ניסים היה מקסים! הוא בדק את מה שהיה צריך לבדוק ואמר שלא שווה לתקן. השירות, האדיבות והעצות שנתן לי, הכל היה ממש בשמחה. גם מבחינת זמנים הוא היה מעולה. לדעתי זה קצת יקר אבל זה המחיר שהוא גם ציין מראש באתר.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
יהודה דרסינובר, אלעד.
משוב: 13/12/2021
תיאור השירות:
בדיקה של מקפיא.
חוות דעת:
היה מצוין! הוא הגיע בזמן, היה נחמד ובדק ביסודיות. לבסוף הוא הפנה אותנו למישהו אחר כשהבין שהעבודה גדולה עליו ולא גבה תשלום כלל. אני מודה לו על האמינות שלו וממליצה עליו בחום! כל הכבוד לו :)
איכות
10
יחס
10
10
כללי
מאיה ב. תל אביב.
אשרור: 13/03/2025
משוב: 12/01/2025
חוות דעת:
הייתי מרוצה מאוד, היה מצויין ממש! ניסים הגיע מהר, עשה אבחון של התקלה וביושר רב אמר שאין טעם להשקיע בתיקון כי התקלה תחזור על עצמה. גבה תשלום מינימלי עבור ביקור בלבד. חסך לי כסף ועוגמת נפש. אמין ביותר !
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אילן פרידמן, פתח תקווה.
אשרור: 04/03/2025
משוב: 25/12/2024
תיאור השירות:
זיהוי וטיפול בתקלה משביתה של מקרר LG.
חוות דעת:
ניסים הוא איש מקצוע מקסים ושירותי.
הגיע בדיוק בזמן שנקבע, בדק ביסודיות ונתן הסברים טובים על המסקנות ותהליך התיקון. עשה מעל ומעבר כדי לפתור במהירות.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אנדשאו דבב, ראש העין.
משוב: 04/03/2025
תיאור השירות:
החלפת מאוורר לתיקון מקרר מכוסה קרח.
חוות דעת:
בגדול היה בסדר.
איכות
8
מחיר
8
זמנים
9
יחס
9
8
כללי
מיכאל פ. תל אביב.
אשרור: 23/02/2025
משוב: 27/10/2024
תיאור השירות:
תיקון מקרר אמנה.
חוות דעת:
ניסים מאוד הגון. הייתה לנו בעיה בלתי פתירה שהשביתה לגמרי את המקרר טוטל לוסט. הוא לא ניסה להציע תיקון שווא ולקח רק מחיר ביקור הוגן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
יהודה וייס, פתח תקווה.
משוב: 07/01/2025
תיאור השירות:
תיקון קצר של מקרר שמקפיץ את הפחת כל 10 שעות.
חוות דעת:
היה מצויין! ניסים עלה מהר על התקלה ותיקן על הצד הטוב ביותר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
נעמי נגר, ראש העין.
משוב: 05/01/2025
תיאור השירות:
הפשרת ופינוי קרח ממקרר סמסונג.
חוות דעת:
הייתי מרוצה מהכל! מקרר סמסונג שהתחיל להקפיא את עצמו, גושי קרח ורטיבות. ניסים התותח צ'יק צ'אק פירק את החלקים שצריך והפשיר אותם. מראש הוא אמר לי שזו תקלה שקיימת במקררי סמסונג והפתרון זה או להחליף חלק (דבר שעולה הרבה כסף) או מקרר חדש. אמרתי לו שאני מעדיפה כבר לשלם על תיקון על אף שהוא הסביר לי שזו תקלה שתחזור על עצמה. הוא היה מאוד אמין וכנה איתי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
שלומי להב, פתח תקווה.
משוב: 29/12/2024
תיאור השירות:
אספקת והחלפת כרטיס אלקטרוני במקרר מחברת Haier.
חוות דעת:
הוא היה מדהים! הוא נסע במיוחד בבוקר כדי להביא את הכרטיס.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
שושנה חורי, גבעת שמואל.
משוב: 26/12/2024
תיאור השירות:
תיקון מקרר.
חוות דעת:
היה סבבה לגמרי!
היה מאוד מקצועי ויעיל.
נתן לי פתרון בטלפון על מנת לחסוך עלויות מאחר וזה לא עבד הוא הגיע, היה נעים, סידר מהר את הבעיה ובמקצועיות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 1389 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשטכנאי מקררים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקון מקררים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
אודות
ניסים תמיד הבין שהצד הטכני זה הצד החזק שלו, אבל חיפש את המקום שיעשה לו טוב. רק כשהוא הגיע לתחום של תיקון מוצרי חשמל – הוא הבין שזה מה שהוא צריך לעשות בחיים.
"אני מקבל המון סיפוק ברגע שאני מצליח לפתור תקלה, זה נותן לי מוטיבציה. בתחום הזה צריך גם לצאת מהקופסה, למצוא פיתרון יצירתי ולא ישר להחליף חלקים. אני משלב בין היצירתי לטכני והתחום הזה עושה לי טוב. לכל בנאדם יש משהו שהוא אוהב רק צריך למצוא אותו- אני מצאתי."
הוא גר בקיבוץ, נשוי ואב לארבעה – כולם בנים אם שאלתם, ומגדל כלב. כשהוא לא מתקן מוצרי חשמל הוא מטייל עם המשפחה, או עסוק בפירוק והרכבה. "אני לוקח את החלקים שהלקוחות זורקים, ותוך כדי פירוק שלהם מנסה ללמוד עליהם עוד."
אם הוא לא היה טכנאי מוצרי חשמל, הוא טוען שככל הנראה היה צורף. אבל אנחנו אומרים – סוס מנצח לא מחליפים
ניסים הוא טכנאי מוצרי חשמל, ומנהל בגאווה את העסק שלו, שאותו הקים אחרי שהבין שהייעוד שלו זה להיות עצמאי.
"הקשר עם הלקוחות מאוד חשוב לי. הרבה פעמים אני מנסה לתת ללקוחות מענה בטלפון, כדי לחסוך להם את ההגעה שלי. ככה הלקוח גם מקבל מענה ויחס טוב, וגם יוצא מרוצה."
יש לו תעודת טכנאי ותעודת מנהל עבודה בכיר, והוא מחפש ללמוד ולהתפתח כל הזמן. "השאיפה שלי היא להתקדם כמה שיותר וליצור לעצמי קהל לקוחות. הטכנולוגיה כל הזמן מתפתחת, ואני אוהב ללמוד דברים חדשים."
תחומי ההתמחות:
:: תיקון מקררים
:: תיקון מכונות כביסה
:: תיקון תנורי אפייה
:: תיקון מדיחי כלים
:: תיקון מייבשי כביסה
בעסק של ניסים מתמחים בתיקון מוצרי חשמל במגוון רב של דגמים וחברות, ועל כל עבודה ניתנת אחריות.
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.