מוקד מידרג: 1-700-707-233

מגשי אירוח לברית

כשזה מגיע לבחירת קייטרינג אין ספק שמגשי אירוח לברית הם לגמרי האופציה הקלה והזולה ביותר. אבל, כדאי לקחת בחשבון שמגשי אירוח לברית יכולים גם לגרום לבלבול לא קטן. בדיוק בגלל זה הגדלנו ראש והנה נולד לו מדריך מפורט לכל מה שאתם חייבים לדעת על מגשי אירוח לברית.בלונים

 

 


יתרונות וחסרונות מגשי אירוח לברית

מגשי אירוח הם בעצם מקבץ מנות אישיות  (למשל, כריכים, מיני פיצות, מגשי ירקות וכו') שמגיעות ארוזות ומוכנות כך שכל שנותר לכם הוא להגיש אותם.
 

יתרונות מגשי אירוח לברית

דובימחיר  - מגשי אירוח כמצופה זולים יחסית בהשוואה לקייטרינג שיש בו הגשה  (נרחיב על כך בהמשך).

דוביהתאמה לאירוע- מגשי אירוח כוללים בדרך כלל "פינגר פוד" קליל שלא דורש ישיבה או התעסקות.

דוביזמינות - ביחס לקייטרינג מורכב יותר שדורש ישיבה על תפריט, למגשי אירוח יש פורמט פשוט יותר. לרוב, כשמדובר על מגשי אירוח בסיסיים ללא מנות מיוחדת ניתן לבצע הזמנה גם בהתראה של שבוע לפני האירוע (יתרון משמעותי אם אתם מעדיפים לחכות לאחרי הלידה טפו חמסהחמסה). 
 

חסרונות מגשי אירוח לברית

דוביהגשה עצמית - אז לגבי עניין ההגשה… אמנם המנות מגיעות ארוזות ומוכנות אבל עדיין נדרש להגיש ולתפעל אותן.  אם בכל זאת החלטתם להזמין מגשי אירוח זה הזמן לסנג'ר איזה דודה שרופה כדי לוודא שההורים המאושרים יוכלו להתרכז בטקס עצמו ולהסיר לפחות דאגה אחת מהלב.

דוביבלת"מים (או מה שנקרא פשלות) - אז אם כבר דיברנו על תפעול, גם במקרה של שליח שאיחר, מנות שלא הגיעו, חוסרים וכו' אתם תאלצו להיות אחראים על כך. בניגוד לאירוע שבו יש מלצרים ואנשי צוות שמיומנים בתיקון פיקשושים במקרה של מגשי אירוח האחריות היא כולה עליכם.

 

מגש פינגר פוד מיני המבורגרים

מגשי אירוח לברית - הוצאות נוספות

אז אמנם כל העלויות הקשורות להגשה נחסכות מכם אבל יש עוד כמה דברים שכדאי לקחת בחשבון (תרתי משמע):

כוס מיץ תפוזים בקייטרינג לאירועים קטניםשתייה  - בדרך כלל, כשמזמינים מגשי אירוח אין אופציה לתוספת של שתייה. אבל, החדשות הטובות הן שאם תיקנו את השתייה בעצמכם סביר שתחסכו בעלויות (בהשוואה לשתייה קלה שמוזמנת דרך חברת קייטרינג).  אם אתם רוצים לפנק את האורחים שלכם בעמדת קפה, תוציאו את מכונת האספרסו מהבית, מלאו מיכל יפה כזה של קפסולות - יצא לכם גג 2 ש"ח לאדם על הקפסולות.

שולחן עץ עגול ציוד נלווה - לרוב, חברות הקייטרינג לאירועים קטנים שמספקות מגשי אירוח לא מספקות שירות של השכרת ציוד. לכן, כדאי להיערך מראש לזה שתצטרכו להזמין שולחנות, כיסאות וכו' בעצמכם דרך חברות של השכרת ציוד לאירועים.

שולחן אירוח לברית מילה

סוגים של מגשי אירוח לברית

סירעקרונית, ניתן להרכיב מגש אירוח מכל הבא ליד:  חלבי, בשרי, מתוק ומלוח, כשר וגם טבעוני.

אז נכון, אנחנו יודעים שחוץ מכל עניין המגשים יש לכם גם בחירת שם על הראש… אבל לפחות בבחירה של אחד מהם אנחנו יכולים להקל:

שקלכדאי לדעת שמגשים שכוללים בשר או דגים, יעלו יותר ממגשים על בסיס צמחוני או חלבי כי בדרך כלל דגים יקרים יותר ומתקלקלים מהר יותר.

לבאם אתם רגישים למשהו, למשל לגלוטן, כדאי לוודא מראש בחברת הקייטרינג האם היא תוכל לספק לכם מגשים עם מנות רלוונטיות. רוב בעלי הקייטרינג יוכלו להציע חלופה אבל לא תמיד המטבח יהיה לגמרי סטרילי.


מחיר מגשי אירוח לברית

מחיר טווח המחירים של מגשי אירוח נע בין 150-400 ש"ח פר מגש של כ-20 יח. כמובן שהמחיר מושפע מחומרי הגלם, האם המגש הוא בשרי או חלבי וכמובן סוג המנות. כך שאם תבחרו לפנק את המוזמנים שלכם בפינגר פוד יוקרתי שעשוי מבשר טרי ואיכותי המחיר יכול להגיע גם לכ- 500 ש"ח פר מגש ומעלה.

טיפטיפ! בגלל שמדובר במגשים שמגיעים במשלוח ולרוב לא דורשים קירור או חימום, כדאי לתזמן את ההגעה לכשעה לפני האירוע. כך תהיו בטוחים שלא יהיו איחורים מיותרים ויהיה לכם זמן לוודא שהכל הגיע ואין טעויות בהזמנה.

כמה להזמין? מומלץ להזמין כל סוג מנה פר אורח. כלומר, אם האירוע כולל 30 משתתפים אז כדאי להזמין 30 יח' מכל סוג (30 בורקסים, 30 כריכונים וכו'). כשמדובר על סלטים ומנות שקשה לכמת כדאי להתייעץ עם הספקים.

כסףכדי לעשות לכם סדר, ריכזנו פה מספר הצעות מחיר שקיבלו לקוחות מידרג עבור מגשי אירוח לברית:

 

קייטרינג טבעונימגשי אירוח חלביים עבור 20 מוזמנים:

סוג המגש

מס' יחידות

מחיק פר מגש

מגש אנטי פסטי

20 יח

250 ש"ח

מגש טורטיות

20 יח

300 ש"ח

מגש ירקות טריים

מגש קטן X 2

360 ש"ח

מגש מיני בורקסים

20 יח

230 ש"ח

מגש מיני כריכונים

20 יח

 350ש"ח

מגש פירות העונה

מגש גדול

400 ש"ח

פטריות ממולאות

24 יח

160 ש"ח

 

כסף סה"כ: 2,050 ש"ח כולל מע"מ.

 

קייטרינג טבעונימגשי אירוח בשריים עבור 20 מוזמנים:

 

סוג המגש

מס' יחידות

מחיק פר מגש

המבורגר ביס

25 יח' 

350 ש"ח

פלטת ירקות

מגש גדול

340 ש"ח

פלטת מטבלים

10 מטבלים לבחירה

220 ש"ח

פלטת פירות

מגש גדול

300 ש"ח

באן עוף אסייתי

20 יח'

450 ש"ח

כריכוני סלמון מעושן

20 יח'

320 ש"ח

מיני גביעי מוס פרווה

24 יח

250 ש"ח

 

סה"כ: 2,230 ש"ח כולל מי"מ.


חברות קייטרינג מומלצות במידרג

עשינו לכם תיאבון? איזה מזל שיש לנו רשימה של ספקי מגשי אירוח מומלצים שכל אחד מהם מדורג לפי חוות דעת של לקוחות קודמים, ממש כמוכם. לאחר השירות ניצור איתכם קשר על מנת לקבל חוות דעת.


;

אנשים שהתעניינו במגשי אירוח לברית התעניינו גם בזה...

אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק