הוא היה ממש אחלה, הוא בא לבדוק אם אפשר להתקין אצלנו גז ולא לקח עלות על ביקור.
איכות
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
בועז הריאל, גבעתיים.
משוב: 29/09/2019
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בכיריים גז.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור. הוא לא היה יקר ואמר שכנראה נצטרך להחליף אותם עוד כמה חודשים, כי הם ישנים. בגדול הוא עשה עבודה טובה והייתי מרוצה ממנו.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
י. י. רמת גן.
משוב: 05/05/2020
תיאור השירות:
תיקון גריל גז.
חוות דעת:
השירות היה טוב מאוד, הוא הסכים להגיע באופן מיידי, ממש לפני כניסת סגר והוא ביצע את העבודה היטב.
איכות
9
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
ע. א. תל אביב.
אשרור: 28/10/2021
משוב: 29/08/2021
תיאור השירות:
התקנה של תנור משולב גז.
חוות דעת:
היה ממש מעולה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
פרטי הלקוח שמורים במידרג
משוב: 02/01/2022
תיאור השירות:
תיקון דליפת גז.
חוות דעת:
היה עשר!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
פרטי הלקוח שמורים במידרג
אשרור: 14/04/2019
משוב: 14/03/2019
תיאור השירות:
איתור בעיית לחץ גז נמוך בדירה, פתיחת ברז בלון גז והגדלת חורים בדיזות של הכיריים.
חוות דעת:
יעקב בהחלט מקצוען והמחיר שלו בסדר גמור. הוא איתר את בעיית הגז ותיקן אותה כמו שצריך.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 6 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשטכנאי גז רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני גז. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.