טיפול תקופתי והעברת טסט ברכב מסוג יונדאי I25 שנת 2011.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור והמחיר היה הוגן בעיניי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
רן ב. תל אביב.
אשרור: 14/10/2020
משוב: 15/06/2020
תיאור השירות:
הכנה לטסט ומעבר טסט.
חוות דעת:
הייתי מרוצה מאוד, היה מצויין ממש!
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
חן סלע, באר שבע.
משוב: 18/09/2020
תיאור השירות:
טיפול שנתי 15,000 כולל החלפת פילטרים במזגן ברכב מסוג סוזוקי ספלאש.
חוות דעת:
היה בסדר, קיבל אותי ישר, הסביר לי מה עושה ותוך שעה סיים.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
9
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 3 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשמוסך רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של טיפולים ותיקונים לרכבים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
אודות
שאלות ותשובות עם ולנטין
סינון לפי: 3 חוות דעת מקהילת עובדי מטריקס
לתשומת לבך!
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.