הוא היה מדהים! תיקתק את העבודה והיה סופר מהיר. לדעתי לקח מחיר טוב! .
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
זוהי אולשיין, חולון.
אשרור: 13/11/2022
משוב: 14/08/2022
תיאור השירות:
פתיחת סתימה במזגן עילי של חברת אלקטרה.
חוות דעת:
הוא היה נפלא ואחלה בחור.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אסף צבי, חולון.
אשרור: 30/06/2022
משוב: 01/05/2022
תיאור השירות:
תיקון רשת ביחידה חיצונית במזגן עילי מחברת תדיראן 1 כ"ס.
חוות דעת:
היה מעולה! היה אמין, מקצועי ולקח מחיר טוב לדעתי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
8
יחס
10
9
כללי
נחום עסיס, חולון.
אשרור: 21/01/2020
משוב: 22/11/2019
תיאור השירות:
תיקון שני מזגנים עיליים של חברת טורנדו.
חוות דעת:
הייתי מרוצה מעל ומעבר!! הוא היה מצוין, ציפיתי ל80 אחוז עבודה אבל הוא נתן 120 אחוז. ממש הופתעתי לטובה. השירות שנתן היה מעולה, גבה ממני סכום סביר לדעתי ואני ממליץ עליו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גיל ש. חולון.
אשרור: 16/10/2019
משוב: 14/08/2019
תיאור השירות:
תיקון דליפה במזגן של חברת אלקטרה.
חוות דעת:
היה ממש בסדר, נעים, ענייני וידע לטפל כמו שצריך בתקלה.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
גוסטבו מקסיק, בת ים.
אשרור: 02/10/2019
משוב: 21/06/2019
תיאור השירות:
בדיקת מזגן.
חוות דעת:
בדק ומצא שהמזגן תקין. שירות מעולה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
חן גרדוס, חולון.
משוב: 30/07/2019
תיאור השירות:
תיקן נזילה מהמזגן.
חוות דעת:
היה מצוין! ממש על הכיפאק!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
רונן שגיב, חולון.
משוב: 03/07/2017
תיאור השירות:
תיקון מזגן מיני מרכזי של אלקטרה.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור, כבר פעם שלשיית שהוא אצלנו ועבד על המזגן די הרבה.
איכות
9
מחיר
8
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
עופר כהן, חולון.
אשרור: 28/06/2017
משוב: 24/04/2017
תיאור השירות:
תיקון 2 מזגנים.
חוות דעת:
אנחנו מרוצים בסך הכל. הוא עשה עבודה טובה. נתן מחיר הוגן. הכל בסדר גמור והכל עובד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 674 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשטכנאי מזגנים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני והתקנות מזגנים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
אודות
תומר הגיע לתחום המיזוג עוד כילד – כל המשפחה שלו עוסקת בתחום ומהם הוא ספג את הידע. "אבא שלי וכל האחים שלי עוסקים במיזוג, ואפשר לומר שבעצם קיבלנו את זה בירושה. כשהייתי ילד הייתי מצטרף לאבא ולאחים הגדולים שלי לעבודה וככה למדתי את העבודה."
הוא נשוי טרי (בשעה טובה!) וכשהוא לא בעבודה תוכלו למצוא אותו באהבה השנייה שלו – גלישת גלים.
מה שהוא הכי אוהב בעבודה זו הלמידה והסיוע לאנשים. "בעבודה שאני אני כל יום לומד משהו חדש, כל הזמן יש תקלות מורכבות וחדשות, אבל הכי כיף זה לעשות לאנשים טוב בקיץ ובעיקר לתת שירות לאנשים מבוגרים. זה מספק."
ומה השאיפות לעתיד? "להמשיך להתקדם ולהתפתח בתחום המיזוג, זה הדבר שאני הכי אוהב, ולהקים בית."
תומר עוסק במיזוג אויר כבר עשר שנים, ומנהל ביד רמה את העסק שקרוי על שמו.
"חשוב לי בעבודה להיות מאוד מסודר", הוא אומר. "אני מקפיד מאוד על סדר וניקיון ואת מה שאני עושה אני עושה מאהבה."
תחומי ההתמחות:
:: תיקון מזגן מיני מרכזי
:: תיקון מזגן עילי
:: תיקון מזגן מרכזי
:: התקנת מזגן עילי
:: התקנת מזגן מיני מרכזי
::ניקוי פילטרים במזגן
"אני אוהב את העבודה האקטיבית ואת העשייה ונהנה כל יום להגיע למקומות חדשים ולהכיר אנשים חדשים."
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.