מוקד מידרג: 1-700-707-233
ג'רמי ב. טלמון.
משוב: 26/02/2025

תיאור השירות:
בדיקת מזגן.
חוות דעת:
הוא עשה בדיקה כי המזגן שלי הפסיק לעבוד והופיע תקלה E2. אחרי בדיקות הוא אמר שהכרטיס מת ושזה יעלה לי כמו מזגן חדש. מדובר על מזגן בין 3 שנים שהדלקתי אותו אולי 5 שעות במצטבר במקסימום. כמה ימים אחרי, השכנה שלי אמרה שיש לה את אותה תקלה ושהיא הזמינה טכנאי שאמר שזה קבל שנשרף והוא החליף אותו תמורת כמה מאות. התקשרתי שוב למור, שאלתי אותו אם הוא בדק את הקבל כי זה בדיוק מה שקרה לשכנה, הוא התחיל להרים קול, אמר לי שהוא יודע את העבודה שלו יותר טוב ממני והוא יודע מה הוא עושה. הצעתי לו לבוא לבדוק שוב והוא אמר לי שזה יעלה לי עוד ביקור נוסף. עזבתי את הנושא. כיום (אחרי חצי שנה) החלטתי לטפל בעניין ויצרתי קשר עם הטכנאי של השכנה. הוא הגיע ואחרי בדיקות קצרות אמר שצריך פשוט להחליף קבל ועכשיו המזגן עובד מצוין.
דירוגים:
כללי
3
איכות
3
מחיר
5
זמנים
8
יחס
3

גירסאות קודמות

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק