ההתרשמות שלי הייתה שהוא היה אמין, המחיר היה קצת יקר כי הוא בא לבדוק את המקרר ואבחן שכדאי להחליף אותו.
איכות
10
מחיר
8
יחס
10
9
כללי
יוסי גולן, פתח תקווה.
משוב: 18/06/2024
תיאור השירות:
בדיקת מוט חולץ במקרר.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור, אמין, בסוף אמר שלא שווה לתקן אז קניתי מקרר חדש.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אופיר קליין, פתח תקווה.
אשרור: 16/06/2024
משוב: 22/08/2023
תיאור השירות:
ייעוץ טלפוני עבור תיקון מקרר מחברת אלקטרה.
חוות דעת:
הוא היה מאוד אדיב, אדם מאוד נעים.
איכות
10
יחס
10
10
כללי
יעקב פדר, פתח תקווה.
אשרור: 05/06/2024
משוב: 24/08/2023
תיאור השירות:
תיקון כרטיס אלקטרוני כולל שליחה למעבדה במקרר מחברת אמנה.
חוות דעת:
העבודה נעשתה בשביל אישה מבוגרת. הוא היה זמין בווצאפ, לפני שהגיע ביקש תמונות כדי לאתר את התקלה. כשהוא הגיע הוא ישר הבין את הבעיה ולקח את הכרטיס לתיקון במעבדה, הוא החזיר אותו כבר באותו היום.
איכות
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
יהודית ג. פתח תקווה.
משוב: 04/06/2024
תיאור השירות:
איתור תקלה במקרר.
חוות דעת:
היה מצוין ביותר! הייתי מרוצה ממש מהכל! הוא דייקן והגיע בשעה שאמר, נעים הליכות ומקצועי. מומלץ.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
מאיר ארנקרנץ, פתח תקווה.
אשרור: 31/05/2024
משוב: 28/08/2023
תיאור השירות:
החלפת נורה במקרר מחברת SHARP.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור, היה הוגן, ציין בדיוק מה הבעיה, מבחינת המחיר הוא הוריד מעט כי לא היה מדובר בתקלה שקראתי לו, היה בסדר גמור והוא בחור נחמד.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
גמליאל מלול, פתח תקווה.
אשרור: 22/05/2024
משוב: 19/10/2023
תיאור השירות:
בדיקה עבור מקרר.
חוות דעת:
ניסים נתן שירות מעולה אבל המחיר היה מעט יקר בעיניי.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
אהוד ש. פתח תקווה.
אשרור: 31/03/2024
משוב: 14/09/2023
תיאור השירות:
טיפול בסתימה בצינור הניקוז במקרר.
חוות דעת:
אין לי מילים לתאר! ניסים שהוא ראשית כל אדם נחמד ואדיב, הגיע ממש במהירות, הסביר לי בדיוק את מהות התקלה וטיפל בה במהירות ובמקצועיות. וגם המחיר היה הוגן ביותר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אריאלה גילצר, פתח תקווה.
אשרור: 24/12/2023
משוב: 24/08/2023
תיאור השירות:
תיקון מקרר מסוג crown.
חוות דעת:
מעולה, הייתי מרוצה מהכל!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 1376 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשטכנאי מקררים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקון מקררים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
אודות
ניסים תמיד הבין שהצד הטכני זה הצד החזק שלו, אבל חיפש את המקום שיעשה לו טוב. רק כשהוא הגיע לתחום של תיקון מוצרי חשמל – הוא הבין שזה מה שהוא צריך לעשות בחיים.
"אני מקבל המון סיפוק ברגע שאני מצליח לפתור תקלה, זה נותן לי מוטיבציה. בתחום הזה צריך גם לצאת מהקופסה, למצוא פיתרון יצירתי ולא ישר להחליף חלקים. אני משלב בין היצירתי לטכני והתחום הזה עושה לי טוב. לכל בנאדם יש משהו שהוא אוהב רק צריך למצוא אותו- אני מצאתי."
הוא גר בקיבוץ, נשוי ואב לארבעה – כולם בנים אם שאלתם, ומגדל כלב. כשהוא לא מתקן מוצרי חשמל הוא מטייל עם המשפחה, או עסוק בפירוק והרכבה. "אני לוקח את החלקים שהלקוחות זורקים, ותוך כדי פירוק שלהם מנסה ללמוד עליהם עוד."
אם הוא לא היה טכנאי מוצרי חשמל, הוא טוען שככל הנראה היה צורף. אבל אנחנו אומרים – סוס מנצח לא מחליפים
ניסים הוא טכנאי מוצרי חשמל, ומנהל בגאווה את העסק שלו, שאותו הקים אחרי שהבין שהייעוד שלו זה להיות עצמאי.
"הקשר עם הלקוחות מאוד חשוב לי. הרבה פעמים אני מנסה לתת ללקוחות מענה בטלפון, כדי לחסוך להם את ההגעה שלי. ככה הלקוח גם מקבל מענה ויחס טוב, וגם יוצא מרוצה."
יש לו תעודת טכנאי ותעודת מנהל עבודה בכיר, והוא מחפש ללמוד ולהתפתח כל הזמן. "השאיפה שלי היא להתקדם כמה שיותר וליצור לעצמי קהל לקוחות. הטכנולוגיה כל הזמן מתפתחת, ואני אוהב ללמוד דברים חדשים."
תחומי ההתמחות:
:: תיקון מקררים
:: תיקון מכונות כביסה
:: תיקון תנורי אפייה
:: תיקון מדיחי כלים
:: תיקון מייבשי כביסה
בעסק של ניסים מתמחים בתיקון מוצרי חשמל במגוון רב של דגמים וחברות, ועל כל עבודה ניתנת אחריות.
שאלות ותשובות עם ניסים
לתשומת לבך!
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.