לצערי נאלצת לערוך את חוות הדעת הראשונה שנתתי מאחר ונראה לי כעת כי העצה שנימרוד נתן לא היתה כדי לחסוך לנו כסף אלא כדי לחסוך לעצמו עבודה קשה. בפועל נמרוד נתן את העצה וברח. משום מה סמכנו עליו ושילמנו כסף כדי לשנות את המזגן בהתאם אך מהר מאוד המזגן התקלקל ותקלה גררה תקלה, סה"כ 4 תקלות בחודש וחצי, מה שהביא למסקנה המתבקשת שבכל זאת צריך להחליף מזגן. כך שיצא שבסופו של דבר שילמנו הרבה יותר כסף. שתיים מהתקלות הוא תיקן וכל פעם נאלצתי לחכות לו כמעט שבוע. ושוב, חיכיתי לו כי משום מה סמכתי עליו. חשוב לציין שאלו ימים רותחים והייתי עם שלושה ילדים קטנים בבית. כשהתלוננתי בפניו על כך שזה לא הגיוני לתת לי לחכות כל כך הרבה זמן וביקשתי שיתעדף אותי על פני איזשהי התקנה הוא עוד העיז לומר לי בצורה כזאת או אחרת שאני לא אנושית. בסיכומו של דבר, לצערי הבנתי שאת נימרוד מעניין רק הכסף והעבודה הקלה והפשוטה יותר.
דירוגים:
כללי
5
איכות
5
מחיר
2
זמנים
9
יחס
7
גירסאות קודמות
גירסה 1
| התקבלה ב -16/06/2020
חוות דעת:
הוא חסך לי המון המון המון כסף. אמרתי שברגע שתתקשרו אני חייבת לציין אותו ואת מה שהוא עשה.
אנחנו רצינו להסיר איזה שרוול של מזגן שירד מהקומה העליונה למטה והיווה בעצמו תקלה בטיחותית, ולשים במקומו מזגן עילי רגיל. נימרוד קודם כל עלה לגג ובדק את המזגן ואמר שהוא במצב טוב. הוא הציע פשוט שנעביר את השרוול בשביל שלא יהווה סכנה, וזה משהו שאני יודעת שהקבלן יעשה לי בכלום כסף.
הוא אפילו לא לקח תשלום על הביקור. "התפקיד שלי זה לתת את הפתרון הכי טוב", הוא אמר. היה מדהים. עוד לא נתקלתי במישהו כזה.