הובלה של דירה בת 3 חדרים שכלל אספקת קרטונים ופירוק והרכבה.
חוות דעת:
הוא היה מצויין. הגיע בזמן עשה עבודה מהירה ונקייה. בנוסף גם עזר לי להתקין דברים בדירה החדשה למרות שזה לא מתפקידו. אני מרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 1 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשמוביל רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של הובלות. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
אודות
ויקי מספר שהגיע לתחום ההובלות כמעט בטעות "אחרי שהשתחררתי מהצבא עסקתי בכלל במכירה של רהיטים, אבא שלי ז"ל הציע לי להתעניין בהובלות, החלטתי לקחת את העבודה ומשם התגלגלתי למקצוע"
כשהוא לא רץ בין הובלה להובלה הוא מספר שהוא אוהב במיוחד לבלות עם אשתו ושני הילדים שלו, בן ה-17 ובת ה-14.
חוץ מזה, הוא חובב גדול של דיג "אני נמצא המון שעות בים בסירה שלי, עם חברים טובים ושמח תמיד להביא דגים לכל מי שרוצה".
אם תשאלו אותו איפה הוא רואה את עצמו בעוד כמה שנים הוא יעיד "אני אוהב את המקום שאני אמצא בו, ושואף להמשיך לעשות את מה שני אוהב עוד שנים רבות"
מידע מקצועי
ויקי נמצא בתחום ההובלות כבר 26 שנים ועצמאי ממש מתחילת דרכו, ומבצע הובלות של משרדים ודירות.
הוא מעיד שהדבר האהוב עליו במקצוע זה המפגש עם האנשים "אתה נתקל בסיפורים מעניינים של אנשים, גם בדברים הטובים והפחות טובים, ואני מתחבר לזה במיוחד".
ואם תשאלו אותו מה הכי מאתגר אותו בעבודה הוא ישיב "שהכי חשוב לו בסוף של יום להוציא את הלקוח מרוצה"
שאלות ותשובות עם ויקי
רגע לפני קבלת המספר...
כדי לצפות בפרטים רק צריך להבטיח לנו לדרג אחרי קבלת השירות.
בכל זאת, קוראים לנו מידרג והשם
מחייב
לכן, בחלונית הבאה נבקש ממך שם וטלפון כדי לאסוף ממך דירוג בהמשך.
אפשר לסמוך עליך שנקבל ממך דירוג אחרי השירות?
אנחנו אוכלים דירוגים לארוחת בוקר
הקטע שלנו זה שכל המשתמשים מדרגים אחרי קבלת השירות. רק ככה הדירוגים באתר נשארים תמיד אמינים ורלוונטים, ואפשר להציג את בעלי המקצוע הכי מומלצים בשבילך, וגם בשביל כל השאר :)
טוב לראות אותך פה שוב
מזכירים לקחת את פרטי העסק - רק אם צריך שירות.
חבל שנתקשר בהמשך לקחת ממך דירוג סתם, ונחזור בידיים ריקות.
אין דבר ששובר לנו את הלב כמו לחזור בלי דירוג הביתה
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.