היה פגז. הוא תיקשר איתי, הגיע בזמן, סיים לפני הזמן אפילו שהייתה אזעקה באמצע. הוא עשה הכל וגם הציע לנקות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
מושיק רילקס, ראשון לציון.
אשרור: 28/05/2024
משוב: 06/02/2024
תיאור השירות:
תיקון קצר בלוח חשמל.
חוות דעת:
הוא היה מצוין, ענה ישר, עשה בדיוק את מה שסיכמנו ופתר את התקלה בשנייה שהגיע. מקצועי לחלוטין.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
רונן אלמוג, ראשון לציון.
משוב: 27/05/2024
תיאור השירות:
תיקון שקע מזגן ותיקון ומיפוי לוח חשמל.
חוות דעת:
היה פשוט מעולה!
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
סהר דורי, ראשון לציון.
אשרור: 24/05/2024
משוב: 08/02/2024
תיאור השירות:
החלפת מפסק פקט למזגן והחלפת החוט של המזגן לתקני עקב התקנה לקויה של מתקין המזגן המקורי.
חוות דעת:
היה מעולה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
יעקב מזרחי, ראשון לציון.
אשרור: 11/04/2024
משוב: 15/01/2024
תיאור השירות:
התקנת שתי נקודות חשמל חדשות בסלון, הרכבת מסך על קיר.
חוות דעת:
היה מקסים! הרצל והבן שלו גבי אנשים מקסימים, בעלי מקצוע בחסד. ביצעו את התיקונים והשאירו בית נקי. גבו מחיר הוגן לדעתי. אני ממליץ בחום. תודה רבה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
בר כץ, ראשון לציון.
אשרור: 10/04/2024
משוב: 01/01/2024
תיאור השירות:
פתיחת פחת ראשי בלוח חשמל והשחלת צינור.
חוות דעת:
הוא היה מעולה ממש, חמישה כוכבים! הוא מקצועי, מגדיל ראש ואיש מקצוע אדיב מאוד!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
טובה רוזן, ראשון לציון.
משוב: 20/02/2024
תיאור השירות:
תיקון דוד שמש בעקבות בעיית מים חמים.
חוות דעת:
הוא היה נהדר, עמד במשימה, גבה מחיר סביר לדעתי והוא פתר את הבעיה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 870 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשחשמלאי רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של עבודות חשמל. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
רישיון
בתוקף עד 30/04/2025
אודות
אל תחום החשמל הגיע הרצל כבר לפני 40 שנה, כשהיה צעיר בן 18 ולמד בבית ספר מקצועי בתחום. בנו גבי התלבט האם להמשיך את המסורת המשפחתית או לפנות לתחום ההייטק, אך בסוף החליט להצטרף לאביו, וכבר 9 שנים שהם עובדים ביחד.
"אני מאוד מתחבר למקצוע", מספר גבי. "זה תחום מאוד רחב, ואני אוהב ללמוד כל הזמן ולחקור דברים חדשים".
הרצל נשוי כבר 34 שנה. וגבי? כרגע הוא רווק, אך לא לאורך זמן, בקרוב מאוד גם הוא מתחתן.
בעתיד הם היו רוצים להמשיך עם העסק שלהם, להגדיל אותו ולהרחיב את קהל הלקוחות.
אל תחום החשמל הגיע הרצל כבר לפני 41 שנה, כשהיה צעיר בן 18 ולמד בבית ספר מקצועי בתחום החשמל. בנו גבי התלבט אם להמשיך את המסורת המשפחתית או לפנות לתחום ההייטק. לבסוף החליט להצטרף לאביו לפני כ 11 שנים. גבי החל ללמוד הנדסאות חשמל וסיים בהצלחה. "אני מאוד מתחבר למקצוע", מספר גבי, "זהו תחום מאוד רחב ואני למד וחוקר דברים חדשים כל הזמן."
הרצל נשוי 36 שנים, וגבי נשוי מזה שנה. בעתיד הם מעוניינים להמשיך להגדיל את העסק ולהרחיב את קהל הלקוחות.
"אנחנו עסק משפחתי וחשוב לנו להיות ישרים עם הלקוחות שלנו ולתת שרות ומענה לכל תקלה במחירים הוגנים לכל הצדדים".
בעבר גרו הרצל וגבי בארה"ב וחזרו ארצה לפני כ 24 שנים. הם מספרים שאחד הדברים שהכי מאתגרים אותם הוא מציאת תקלות מסובכות. "יש גורמים רבים שעלולים להפתיע, כמו תקלה קטנה שמסתבכת, אבל האתגר הוא תמיד מציאת הפיתרון".
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.