החלפת גוף פנימי בדוד שמש בנפח 100 ליטרים עקב חלודה.
חוות דעת:
מני היה מעולה! הוא היה מקצועי וגבה מחיר הגיוני בעיניי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
9
10
כללי
אורן עטיה, תל אביב.
אשרור: 14/04/2024
משוב: 29/09/2023
תיאור השירות:
החלפת מפסק לדוד שמש, פירוק מערבל מים וניקוי מערכת סולארית.
חוות דעת:
מני הפנה אותי לאסי כי הוא לא היה פנוי, אסי היה אחלה ואפשר לסמוך עליו.
איכות
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
עמית מואיל, מיתר.
משוב: 04/01/2024
תיאור השירות:
החלפת משגיחום לדוד שמש.
תמונות מהשטח:
חוות דעת:
הוא היה מעולה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
איתמר קורן, תל אביב.
משוב: 05/12/2023
תיאור השירות:
איתור תקלה ותיקון מתג לדוד שמש.
חוות דעת:
הוא סך הכל נתן שירות טוב, הגיע בזמן אבל המחיר היה יקר לדעתי. מעבר לזה הוא עשה את כל מה שצריך בצורה טובה!
איכות
9
מחיר
3
זמנים
9
יחס
9
8
כללי
אבי א. באר שבע.
משוב: 27/11/2023
תיאור השירות:
אספקת והחלפת פלאנץ' ותיקון ההארקה בדוד על גג רעפים.
תמונות מהשטח:
חוות דעת:
הוא מצוין ועשה עבודה טובה. המחיר היה יקר לדעתי אבל הייתה תמורה למחיר וזה היה שווה כל שקל.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
9
יחס
10
10
כללי
לאון קאופמן, ראשון לציון.
משוב: 01/11/2023
תיאור השירות:
החלפת חלק תקול בדוד שמש.
חוות דעת:
הכול היה סבבה :)
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אדי שלום, באר שבע.
משוב: 02/10/2023
תיאור השירות:
החלפת גוף חימום.
חוות דעת:
היה אחלה!
איכות
9
מחיר
7
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
עירית י. כפר סבא.
אשרור: 23/07/2023
משוב: 23/04/2023
תיאור השירות:
תיקון דוד שחימם בחשמל אבל לא בשמש למרות שהקולטים תקינים.
חוות דעת:
היה בסדר גמור! הפתרון היה פשוט ביותר כך שלא היה במה להסתבך. השרברב היה הגון ולא ניסה להציג מצג שווא של תקלה מסובכת.
בבדיקה התברר שפשוט הברזים היו סגורים והתקלה נפתרה.
עלות הביקור נאמרה מראש, ונאמר שאם יש תיקון מחיר הביקור ייכלל בעלות הכוללת. השרברב ביקש סכום מסוים ואחרי דיבור התפשר על סכום מעט נמוך יותר. נראה לי קצת יקר ביחס למה שעשה (לפתוח ברז) מעבר לעלות הביקור עצמו. כמובן שלא מזלזלת בעצם זה שהיה נחוץ בעל מקצוע כדי לזהות את הבעיה.
איכות
9
מחיר
7
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 82 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשטכנאי דודי שמש רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקון והתקנות דודים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
אודות
מני, תושב העיר דימונה, נשוי באושר ואב ל-5, הוא בעל עסק בתחום האינסטלציה. הוא מספר כי העסק הוקם כדי לתת מענה לצורך של לקוחות בבעלי מקצוע הוגנים, שירותיים ומקצועיים. מני מעיד על עצמו כי הוא זמין למענה 24/7 על מנת לספק מגוון שירותי אינסטלציה ולתת פתרונות מבעיות קטנות בצנרת ועד להקמת תשתיות.
מני מספר כי "בנוסף אני עוסק בתחום חדש – התקנת דוד שמש עשוי נירוסטה שמופעל על ידי אפליקציה. הדוד חסכוני בחשמל ומונע הוצאות של תחזוקה עתידית. יש לו מערכת סולארית חכמה והוא משולב בקרה דיגיטלית המאפשרת שליטה בטמפרטורת המים מכל מקום. הדוד שורד לאורך שנים הודות להיותו עשוי נירוסטה (פלדת אל חלד), ומנגנון ההפעלה שלו מעניק שליטה דיגיטלית מלאה על הטמפרטורה. אשמח לתת לכם ייעוץ חינם ופרטים נוספים".
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.