הוא שלח את אח שלו שהיה בסדר גמור. בדיעבד גיליתי שהתלכלך שם משהו, אבל דיברתי איתו והוא חזר במיוחד לנקות. הוא ניקה כמו שצריך וגם לא גבה תשלום עד שזה לא טופל. סך הכל הייתי מאוד מרוצה.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
יצחק לינדר, כפר יונה.
משוב: 19/02/2023
חוות דעת:
הייתי מרוצה מאוד, היה מצויין ממש!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אילנה פ. קדימה-צורן.
משוב: 11/10/2022
תיאור השירות:
החלפת קולט לדוד חשמל.
חוות דעת:
אני מאד מרוצה מהשרות. הגיע מהר, זיהה את הבעיה ותיקן את התקלה מיד. שרות מקצועי, מהיר ואדיב.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
רון ה. צור משה.
אשרור: 02/06/2022
משוב: 03/04/2022
תיאור השירות:
החלפה של קולט שמש 120 על 220.
חוות דעת:
היה מצוין! זיהה שאין זרימה של מים בגלל צנרת ישנה עם האבנית והחליף את הצנרת כולל המחברים ללא תשלום נוסף. הגיע מהר היה אדיב ומקצועי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גיא דנגוט, קדימה-צורן.
אשרור: 28/11/2021
משוב: 27/09/2021
תיאור השירות:
החלפת דוד שמש תקול מחברת ירדן.
חוות דעת:
הכל היה מעולה! הוא הגיע תוך שעה מהרגע שהתקשרנו ובגלל שלא היינו בבית הוא טיפס על הגג עצמאית ושלח תמונות לפני ואחרי. המחיר היה סביר והחוויה הייתה יוצאת דופן איתו. אני מאוד מרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גלית הרמן, כפר יונה.
אשרור: 02/07/2020
משוב: 03/05/2020
תיאור השירות:
החלפת גוף חימום.
חוות דעת:
הכל היה מאה אחוז!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
מרק גל, כפר יונה.
אשרור: 29/03/2020
משוב: 26/12/2019
תיאור השירות:
אספקה והתקנה של דוד שמש.
חוות דעת:
חמד היה טוב מאוד והייתי מרוצה מהעבודה. הוא הגיע בזמן אך לגבי המחיר לא עשיתי השוואה.
איכות
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אמיר ג. כפר יונה.
משוב: 16/12/2019
חוות דעת:
היה בסדר!
איכות
8
מחיר
8
זמנים
8
יחס
8
8
כללי
יוגב ידיד, קדימה-צורן.
משוב: 17/11/2019
חוות דעת:
היה בסדר! בסה"כ הייתי מרוצה.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
אלון פרסאי, קדימה-צורן.
משוב: 07/11/2019
תיאור השירות:
החלפת דוד שמש של חברת ירדן.
חוות דעת:
חמד היה מצוין, הגיע בזמן, בדק את הבעיה והיה לו דוד להחלפה, המחיר סביר לדעתי, מקצועי ופתר את הבעיה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 2515 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשטכנאי דודי שמש רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקון והתקנות דודים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
אודות
חמד הגיע לתחום בעקבות אח שלו, שניהל את העסק לפניו. לפני כן, פניו של חמד היו מועדות לתחום החשמל, אבל עם העבודה בעסק של אחיו הבין שזה התחום שהוא אוהב והוא גם משלב עבודות חשמל. מה שאהוב עליו במיוחד בתחום זה שבכל שעה ביום הוא מגיע למקום חדש ומכיר אנשים חדשים מסוגים שונים.
כבר בתור ילד חלם חמד להיות בעל עסק פרטי, שיוכל לנהל ולהקנות ידע לדור הבא. הדרך לא הייתה קצרה או קלה אבל בסוף הוא הגיע ליעד שלו . בעתיד חולם חמד שהעסק ימשיך לפעול, יקבל וייתן שירות לכמה שיותר לקוחות.
חמד נמצא בתחום כבר למעלה מ-20 שנה, מחזיק בתעודת מתקין מורשה ותעודת חשמלאי מיוחדת לדוודים.
תחומי התמחות: :: התקנת דודי שמש וחשמל :: תיקון דודי שמש וחשמל :: החלפת קולטנים ותיקון מערכות סולאריות :: התקנת דוד שמש על גג רעפים
מה שמייחד את העסק הוא שמדובר בעסק משפחתי - כל העובדים הם בני משפחה אחת. חמד מעיד שכשהם מבצעים עבודה, הם מרגישים שהם מבצעים עבודה לבית שלהם ולכן היחס הוא לחלוטין אחר. פן מיוחד נוסף בעסק זה שהם עובדים גם בלילות וגם בשבת (דבר מאוד חשוב ללחוצי המקלחת החמה שבנינו).
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.