דניאלה חן, עומר.
משוב: 03/06/2010
תיאור השירות:
החלפת מנגנונים בשתי ניאגרות בשירותים וחיזו ק ברז במטבח.
חוות דעת:
הוא אדם מקסים, מקרין אמינות, בעל מקצוע טוב. הוא הגיע באיחור של כ-20דקות אך הודיע על כך מראש(שלא כדרך בעלי מקצוע רבים אחרים). הוא טיפל בבעיה במקצועיות,
המחיר היה הוגן לחלוטין והוא אף עשה חיזוק ברז על חשבון הבית.
אני בשמחה אזמין אותו שוב אם ימשיך להיות הוגן ונעים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
9
10
כללי
זלצמן יצחק, נהורה.
אשרור: 25/01/2022
משוב: 26/11/2021
חוות דעת:
קיבלתי רושם של מקצועיות! אני מרוצה.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
אבנר לש, שדה משה.
משוב: 13/12/2021
תיאור השירות:
תיקון נזילה באסלה.
חוות דעת:
לא פתר לי את הבעיה בשלמותו. קצת ביאס.
איכות
7
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
תגובת העסק:
לאחר תיקון הנזילה באסלה נאמר ללקוחה שיתכן שיש נזילה סמויה, וניתנה הצעת מחיר לאיתור הנזילה. עם זאת, אינני נוהג להוציא לקוחות לא מרוצים, וצר לי שהלקוחה מרגישה ככה.
7
כללי
נעם ש. קרית גת.
אשרור: 12/12/2021
משוב: 12/09/2021
תיאור השירות:
התקנת ברזים במטבח, חיבור מדיח מחברת בוש והתקנת פילטר לטיהור המים.
חוות דעת:
השירות היה מצוין, לקח לו יותר זמן ממה שציפיתי אבל אני לא איש מקצוע אז אני לא יכול לשפוט בנושא. בסך הכל היה טוב, לא היו בעיות אחרי זה והוא עשה עבודה מעולה.
איכות
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 189 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
אודות
רונן התחיל את דרכו בעולם האינסטלציה כשעבד יחד עם אינסטלאטור אחר. מהר מאוד נוצר 'קליק' בינו לבין התחום והוא החל לעבוד לבד. מאז, רונן מתפתח כל הזמן, מתקדם, עובר הכשרות ולומד עוד ועוד כדי להעשיר את הידע המקצועי שלו.
כשהוא לא פותח סתימות או פותר בעיות צנרת אחרות, רונן מבלה באימונים של טאי צ'י כבר כמעט עשור! לעבודה באינסטלציה הוא מתייחס כמו משחק חידה – יש בעיה, וצריך למצוא לה פתרון מתאים. רונן נהנה מהאתגר וממציאת הפתרון הנכון ביותר עבור הבעיה ועבור הלקוח.
כמי שעוסק גם בתיקונים של צנרת קיימת וגם בהקמת צנרת חדשה, רונן רואה את שני צידי המטבע. כבר בזמן הקמת צנרת חדשה הוא לא מדלג על שום שלב ולא מפספס שום פרט – כך צופה את הבעיות מראש ומונע אותן.
בין העבודה כאינסטלטור והאימונים שמקרבים אותו להיות מאסטר בטאי צ'י, רונן הוא גם אבא ל – 3 בנים, ומחכה כבר ליום שיהיה אבא לבת .
על היושרה וההגינות שלו כבר כתבו לא מעט לקוחות. כשרונן הגיע לפתור בעיה בצנרת לאישה בת 90, הוא לא ציפה שכמה ימים לאחר מכן הוא יקבל מכתב הערכה מבנה, שמודה לו על ההגינות, האמינות, ובעיקר על האנושיות שהפגין. הלקוח סיכם וכתב שמעבר לזה שרונן הוא אינסטלטור מקצועי, הוא קודם כל בן אדם.
רונן מספק פתרונות למגוון בעיות אינסטלציה ונמצא בענף האינסטלציה מזה 5 שנים. רונן מתמחה בתיקון והתקנה של מנגנוני ניאגרות סמויות, ובהקמת תשתית אינסטלציה עבור בתים ובניינים חדשים.
"אני מספק שירות מקצועי ודוגל בהגינות, יושרה ואמינות לפני הכול" הוא מעיד.
תחומי התמחות
:: התקנה ותיקון ניאגרה סמויה
:: תיקון נזילות ובעיות רטיבות
:: תיקון פיצוצים בצנרת
:: פתיחת סתימות
:: הקמת קו ביוב ותשתית אינסטלציה
:: תיקוני צנרת מים וביוב
:: התקנת כלים סניטריים
אחריות
אחריות של 3 חודשים לתיקון.
אחריות של שנתיים לצנרת חדשה בבית.
שאלות ותשובות עם רונן
לתשומת לבך!
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.