מוקד מידרג: 1-700-707-233

טפט לדלת זכוכית

דלת הזכוכית שלכם שקופה מידי ואתם צריכים קצת פרטיות? טפט לדלת זכוכית יאטום את הזכוכית ויוסיף לעיצוב של הדלת. תוכלו לבחור טפט לדלת זכוכית במגוון בצבעים ובדוגמאות שונות - זה הזמן להוציא את הצד היצירתי שבכם. סקרנים לדעת עוד על הדבקת טפט על דלת זכוכית? תמשיכו לקרוא


טפט לדלת זכוכית

טפט לדלת זכוכית תוכלו להדביק על דלתות פרופיל בלגי, ויטרינות, דלת כניסה ליחידות דיור ודלתות עץ זכוכית. אם טפט לדלת הוא דבר שבשגרה אצלכם, אתם כבר יודעים שיש לא מעט סוגים. אבל, לדלת זכוכית מתאים אחד ויחיד - טפט PVC. אולי אתם מכירים אותו בשמו השני, טפט ויניל, שזה גם החומר שממנו הוא עשוי.

טיפה יש כמה סוגים של טפט PVC  לדלת זכוכית: אינפיל, פולימר ווינוריט. שלושת הסוגים נחשבים לטובים ועמידים. אבל אם אתם מצפים דלת זכוכית באמבטיה, מומלץ לבחור בטפט אינפיל כי העמידות שלו למים טובה יותר. מה לעשות, לא כולם שחיינים מחוננים. 😊

סימן קריאה חשוב לדעת: הטפט שאנשי טפטים מדביקים על דלת זכוכית הוא אטום, כמו טפט לדלת רגילה. הטפט האטום נותן פרטיות, ככה שמי שעובר ליד דלת הזכוכית לא יראה אותכם או את הצללים. אם אתם מחפשים טפט חלבי לדלת זכוכית, תצטרכו לפנות לאנשי ציפוי חלונות.

 

טפט פרחים לדלת זכוכית

טפט לדלת זכוכית - מה חשוב לדעת?

נקודה בועות אוויר - הדבקת טפט על דלת זכוכית אולי לא נשמעת כמו עבודה קשה במיוחד, אבל לא מומלץ בכלל לעשות את זה לבד. בגלל שהזכוכית חלקה, אין לאוויר שכלוא בין הטפט לזכוכית לאן לצאת. מה שאומר, שהרבה יותר קשה להתמודד עם בועות האוויר. כדי שהעבודה תראה נקיה ואיכותית, כדאי להיעזר באיש טפטים.

נקודה עם חרטות - אם קמתם בבוקר והחלטתם שטפט לדלת זכוכית זה כבר לא בשבילכם, תוכלו להוריד אותו בלי להשאיר סימנים על דלת הזכוכית. תוכלו כמובן גם להחליף אותו בטפט לדלת זכוכית בעיצוב או בצבע אחר.

נקודה איזה חום היום - דלת זכוכית קולטת את האור שמגיע מבחוץ ומפיצה חום בחדר. נכון, יש ימים שזה לגמרי נחמד להתחרדן בשמש. אבל, בחודשי הקיץ, כשתרצו לשמור על טמפרטורות נמוכות יותר, הטפט האטום לדלת זכוכית יעזור לכם להפחית את צריכת החשמל של המזגן שיקרר מהר יותר.

 

טפט לדלת זכוכית בחדר ילדים

אספקת והתקנת טפט לדלת זכוכית

אחרי שאתם יודעים את כל הפרטים על טפט לדלת זכוכית, בואו נפטפט על האספקה וההתקנה שלו. הנה שלבי הדבקת טפט לדלת זכוכית:

מספר 1 בשלב הראשון, תשלחו לאיש הטפטים תמונה של דלת הזכוכית עליה תרצו להדביק טפט. אל תשכחו לצרף מידות 😊. מהתמונה, איש הטפטים יוכל להבין את מורכבות העבודה.

מספר 2 בשלב השני, מדביק הטפטים ישלח לכם בווטסאפ קטלוג של טפטים לדלת זכוכית, ממנו תוכלו לבחור את הטפט החביב עליכם. בכל זאת, לטנגו צריך שניים 😊.

מספר 3 בשלב השלישי, איש הטפטים יגיע אליכם להדבקת טפט לדלת זכוכית. הוא יחתוך את הטפט לפי המידות המתאימות. אחר כך, הוא ידביק את הטפט עם מגבים מתאימים ויוודא שאין בועות אוויר, לא עלינו. זהו! יש לכם טפט על דלת הזכוכית. 

 

טפט על זכוכית

מחיר טפט לדלת זכוכית

מחיר מחיר טפט לדלת זכוכית נע בין 600-700 ₪ לכל צד.

סימן קריאה חשוב לדעת: המחיר כולל אספקה והתקנה של טפט לדלת הזכוכית.

שימו לב שימו לב: ככל שהעבודה מסובכת יותר, כלומר יש יותר חיתוכים לעשות, המחיר יהיה בטווח העליון.


אנשי טפטים מומלצים להדבקת טפט לדלת זכוכית

אחרי שקראתם את כל המידע על טפט לדלת זכוכית, הגיע הזמן להדבקת טפט על דלת זכוכית. בשביל זה, הכנו לכם רשימה של מדביקי טפטים מומלצים להדבקת טפט לדלת זכוכית.


;

שאלות נפוצות לדף זה

באיזה טפט משתמשים לדלת זכוכית?

טפט PVC, הוא עמיד במים.

אפשר להדביק טפט גם על ויטרינות מזכוכית?

בהחלט!

מה מחיר טפט לדלת זכוכית?

בין 600-700 ₪ לצד. בחלק מהפעמים, תוכלו לקבל הנחה על הדבקת שני צדדים.

אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק